istukkakohdun suun edessä 20rv
Kuinka monella on siirtynyt istukka edestä ja onnistunut synnyttään normaalisti alateitse? Masentaa ja toivoton!!
Kommentit (7)
Masennus on sairaus. Älä käytä sitä jos et tiedä mitä se tarkoittaa.
Mulla oli noilla viikoilla, mutta siirtyi vielä. Synnytin silti sektiolla muista syistä. Mikä siinä nyt niin masentaa?
Pelkää sektiota ja leikkauksia. Omien huonojen kokemusten. Lisäksi se on kova kolaus itse tunnolle. Vaikka itse istukan paikkaa ei voi valita. Ap
Miksi kova kolaus itsetunnolle? Et ole sen huonompi äiti vaikka sinulle jouduttaisiin tekemään sektio!
Olen synnyttänyt jo yhden alateitse ja haluan myös synnyttää toisen. Sektio tuntuu vaan vaikeelta ajatella.
Mulla oli istukka kohdunsuulla vielä vk 25. Lääkärit sanoivat "varmoina" ettei enää siirry tarpeeksi, joten sektio on edessä. No kuinkas kävikään,viikolla 30 ultrattiin vielä varmuuden vuoksi, ja kappas istukka olikin siirtynyt tarpeeksi. Alatiesynnytys siisonnistui. (Itse pelkäsin taas alatiesynnytystä yli kaiken, joten olisin salaa mielissäni ollut sektiopäätöksestä) No kaikki meni kuitenkin kaikenkaikkiaanihan hyvin :)
Mulla ei siirtynyt. Käsittääkseni noilla viikoilla voi jo diagnosoida etisen istukan, kysy siis lääkäristä. Olen pahoillani, jos ei siirry, ei ollut mukava kokemus. :-(