Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävän soitot vähentyneet

Vierailija
23.06.2021 |

Aikaisemmin saattoi soittaa jopa kolme kertaa päivässä. Nykyisin ei soita edes joka päivä. Nähdään yleensä 1-2 kertaa viikossa. Jotenkin vaivaa ja pelottaa, että on kyllästynyt minuun.

Juhannuksena hälle oli tulossa sisaruksia kylään. Ei varmaan nähdä kuin vasta ensi viikolla.

Miten ottaa asia puheeksi? Varmaan alan itkeä, jos kysyn suoraa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse soita? Ei kai tuossa muu auta, kuin kysyä suoraan, jos asia häiritsee.

Vierailija
2/20 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauanko olette olleet yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilipati hilipati hei hei😮

Vierailija
4/20 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh nyyh😭

Vierailija
5/20 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkonen,hui pelottaa 😖

Vierailija
6/20 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sisaruksia. Uusi ämmä kuvioissa. Ota selvää.

Vierailija
7/20 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mies kun ei kutsu naisystäväänsä juhannuksen viettoon. :D 

M48

Vierailija
8/20 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähiin käy, ennen kuin loppuu.

Vierailija
9/20 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona kun helpottanut niin lähtenyt terassikierroksille.

Sellasta se elämä on, uutta hakuun vain.

Vierailija
10/20 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinirakkaus on polttavaa.

Vierailija
11/20 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Ja niin tavanomainen.   Että mammat alkais vinkua taas, että toi mies pettää ap:ta-

Täyttä kakkaa koko aloitus.

Vierailija
12/20 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä oltu melkein neljä vuotta. Miehellä on paljon ystäviä ja sukua ja tykkää viettää aikaa heidän kanssaan. Soittelee paljon kaikille ja hälle soitellaan.

Itse olen paljon yksinäisempi. Siksi tämä nyt tuntuukin vaikealta, kun miehellä on ihmisiä ympärillä, ja itsellä yksinäinen olo, kun niitä soittojakaan ei kuulu. Kuitenkaan mikään riippa en halua olla ja siksi hankalalta tuntuu hälle soittaminen.

Ihan ollaan jo kunnolla Keski-ikäisiä ettei mitään teinejä.

Vierailija
13/20 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ilmaissut, että et itse halua liittyä heidän seuraansa juhannuksen viettoon vai pitääkö hän itsestäänselvänä, että et halua mennä? Vai onko hänelle jostain syystä tärkeää olla sisarustensa kanssa ilman sinua? Kuulostaa kummalliselta useamman vuoden parisuhteessa. Me tapaamme kyllä sukulaisiamme myös erikseen, mutta aina on toisella mahdollisuus halutessaan lähteä mukaan.

Vierailija
14/20 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä oltu melkein neljä vuotta. Miehellä on paljon ystäviä ja sukua ja tykkää viettää aikaa heidän kanssaan. Soittelee paljon kaikille ja hälle soitellaan.

Itse olen paljon yksinäisempi. Siksi tämä nyt tuntuukin vaikealta, kun miehellä on ihmisiä ympärillä, ja itsellä yksinäinen olo, kun niitä soittojakaan ei kuulu. Kuitenkaan mikään riippa en halua olla ja siksi hankalalta tuntuu hälle soittaminen.

Mutta käyttäydyt kuin teini.

Vierailija
15/20 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä menee aikansa kun pussit täyttyy.

Vierailija
16/20 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset sinä vietä sitten juhannusta heidän kanssaan? 😂 Vai oletko joku katkera yksinäisyyttä itkevä ihmisten karttaja?

Vierailija
17/20 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko edes kertonut miehelle, että haluaisit viettää juhannusta hänen kanssaan? Vai miksi hän ei sinua kutsu luokseen? Jos on rakas elämänkumppani, niin luulisi, että haluaisi esitellä esimerkiksi niille sisaruksilleen.

Vierailija
18/20 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ilmaissut, että et itse halua liittyä heidän seuraansa juhannuksen viettoon vai pitääkö hän itsestäänselvänä, että et halua mennä? Vai onko hänelle jostain syystä tärkeää olla sisarustensa kanssa ilman sinua? Kuulostaa kummalliselta useamman vuoden parisuhteessa. Me tapaamme kyllä sukulaisiamme myös erikseen, mutta aina on toisella mahdollisuus halutessaan lähteä mukaan.

Todennäköisesti ap on joku ihmispelkoinen, joka ei halua nähdä muita ihmisiä.

Vierailija
19/20 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikilla meillä on ristimme kannettavana"

- Susanna Koski (kok)

Vierailija
20/20 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis neljän (4!) vuoden suhde takana ja näette edelleen? vain 1-2 kertaa viikossa? Onko tälle jokin järkevä syy, kuten hyvin pitkä välimatka tai jompikumpi reissutöissä, ymv? Eikö teillä ole olut suunnitelmissa yhteenmuuttoa tai lähemmäksi toisia, vai miksi näin epämääräinen suhde keski-ikäisenä?

Itse kyllä olettaisin, että kun on neljä vuotta oltu yhdessä, niin tällainen juhla kuten juhannus vietettäisiin yhdessä joko kaksin tai muun porukan kanssa, myös näiden sukulaisten. Edelleen korostan tätä 4 vuotta, kun ap tuntee itsensä riipaksi, on hankalaa soittaa, ei onnistu suoraan kysyminen kun on niin vaikeaa ja herkkää, joten ei kuulosta kovinkaan tasapainoiselta ja vakavalta keski-ikäisten parisuhteelta, vaan joltain FWB- suhteelta ja ilmeisesti sekin hiipumassa.

Kyllä neljän vuoden jälkeen pitäisi onistua suoraan puhuminen ja kysyminen, sekä toisen huomioon ottaminen ja mukaan ottaminen mm. juhlapäivinä, jos kerta toinen on jäämässä kokonaan yksin pirttiin. Jos ollaan yhtään tosissaan, niin on ollut ja on aika erikoinen suhde ap:lla.