Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaa särkyneeseen sydämeen?

Vierailija
18.06.2014 |

Alkaa pikku hiljaa tuntumaan siltä, että joudun olemaan ikuisesti sinkku ja lapseton :( Luulin ihan oikeasti, että yksi mies olisi ollut kiinnostunut musta, jutuista sai sen käsityksen, että haluaa olla kanssani jne. jne. Ja menin vielä idiootti luottamaan siihen ja avautumaan (en luota hirveästi ihmiseen menneisyyteni takia ja koska tuolla oli samanlainen elämä takanaan, niin sen takia uskalsin luottaa).

Nyt sitten kävikin ilmi, että sillä on ollut jo pidemmän aikaa toinen, josta se on oikeasti kiinnostunut ja väitti, että se on haikaillut jo kymmenen vuotta tuon perään ja nyt kun elämät on rauhoittunut jne. niin nyt sitten oli oikea aika ja he ovat ihan vakavissaan asiasta :(

Ei siinä mitään, ei tuosta olisi kuitenkaan tullut mitään, mutta tuntuu todella pahalta, että toinen on puhunut täyttä paskaa ja kehtaa vielä väittää, että kyllä mä olin susta kiinnostunut ja olen vieläkin. My ass! Koko mies sukupolvi kuolkoot sukupuuttoon perkele!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, että sinulle on käynyt noin. Mutta uskon, että särkyneeseen sydämeen auttaa pienten iloisten asioiden löytäminen elämästä ja asiat, joista nautit. Ajattele asioita, jotka ovat aina saaneet sinut iloiseksi, esimerkiksi ennen suhdettasi tuohon mieheen.

Vierailija
2/7 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika

Vierailija
4/7 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ja sikakalliit jäätelöt.

Mun mielestä kannattaa vatvoa juttuja päässään, kuunnella kliseisiä erobiisejä ja itkeä. Oikeen dramaattisesti ulvot kaiken surun ulos. Niin kauan vatvot ettei jää mitään kaivelemaan ja puhdistat pään.

Vierailija
5/7 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku, suklaa ja muutama lohtupano.

Vierailija
6/7 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5:lla on tosi hyviä!!

Nyt alat heti deittailla muita miehiä. Menet tinderiin, se on ihan parasta. Voit itse valikoida keiden lärveistä pidät. Siinä tavallaan antaa mies sukupolvelle takaisin.

Ja jos joku kiva natsaa siellä, niin on helppo höpistä niitä näitä.

Tää siis sillä, että jos joku, niin uusi sutina saa ajatukset typeryksestä pois. Tuhlasit jo aikaasi häneen, älä vaan tuhlaa yhtään enempää (kuin mitä toipumiseen kuluu).

Sulla on oma elämä elettävänä.

Vierailija
7/7 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa, tanssi, hetket hyvien ystävien kanssa, uudet treffit ihanan nettimiehen kanssa. Häntä pystyyn!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä