En tiedä olenko kaunis vai ruma
En yhtään hahmota itseäni. Joskus pidän itseäni ihan kauniina, mutta joinain päivinä olen sitä mieltä, että olen poikkeuksellisen ruma. Ulkonäköäni on pilkattu vaikka minkälaisilla haukkumasanoilla, mutta toisaalta taas kehuttu kauniiksi (ilman taka-ajatuksia). Ota nyt sitten selvää.. Käytännössä asialla ei ole niin merkitystä, mutta näin sinkkuna ollessa olisi ihan mukava tietää mikä se oma "taso" on. Onko jollain muulla vaikeuksia hahmottaa omaa ulkonäköään?
Kommentit (25)
Ehkä et ole kumpaakaan. Olet ihan tylsä ja tavallinen normaali ja keskiverto.
En myöskään tiedä, olenko lintu vai kala.
Ap
Ehkä olet persoonallisen näköinen tyylin esim Ninja Sarasalo: jonkun mielestä kaunis ja toisen mielestä ruma. Keskity niihin miehiin joiden mielestä olet kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et ole kumpaakaan. Olet ihan tylsä ja tavallinen normaali ja keskiverto.
Olen aivan varma, että aloitus on provo, mutta itae olisin voinut kirjoittaa vastaavan. Minulle äitini sanoi taannoin (kun harmittelin ulkonäköäni), että olen täysin tylsän näköinen tavis. Sellainen joita on ns. 13 tusinassa. Minussa ei ole mitään ihmeellisen rumaa, muttei mitään kaunistakaan. Kun olin lapsi, kyseinen äitini haukkui minua rumaksi ja suorastaan nälvi ja kiusasi. En tiedä, millainen olen siltikään. Ehkä olen vain tavis siis. Ehkä se on tavallaan lohdullista.
Minulla on samaa. Toisina päivinä näytän ihan hirveältä, toisina päivinä taas ihan ok:lta ja joskus jopa nätiltä. Joskus näytän ihan hiirulaiselta, joskus taas tuuheiden hiusten ja hyvän ryhdin ansiosta melko näyttävältä.
Minulla on rumahko naama ja melko hyvä kroppa, mikä tuntuu aiheuttavan ihmisissä kognitiivisen dissonanssin. Olen sellainen, joka näyttää takaa päin hyvältä miesten mielestä mutta jonka naama karkottaa miehiä. Jotkut miehet ovat kyllä kehuneet kauniiksikin (yksi sanoi, että näytän mallilta jne.). Sitten toisaalta monet ovat yökötelleet, arvostelleet ja huudelleet törkeyksiä, ihan ventovieraatkin.
Minuakin on haukuttu ja kiusattu nuorena paljon, mikä on vaikuttanut minäkuvaani ja itsetuntooni. Toisaalta ulkonäköni saattaa vaihdella ihan oikeastikin: hyvinä päivinä saatan näyttää ihan hyvältä, kun taas ihottumien villiintyessä näytän aivan järkyttävältä.
Sinua on sanottu kauniiksi. Mieti miltä tuntuu niistä, joita ainoastaan haukutaan rumiksi.
Jotkut on tuollaisia kameleontteja. Terveydentila vaikuttaa paljon, jos on voi hyvin silloin hehkuu ja näyttää normaalia paremmalta, jos on kipuja tai muita vaivoja, näyttää sairaalta ja rumalta. Painokin vaikuttaa, joku voi näyttää 56kg painolla hoikalta ja hyvältä, kun taas 58kg painolla jo paksulta.
Sama mulla, tosi ristiriitaisia kommentteja. Olen kuitenkin tehnyt päätelmäni siitä millaiset miehet minusta kiinnostuvat ja todennut olevani sieltä huonommasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Sinua on sanottu kauniiksi. Mieti miltä tuntuu niistä, joita ainoastaan haukutaan rumiksi.
Ainakin tietävät olevansa rumia. Itse välillä kuvittelen olevani hyvännäköinen ja menen ihan innoissani jossain, sitten palaan kotiin ja otan itsestäni valokuvia ja häpeän, kun niistä paljastuu karmea totuus. Varsinkin seksuaalisuus on vaikea aihe.. Hävettää, kun on pyörinyt jossain himokkaana ruman naamansa ja kroppansa kanssa kuvitellen olevansa jotenkin kuuma.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Mutta vaikka joku yksittäinen mies kehuisi minua kauniiksi sänkyyn päästäkseen, se ei poista sitä tosiasiaa, että moni muu ihminen naureskelee, arvostelee ja haukkuu.
- 9
Riippuu vähän siitä kehen verrataan. Kauneus on kuitenkin verrannollista.
Mä kyllä tiedän olevani hyvännäköinen. En malli, mutta kyllä mua panisi
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä tiedän olevani hyvännäköinen. En malli, mutta kyllä mua panisi
Mistä sen tiedät?
On se ny kumma jos ei k yrpä kelpaa!
Vierailija kirjoitti:
On se ny kumma jos ei k yrpä kelpaa!
Ei ole tultu tarjoamaan. Mietin joskus pari vuotta sitten, että lähden ekan miehen matkaan, joka jotain ehdottaa. Odotan edelleen :D
Ap
Kauneus on katsojan silmässä. Itse en näe mitään tasoja kauneudessa.
M28
Onko tämäkin seurausta huonosta itsetunnosta? En muutenkaan tiedä yhtään minkälainen olen, mitä osaan jne.
Ap