Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko raparperista tehdä ruokaa? Reseptejä löytyy vain herkuista.

Vierailija
18.06.2014 |

Olen yrittänyt löytää jotain muuta käyttöä raparperille kuin iänikuinen raparperipiirakka. Tunnin googlailun jälkeen olen löytänyt satoja ja taas satoja reseptejä, joissa raparperia käytetään erilaisiin herkkuihin pullavanukkaasta lättyhilloon. Eikö siitä siis kukaan ole koskaan keksinyt mitään ruokaa? 

Pakastin täynnä raparperia, mutten todellakaan nyt aio syödä joka päivä yhtä piirakkaa.. Ei kulu muuten.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt itsekin. En tykkää yhtään mistään piirakoista tai muffineista, ja pihalla kasvaa raparperia edellisen asukkaan jäljiltä. Pystyykö niitä käyttämään esim smoothiessa tms. Mikään makea kiisselikään ei uppoa.

Vierailija
2/6 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chutneyta raparperista ainakin tehdään, siis sellaista hapanimelää jota voi syödä liharuokien kanssa. Mikä estää kokeilemasta. Äitini keittää raparperia ja omenaa riisin kanssa puuroksi, omenasta tulee vähän makeutta mutta ei se kuitenkaan makea jälkiruoka ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smoothie-miettijä Hilloa raparperi ilman sokeria ja heitä smoothieen. Pakasta sose annospusseissa.

Vierailija
5/6 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/6 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 13:07"]

Smoothie-miettijä Hilloa raparperi ilman sokeria ja heitä smoothieen. Pakasta sose annospusseissa.

[/quote]

Kiitos vinkistä, tätä täytyy kokeilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi