Marin tekin sen mihin miespääniminsteri eivät kyenneet. Sote on hyväksytty.
Kommentit (82)
HIenoa, nyt me pääsemme maksamaan lisääntyneiden verojen muodossa huonommin toimivista terveyspalveluista. Hyvä Sanna!
Ei hätää, kyllä Riikka sen vielä purkaa!
Niin. Marinin tahtipuikostahan se sävellettiin 🙄
Näin se paska väkisin survottiin läpi. Vähemmän palveluja, kallimmaalla hinnalla, väkisin survottuna!
Päätöisperäistä paskaa taas kerran.
En usko et tässä saatiin purettua hallintohimmeliä ja tehtyä tarvittavia säästöjä
Nyt voi paukutella henkseleitä ja paistatella tyytyväisyydessä .
Kun laadulla ei ole mitään merkitystä niin äkkiäkös noita sulle-mulle päätöksiä nuijii.
Seuraavan hallituksen päänsärky on korjata tää toimivaksi jos mahdollista. Sitä seuraavan järjellisen hintaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää, kyllä Riikka sen vielä purkaa!
oppositiosta on vaikea purkaa yhtään mitään ja jopa mahdotonta jos ei osaa yhtään mitään
Kaikilla meillä on jotain peitettävää
Tämän hallituksen toimesta ei ole tehty ainoatakaan järkevää päätöstä.
Vierailija kirjoitti:
Kun laadulla ei ole mitään merkitystä niin äkkiäkös noita sulle-mulle päätöksiä nuijii.
Seuraavan hallituksen päänsärky on korjata tää toimivaksi jos mahdollista. Sitä seuraavan järjellisen hintaiseksi.
Taksiuudistus , postilaki ..........
Miksiköhän se persujen ylipappi - mikä sen nimi nyt on, se joka näyttää Kasper-nukelle, kieltäytyi lähtemästä johtotehtäviin? Kantti ei ilmeisesti kestänyt.
Vierailija kirjoitti:
Riikasta pääministeri!
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan hallituksen päänsärky on korjata tää toimivaksi jos mahdollista. Sitä seuraavan järjellisen hintaiseksi.Taksiuudistus , postilaki ..........
Posti tuhosi itsensä. Taksiuudistus ei aiheuttanut kymmenen miljardin budjettivajetta vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Saatiin hoitajamitoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan hallituksen päänsärky on korjata tää toimivaksi jos mahdollista. Sitä seuraavan järjellisen hintaiseksi.Taksiuudistus , postilaki ..........
Edellisen hallituksen aikaan saannoksia. Taksiuudistusta ei pystytä perumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan hallituksen päänsärky on korjata tää toimivaksi jos mahdollista. Sitä seuraavan järjellisen hintaiseksi.Saatiin hoitajamitoitus.
Tosi hyödyllinen ilman hoitajia
No seuraavaksi agendalle maailmanrauha. Sillä alkaisi olla jotain merkitystä, ja mulle olisi ihan sama kumpi sukupuoli sen saa aikaiseksi.