En tiedä olenko kaunis vai ruma
En yhtään hahmota itseäni. Joskus pidän itseäni ihan kauniina, mutta joinain päivinä olen sitä mieltä, että olen poikkeuksellisen ruma. Ulkonäköäni on pilkattu vaikka minkälaisilla haukkumasanoilla, mutta toisaalta taas kehuttu kauniiksi (ilman taka-ajatuksia). Ota nyt sitten selvää.. Käytännössä asialla ei ole niin merkitystä, mutta näin sinkkuna ollessa olisi ihan mukava tietää mikä se oma "taso" on. Onko jollain muulla vaikeuksia hahmottaa omaa ulkonäköään?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se ny kumma jos ei k yrpä kelpaa!
Ei ole tultu tarjoamaan. Mietin joskus pari vuotta sitten, että lähden ekan miehen matkaan, joka jotain ehdottaa. Odotan edelleen :D
Ap
Missäpäin voin tulla ehdottelemaan?
- eka mies
Mä olen ihan kaunis, tai vähintäänkin nätti luonnossa, mutta kaunista kuvaa musta ei saa millään! En osaa olla luontevasti kameran edessä ja jos osuu huono kuvakulma, näyttää kun mulla olisi jättiläismäinen otsa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihan kaunis, tai vähintäänkin nätti luonnossa, mutta kaunista kuvaa musta ei saa millään! En osaa olla luontevasti kameran edessä ja jos osuu huono kuvakulma, näyttää kun mulla olisi jättiläismäinen otsa.
Miten voit varmaksi sanoa, kun et ole koskaan nähnyt itseäsi "luonnossa"? Ehkä se valokuva onkin totuus.
Ap
Ehkä sinä ap olet ihan kaunis. Sinulla on vain ollut sikäli huono tuuri, että kohdallesi on sattunut paljon pilkkaajia.
Voisin antaa sun numeron seuraavalle joka tulee pokaamaan minua. Voin luvata ettet lähtisi kun näkisit millainen tyyppi :D