Kun lapsi koskettelee tai vilauttelee itseään
Tässä on ihanne.
Millainen on tosellisuus, omassa lapsuudessanne ja omien lastenne kohdalla?
Minulle annettiin 3-4 -vuotiaana selkään nahkavyöllä, kun näytin vieraille pikkuhousut (tai pimppaa, en ole varma).
Omia lapsia ei ole, mutta sisarusteni lapsien kanssa en todellakaan tuomitse käytöstä ja omilleni opettaisin, että kaikki on sallittua kunhan kunnioittaa toisia.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 15:34"]
Ap, miten tuollainen on vaikuttanut kehitykseesi? En voisi kuvitellakaan omalle tytölle!
[/quote]
Vaikea mennä suoraa johtopäätöstä sanomaan. Olen masturboinut nuoresta saakka ja minulla on hyvä seksielämä mieheni kanssa. Kuitenkin varon antamasta pukeutumisellani miehille mitään vihjeitä ja hillitsen flirttailua ja muuta kodin ulkopuolella. Liekö minulle paljastava pukeutuminen = paljastelu = kerjään itselleni vaikeuksia?
Minut syyllistettiin niin perusteellisesti lapsena itsetyydytyksestä (jonka olin hoksannut alle kouluiässä) etten ole koskaan pystynyt saamaan orgasmia toisen ihmisen seurassa aikuisenakaan.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 16:08"]
ei tapahdu täällä
[/quote]
Hmm, mielenkiintoista nähdä vastausten määrä ja laatu. Luulin tämän olevan yleistä lapsiperheissä. Vai eikö siitä vain puhuta?
Ap
[/quote]
130 lukijaa ja kourallinen näsäviisaita vastauksia..
Meillä 5v. kaksospojat puhuvat pippeleistään persoonina, esim. tänään toinen poika sanoi että hänen pippelinsä on innoissaan kun mennään ulos. Joskus molemmat ottavat housuja alas ja heidän pippelinsä kommentoivat jotain toisilleen. Toinen poika tapaa räplätä pippeliään, hänellä jöpöttää se usein, on ollut ihan vastasyntyneestä sellainen, toinen poika taas tulee valittamaan minulle että jos pippeli törröttää että tuntuu inhottavalta.
Tämä toinen poika kyllä tapaa sitten näytellä meille muille perheenjäsenille paljasta takapuoltaan, oikein pyllistää.
Olen sanonut aina että pippeliä ei tarvi käpälöidä että tulee kädet pissaiseksi, ja kiellän näyttämästä takapuolta että se on ällöä.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 17:43"]
Minut syyllistettiin niin perusteellisesti lapsena itsetyydytyksestä (jonka olin hoksannut alle kouluiässä) etten ole koskaan pystynyt saamaan orgasmia toisen ihmisen seurassa aikuisenakaan.
[/quote]
Minä annan itsestäni ulospäin vaikutelman, että olen suunnilleen neitsyt.. Ja silti sisäisesti olen villi! ;) Kai mieleni on jotenkin jakautunut seksin saralla, mitä voin ilmaista muille.
ap
14, olisiko suhtautumisesi erilaista tyttöjen vastaavaan käytökseen?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 17:48"] kiellän näyttämästä takapuolta että se on ällöä.
[/quote]
Siis ou mai kaat!! Siis niinq tosi äglöö! Tajuttexte tolla näkyy perse! Siis omg wtf lol mä en kestä!! Voi vidduh tää on nii vitun akwardia et siis voi vittu nosta ne vitu housus pliiishh!!!!!!!1 siis niinq iha oigeest ku ei sul niinq oo stringeikäänh!
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 02:00"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 17:48"] kiellän näyttämästä takapuolta että se on ällöä.
[/quote]
Siis ou mai kaat!! Siis niinq tosi äglöö! Tajuttexte tolla näkyy perse! Siis omg wtf lol mä en kestä!! Voi vidduh tää on nii vitun akwardia et siis voi vittu nosta ne vitu housus pliiishh!!!!!!!1 siis niinq iha oigeest ku ei sul niinq oo stringeikäänh!
[/quote]'
Noin se Raisa Cacciatorekin sanoisi. (ja miksi ihmeessä HÄN on ollut alan guru viimeiset 20 vuotta ainakin?)
En itsestä muista miten on lapsena ollut asia, mutta oma poikani ei koskaan hiplaillu itseään, eikä puhunut pippelistään tai muidenkaan alapäistä.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 02:08"]
En itsestä muista miten on lapsena ollut asia, mutta oma poikani ei koskaan hiplaillu itseään, eikä puhunut pippelistään tai muidenkaan alapäistä.
[/quote]
Sitten aikuisenakin sanattomasti vihjailee
Seksuaalisuuden riistoa! Antakaa kaivella!
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 02:17"]
[/quote]
Voisitko määritellä riiston?
Koen, että olen ollut tällaisen riiston uhri. Se ei vain tule sanoiksi.
[/quote]
Ei ihme ettei seksistä osata nauttia!
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:18"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 13:52"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 13:44"]
Ei mammojen lapset tuollaista tee..
[/quote]
Ei niin! He pitävät kätensä peiton päällä iltarukoukseen ristittyinä koko yön.
[/quote]
Juu ja aloittaja on varmasti pedofiili!
[/quote] Joo joku setämies!
[/quote]Joo joku namusetä!
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 02:18"]
[/quote]
Ei ihme ettei seksistä osata nauttia!
[/quote]Ap sanoi että on hyvä seksielämä
En tiedä, mutta jotenkin tuo artikkelin kuva kammottaa.. Samaa sarjaa viime vuoden AV:n pyllistyskuvan kanssa
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 02:28"]
En tiedä, mutta jotenkin tuo artikkelin kuva kammottaa.. Samaa sarjaa viime vuoden AV:n pyllistyskuvan kanssa
[/quote]
Se on katsojan mielessä...
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 16:08"]
ei tapahdu täällä
[/quote]
Hmm, mielenkiintoista nähdä vastausten määrä ja laatu. Luulin tämän olevan yleistä lapsiperheissä. Vai eikö siitä vain puhuta?
Ap