Danny ja Helmi
Uusi Seiska kertoo Dannyn ja Helmin tilanteesta ja näyttää Helmin bikinivideoita. Helmi ei ole enää Dannyn assistentti, vaan viettää muuten aikaa Dannyn kesäparatiisissa WTF?
Kommentit (1521)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/kotimaa/danny-esitteli-helmi-loukasmaen-sukulaisi…
Onkohan ens kesänä vaipanvaihtoa tiedossa?
Kenelle niitä vaippoja pitäisi vaihtaa?
Kaisa Norppa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevalle vauvalle. Eikö tuo ollut ihan ilmiselvää?
Vierailija kirjoitti:
Kaisa Norppa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevalle vauvalle. Eikö tuo ollut ihan ilmiselvää?
Ei ole selvää. Voisihan Dannykin olla jo vaippakunnossa. Moni kahdeksankymmentävuotias käyttää vaippoja.
Olen usein miettinyt, nähdessäni juttuja tästä pariskunnasta, mitä mahtavatkaan miettiä Helmin vanhemmat.
Helmi keikistelee korkkareissa ja bikineissä tuolle vanhalle ukolle ja vanhemmat katselee kuvat seiskasta.
Puistattaa!
Vierailija kirjoitti:
Olen usein miettinyt, nähdessäni juttuja tästä pariskunnasta, mitä mahtavatkaan miettiä Helmin vanhemmat.
Helmi keikistelee korkkareissa ja bikineissä tuolle vanhalle ukolle ja vanhemmat katselee kuvat seiskasta.
Puistattaa!
Voi kuule. Julkisuuskipeitä hekin.
Pakahtuvat ylpeydestä.
Muut sukulaiset tuntevat suurta häpeää.
Kyllä tuo on niin jumalattoman sairasta.
Oksettavaa, etovaa....loppuu jo sanat
Ei tätä kirjoitti:
Wikissä lukee et helmin kehittyminen vie 50 vuotta.
Ei taida kaikki helmet kehittyä...
Jos Danny on ns.perusterve, niin ei sadanvuoden ikäkään eläminen ole nykyään mahdotonta, heillä voi olla vielä monia onnellisia vuosia yhdessä😝
Oksennus kirjoitti:
Kyllä tuo on niin jumalattoman sairasta.
Oksettavaa, etovaa....loppuu jo sanat
On tuo nainen kyllä surkeuden ja säälittävyyden huippu.
Ja Danny. Ei tarvitse edes sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Armi ei vain hankkiutunut raskaaksi? Olisi ainakin saanut lapsen, jos ei Dannya olisikaan kokonaan saanut. Monihan hankkii yksin lapsen.
Olihan se jo -78 vai - 79 paksuna. Rauman aluesairaalassa teetettiin abortti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Armi ei vain hankkiutunut raskaaksi? Olisi ainakin saanut lapsen, jos ei Dannya olisikaan kokonaan saanut. Monihan hankkii yksin lapsen.
No miksi suostui siihen aborttiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi suostui siihen aborttiin?
Jaa, a. Kai D sai suostuteltua. Siihenhän se laululinnun lupaava ura olis tyssänny kun olis pukannut ukkomiehelle muksun. Nykyäänhän ei varmaan kukaan ihmettelisi.
Minä en usko, että on seksisuhde noilla. Molemmat kuitenkin hyötyvät kun/ jos viihtyvät yhdessä. Ja viihtyvät kaikesta päätellen. Mun puolesta saavat kuten haluavat, enkä ole tuomitsemassa. Ei kuulu mulle lainkaan heidän elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko, että on seksisuhde noilla. Molemmat kuitenkin hyötyvät kun/ jos viihtyvät yhdessä. Ja viihtyvät kaikesta päätellen. Mun puolesta saavat kuten haluavat, enkä ole tuomitsemassa. Ei kuulu mulle lainkaan heidän elämänsä.
Mitä kumpikaan hyötyy? Kaikki näkee tytön tyrkkynä ja vanhan papan patjana julkisuuden toivossa sekä papparaisen joka kuolaa puolialastomana keikkuvan pikkulikan perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kumpikaan hyötyy? Kaikki näkee tytön tyrkkynä ja vanhan papan patjana julkisuuden toivossa sekä papparaisen joka kuolaa puolialastomana keikkuvan pikkulikan perään.
Minä näen epätoivoisen parin.
Toinen haluaa julkisuutta epätoivoisesti vaikka itsensä naurettavaksi tekemällä ja toinen haluaa ....no tarviiko sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkulikan? Olen saman ikäinen kahden lapsen äiti. Tuo H on mielestäni jälkeenjäänyt.
Danny on narsisti. Pettämällä ja tyhjillä lupauksilla teki Armistakin juopon. Erika taitaa olla ainoa joka selvinnyt jaloilleen tuon ukon jäljiltä. Silmistä näkee että on paha mies. Ja ihan turhaan kuvittelette että D hyvää hyvyyttään noita tyttöjä auttaa. Kyllä siinä lapsenteko vehkeet huutaa kun D haluaa vastineen "avustaan". Tuollaisia on paljon yli 40 miehissä. Miehet tarjoaa apua ja seuraa mutta hintana on olla patjana tarvittaessa .Jos yrität estellä niin laulaa nyrkki tai some kun ruetaan kiristämään. Kokemusta on ja paljon.
Jutun mukaan Dannyn ex-vaimoke Liisa Lipasnen on myös tulossa tiluksille kesällä. Esiintyykö Helmi myös Liisalle pikkubikineissä?