Teinityttö paksu huppari päällä! En ymmärrä tätä pukeutumislogiikkaa. Talvella koetti kouluun sandaaleissa..
Ja nyt sitten kolmenkymmenasteen paahteessa musta huppari päällä.
Kommentit (14)
Anna olla! Se vaan haluaa herättää huomiota, kapinoi.
Ole kuin et huomaisitkaan mitään outoa.
Jos pukeutuu aina isoihin vaatteisiin,voi peitellä laihduttamista. Tai sit ei
Paksut vaatteet ovat ehkä se paras tapa suojautua hyttysiltä, paarmoilta ja punkeilta. Shortsien ja t-paitojen hintana on kutisevat jalat ja punkkisyynit.
Häpeääkö rintojaan? Minulla oli teininä kaveriporukan isommat rinnat ja käytin isäni t-paitoja peitelläkseni asiaa (isä käyttää vaatekokoa XXl ja minä olin teininä koko S).
Noita näkee varsinkin pojilla. Bussissa oli juuri kaksi teiniä paksuine huppareineen bussin aurinkoisella puolella. Samoin näin farkkutakin yhdellä ja toppaliivinkin eräällä. ;D, Ja ihan täällä pääkaupunkiseudulla helteessä.
S.B. kirjoitti:
Paksut vaatteet ovat ehkä se paras tapa suojautua hyttysiltä, paarmoilta ja punkeilta. Shortsien ja t-paitojen hintana on kutisevat jalat ja punkkisyynit.
Mistä tiedät missä ap asuu, kerrostalossa tuskin on punkkeja ja paarmoja :D
Minä pukeuduin noin kun mielenterveyteni oli todella huono, yritin peitellä viiltelyjälkiä ja anoreksiaa.
Tuon ikäisenä se ulkonäkö ja tyyli on tärkeämpää kuin mukavuus. Ihan normaalia.
Onhan mustalaisillakin pitkät mustat housut ja paidan lisäksi takki päällä vaikka ulkona olisi 33 astetta lämpöä.
Vierailija kirjoitti:
S.B. kirjoitti:
Mistä tiedät missä ap asuu, kerrostalossa tuskin on punkkeja ja paarmoja :D
Eikä musta huppari ole niitä vastaan mikään paras suoja, vaan peittävät vaaleat vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Noita näkee varsinkin pojilla. Bussissa oli juuri kaksi teiniä paksuine huppareineen bussin aurinkoisella puolella. Samoin näin farkkutakin yhdellä ja toppaliivinkin eräällä. ;D, Ja ihan täällä pääkaupunkiseudulla helteessä.
No siellä pääkaupungissa tuulee, ja täällä maalla on vielä lämpimämpää kuin siellä eikä tuule..
Yhtä älykäs kuin äitinsä