Parinvaihto
Hei. Olemme reilu parikymppinen pariskunta ja parinvaihto kiinnostaa. Onko kellään kokemuksia sellaisesta "swinger" meiningistä? Mieheni tahtoisi myös vain minulle parin, mutta yksinäinen aisankannattaja tuo mieleen jotenkin vastenmielisen kuvan. Ehkä heitäkin on moneen lähtöön. Kuinka löytää mahdollisimman luotettavaa ja tervehenkistä seuraa?
Kommentit (13)
Mun mies pelaa kaiket yöt netissä. Joku lastentarhanopettaja oli ehdottanut parinvaihtoa. Mulle se ei sopinut. Turusta vois ehkä edelleen löytyä aiheesta innostunut ja luotettava. Pakkohan päiväkodin työntekijöihin on luottaa.
Finswingers-jäsenyys ei paljoa maksa, tämä vastauksena asiaa kysyneelle. Olisi kiva tietää, kuka toinen swingeri on av-mamma :)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:45"]http://web.finswingers.com/
[/quote]
Onko tuo rahan arvoinen sivusto?
Eikö tämä kiinnosta ketään muuta? :-D
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:42"]
Kuinka löytää mahdollisimman luotettavaa ja tervehenkistä seuraa?
[/quote]
Meille tärppäsi täältä sivustolta. ;-)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:45"]http://web.finswingers.com/
[/quote]
Huomaa että tuo järjestö ei ole oikein tasapuolinen. Noihin bileisiin pääsee yksinäiset naiset mutta ei yksinäiset miehet. Se siitä tasa-arvosta
Onko tuo rahan arvoinen sivusto?
[/quote]
Hei. Olemme reilu parikymppinen pariskunta ja parinvaihto kiinnostaa. Onko kellään kokemuksia sellaisesta "swinger" meiningistä? Mieheni tahtoisi myös vain minulle parin, mutta yksinäinen aisankannattaja tuo mieleen jotenkin vastenmielisen kuvan. Ehkä heitäkin on moneen lähtöön. Kuinka löytää mahdollisimman luotettavaa ja tervehenkistä seuraa?
[/quote]
Vaadi ehdottomasti miestä jolla isompi penis kuin miehelläsi. Saisit sinäkin kerrankin nauttia
Vierailija kirjoitti:
Kuinka löytää mahdollisimman luotettavaa ja tervehenkistä seuraa?
Meille tärppäsi täältä sivustolta. ;-)
Samoin kävi täällä! tai siis itselleni vaan löysin, mutta kuitenkin...
Up