Danny ja Helmi
Uusi Seiska kertoo Dannyn ja Helmin tilanteesta ja näyttää Helmin bikinivideoita. Helmi ei ole enää Dannyn assistentti, vaan viettää muuten aikaa Dannyn kesäparatiisissa WTF?
Kommentit (1521)
Vierailija kirjoitti:
Eipä tiedä, mitä perverssitouhua harrastavat.
Eipä Eerikakaan ole oppinut muuta kuin pukeutumaan liioitellun seksikkäästi. Puhuukin siitä, ettei saisi olla yhtään häveliäs. Olisiko oppinut taidot Dannyltä?
Näihin nykyisiin tyttöihin verrattuna suhde Armiin vaikuttaa jopa normaalilta heh. Heillähän ikäeroa oli vajaa 20v.
Vierailija kirjoitti:
Paljon kysymyksiä kirjoitti:
Minua ihmetyttää Dannyssa ja Helmissä moni asia.
-Onko Dannyllä muistisairaus (seksuaalisuus korostuu, noin vanhalla ei muuten noin pinnalla, iän puolesta muistisairaus todennäköinen)
- Miksi käyttää nuoria hyväkseen ja antaa itseään käyttää
-Miksi tuhoaa sinänsä hienon musiikkiuransa ja haluaa, että hänet muistetaan suhteista lastenlastenlasten ikäisiin?
-Miten Helmi kehtaa ja pystyy olemaan tuon ikäisen kanssa?
-Eikö Helmiä iljetä, koska tuo ikäero on täysin luonnonvastainen. Danny on kasikymppinen vanhus ja Helmi vaikuttaa jopa ikäistään nuoremmalta ja lapsellisemmalta
-Millaiset vanhemmat Helmillä on?
-Miksi Seiska halutaan paikalle aina?
-Eikö Helmi itse ymmärrä, ettei hän ole mitään missiainesta, kun ilmeisesti yrittää malliksi. Lyhyt, rinnaton, huono pylly, tekotukka eli hiustenpidennykset, ei karismaaMuistisairauteen liittyen. Voisiko Helmi ollakin oikeasti lähi/sairaanhoitaja, jonka Danny on palkannut hoitamaan/valvomaan itseään 24/7. Imagon takia on sovittu, että Helmistä ei puhuta hoitajana. Ja siis ihan tosissani olen pohtinut tätä. Muutenhan tässä ei ole mitään järkeä.
Missä välissä tyttö olisi ehtinyt hoitajaksi opiskella. Ei varmaan myöskään sopisi oikean hoitajan imagoon heilua roskalehdessä persvakobikineissä.
Käyttäjä38918 kirjoitti:
Tuli vaan mieleen miten se sänky hommat toimii tällä pariskunnalla kun danny liki 80 vuotias..Ehkä se nuori nainen saa jorman jöpöttämään ja hommat pääsee etenemään.
Niin, hyvä kysymys. Dannyllä on ollut vuosikausia 2t diabetes (hän on itse kertonut tästä julkisesti) joka voi heikentää libidoa. Toisaalta esim Chaplin teki tuossa iässä lapsia nuorelle vaimolleen.
Vierailija kirjoitti:
Kun miettii millainen olen itse ollut Helmin ikäisenä, niin pakko sanoa että tuon ikäinen ei todellakaan ole vielä mikään kypsä aikuinen eikä todellakaan täysin tiedä mitä tekee, ja mitä se merkitsee ja mitä seuraamuksia tekemisillään voi olla. Joo joo täysi-ikäinen on lain mukaan jne. mutta 20 vuotias on oikeasti henkisesti vielä ihan lapsi. Danny on pervo.
Minustakin tuntuu mahdottomalta ajatukselta että olisin tuossa iässä lähtenyt jonkun papparaisen matkaan. Olen Armin ikäinen ja pidän siitä huolimatta Dannya liian vanhana.
Vierailija kirjoitti:
Tajuaakohan toi mimmi miten naurettava se on
Ehkä jollain tasolla tajuaa mutta haluaa työntää asian kokonaan pois mielestään. Uskottelee itselleen, että Dannyn siivellä hän ansaitsee rahaa ja uramahdollisuuksia ja että mies oikeasti ajattelee hänen parastaan. Ja että bikineissä keimailu ym. touhu ovat ihan normaaleja vastapalveluksia kaikesta siitä, mitä D hänen eteensä tekee. Kun tähän lisää vielä pitkään jatkuneen Danny-fanituksen niin ei ihme, jos realiteetteja ei halua nähdä tai niitä ei pysty näkemään. Minusta oikeastaan Helmi ei vaikuta tippaakaan naurettavalta vaan ainoastaan eksyneeltä, joka ikään kuin automaattiohjauksella on menossa kovaa vauhtia väärään suuntaan.
Vieläkö ne hengaa yhdessä ? Näkeekö Helmi ikäsiään ystäviään ? Onkohan tuollainen nuoruus ihanaa.Itselläni ei tyttöjä.Poikia on kaikki.Kivaa oli kun toivat ekaa kertaa tyttöystävän kylään.Tytöt ollut noin samanikäsiä kun pojat itse.Ois se ollut järkyttävää kun ovesta olisi astellut sisään mua vanhempi tyttö.Mitä Helmi näkee tuosta papassa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon kysymyksiä kirjoitti:
Minua ihmetyttää Dannyssa ja Helmissä moni asia.
-Onko Dannyllä muistisairaus (seksuaalisuus korostuu, noin vanhalla ei muuten noin pinnalla, iän puolesta muistisairaus todennäköinen)
- Miksi käyttää nuoria hyväkseen ja antaa itseään käyttää
-Miksi tuhoaa sinänsä hienon musiikkiuransa ja haluaa, että hänet muistetaan suhteista lastenlastenlasten ikäisiin?
-Miten Helmi kehtaa ja pystyy olemaan tuon ikäisen kanssa?
-Eikö Helmiä iljetä, koska tuo ikäero on täysin luonnonvastainen. Danny on kasikymppinen vanhus ja Helmi vaikuttaa jopa ikäistään nuoremmalta ja lapsellisemmalta
-Millaiset vanhemmat Helmillä on?
-Miksi Seiska halutaan paikalle aina?
-Eikö Helmi itse ymmärrä, ettei hän ole mitään missiainesta, kun ilmeisesti yrittää malliksi. Lyhyt, rinnaton, huono pylly, tekotukka eli hiustenpidennykset, ei karismaaMuistisairauteen liittyen. Voisiko Helmi ollakin oikeasti lähi/sairaanhoitaja, jonka Danny on palkannut hoitamaan/valvomaan itseään 24/7. Imagon takia on sovittu, että Helmistä ei puhuta hoitajana. Ja siis ihan tosissani olen pohtinut tätä. Muutenhan tässä ei ole mitään järkeä.
Missä välissä tyttö olisi ehtinyt hoitajaksi opiskella. Ei varmaan myöskään sopisi oikean hoitajan imagoon heilua roskalehdessä persvakobikineissä.
Helmi ei TODELLAKAAN ole mikään hoitaja.
Ei MITÄÄN koulutusta, paitsi yo.
No jos meinaa, että tuossa bikinibimb oilussa on uraa niin...
Eikö tuolla Dannylla ole varaa hankkia Helmille laadukkaampia hiuspidennyksiä? Nuo on niin nolot mitkä nyt on päässään. Näkyy niin selvästi tuo raja omien hiusten kanssa🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuaakohan toi mimmi miten naurettava se on
Ehkä jollain tasolla tajuaa mutta haluaa työntää asian kokonaan pois mielestään. Uskottelee itselleen, että Dannyn siivellä hän ansaitsee rahaa ja uramahdollisuuksia ja että mies oikeasti ajattelee hänen parastaan. Ja että bikineissä keimailu ym. touhu ovat ihan normaaleja vastapalveluksia kaikesta siitä, mitä D hänen eteensä tekee. Kun tähän lisää vielä pitkään jatkuneen Danny-fanituksen niin ei ihme, jos realiteetteja ei halua nähdä tai niitä ei pysty näkemään. Minusta oikeastaan Helmi ei vaikuta tippaakaan naurettavalta vaan ainoastaan eksyneeltä, joka ikään kuin automaattiohjauksella on menossa kovaa vauhtia väärään suuntaan.
Ei voi olla eksynyt, kun toteuttaa nyt monen vuoden SUUNNITELTUA haavettaan.
Hymyssä tälläkertaa esillä Helmin pakarat ( jotka eivät ole edes kummoiset näin ainakaan miesnäkökulmasta)
On toi niin turha mimmi.
Voiko itseään enää halventaa enempää.
En huolisi/ panisi edes mistään hinnasta.
Mitä toi muija tekee muuten työkseen? Koulutus?
Vierailija kirjoitti:
Onhan sillä täys työ päällä🥵
Vierailija kirjoitti:
Ootkos koskaan kuullut mikä oon maailman vanhin ammatti?
En nyt tarkoita että tää helmi....
Ush kirjoitti:
Hymyssä tälläkertaa esillä Helmin pakarat ( jotka eivät ole edes kummoiset näin ainakaan miesnäkökulmasta)
On toi niin turha mimmi.
Voiko itseään enää halventaa enempää.
En huolisi/ panisi edes mistään hinnasta.
Jokohan on joka lehdessä esitellyt itseään
Noista suomen turhimmista on kyllä joka seiskassa. Niin turhia.
Soittavat varmaan joka viikko seiskan paikalle.
Tuntuu kyllä niin epäreilulta kun Afganistanissa ym muissa naista alistavissa maissa naisia rai$ kataan ja kohdellaan huonosti ja täällä joku kekkuloi jatkuvasti perse paljaana esittelemässä itseään.
Saisi niin hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootkos koskaan kuullut mikä oon maailman vanhin ammatti?
En nyt tarkoita että tää helmi....
Sugarbabies on tulevaisuuden menestysala.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kyllä niin epäreilulta kun Afganistanissa ym muissa naista alistavissa maissa naisia rai$ kataan ja kohdellaan huonosti ja täällä joku kekkuloi jatkuvasti perse paljaana esittelemässä itseään.
Saisi niin hävetä.
Just tuli sama mieleen kun ensin katsoin uutiset ja sitten näin noi uusimmat pakarakuvat. Hyi saasta että kehtaa🤢
Voisi olla isoisoisä.