Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Danny ja Helmi

Minä
23.06.2021 |

Uusi Seiska kertoo Dannyn ja Helmin tilanteesta ja näyttää Helmin bikinivideoita. Helmi ei ole enää Dannyn assistentti, vaan viettää muuten aikaa Dannyn kesäparatiisissa WTF?

Kommentit (1521)

Vierailija
1201/1521 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt Helmi haluaa julkisuuden takia olla otsikoissa D:n kanssa, niin eikö hän ota huomioon että TÄLLAINEN julkisuus ON ENEMMÄN HAITAKSI ? ? ?

Ihmisiltä tulee nyt lähes pelkästään kielteistä ja negatiivista sanottavaa moisesta julkisuudesta.

Vierailija
1202/1521 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt Helmi haluaa julkisuuden takia olla otsikoissa D:n kanssa, niin eikö hän ota huomioon että TÄLLAINEN julkisuus ON ENEMMÄN HAITAKSI ? ? ?

Ihmisiltä tulee nyt lähes pelkästään kielteistä ja negatiivista sanottavaa moisesta julkisuudesta.

Kun on kana, ei ymmärrä mitään.

Tuulitunneli humisee.

Korkkarit kopisee ja hiuslisäkkeet hulmuaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/1521 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittäviä ovat kaikki Danyn naiset, lukuunottamatta sitä jonka kanssa hän oli naimisissa, Liisa Lipsanen.

Tuo Eerika repii otsikkoja -Tänään tehdään syntiä-

Onko hän sekaantunut jo rikoksiin ja mahdollisesti alaikäisten ihmiskauppaan kun syntiä haluaa painottaa?

Tuo julkinen haarojen levittely, vaikka ilman housuja sen tekisi, ei ole muuta kuin tyhmyyttä.

Vierailija
1204/1521 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaankin , Helmiä kohtaan voi tuntea vain myötä häpeää . On vaan niin ressukka tyyliin esillä.

Vierailija
1205/1521 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkkislogiikka menee niin, että huonokin julkisuus on parempi, kuin ei julkisuutta ollenkaan.

Vierailija
1206/1521 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaankin , Helmiä kohtaan voi tuntea vain myötä häpeää . On vaan niin ressukka tyyliin esillä.

No niinpä. Jos ei hänestä muuhun ole.

Kansakunnan pelle🙈🙊

Vierailija
1207/1521 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkkislogiikka menee niin, että huonokin julkisuus on parempi, kuin ei julkisuutta ollenkaan.

Kyllä on kipeää touhua. Ei voi ymmärtää.

Vierailija
1208/1521 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän toi Helmi menee ihan samaa polkua. Muuttanut asumaan Dannylle, kaiken tekevät yhdessä. Ei hae opiskelupaikkaa, koska pitää olla dannyn luona jne. Eli samanlainen alistaminen kuin Armi. Ei muuta elämää. Hei Helmin vanhemmat, pelastakaa lapsenne.

Vierailija
1209/1521 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän toi Helmi menee ihan samaa polkua. Muuttanut asumaan Dannylle, kaiken tekevät yhdessä. Ei hae opiskelupaikkaa, koska pitää olla dannyn luona jne. Eli samanlainen alistaminen kuin Armi. Ei muuta elämää. Hei Helmin vanhemmat, pelastakaa lapsenne.

Älä nyt viitsi, kun Helmin vanhemmat ovat niin YLPEITÄ 👌👏

Vierailija
1210/1521 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuttuuko tuolta Helmiltä aivot vai oma tahto, vai molemmat?

Eikös ole halunnut tuonne ihan ITSE.

Suorastaan TYRKYTTÄNYT itseään.

Vierailija
1211/1521 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää luurankoja Dannyn kaapissa. Leila meni Dannylle sihteeriksi 16-vuotiaana, "suhdetta ei ole koskaan ollut"

https://www.is.fi/viihde/art-2000006044441.html

Leilan lapsen isä Pepe kertoo kuitenkin muuta suhteesta:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pepe-willberg-elamakerrassa-dannyn-…

Jännästi kaikissa jutuissa (Leila, Armi, Erika, Helmi) toistuu myös se, että on luonut luottamussuhteen naisten/tyttöjen vanhempiin.

Vierailija
1212/1521 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että Armin vanha äiti otti kantaa noihin dannyn valheisiin.

Armin äidin mukaan danny tuhosi puhtaan luottavaisen sielun tyhjillä lupauksillaan.

Kehtaakin tuo ikäloppu haiventukka vielä haudan partaalla valehdella.

Ihme laulun sanat: "sinä päivänä kun kaikki rakastaa minua"

Mitä tuo elostelija kuvittelee itsestään?

1213/1521 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikissä lukee et helmin kehittyminen vie 50 vuotta.

Vierailija
1214/1521 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä kirjoitti:

Wikissä lukee et helmin kehittyminen vie 50 vuotta.

70 vuotta

Vierailija
1215/1521 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armi Aavikon esiintymistyyli oli mulle yllätys, aikasemmin olen nähnyt vain näitä siistejä tv-esiintymisiä. Sehän oli ihan samaa kuin Erikalla nyt !  Helmi tulee varmasti kohta myös.

Arvostus Dannyä kohtaan tippui kerralla ihan pohjille ; tekee nuorista naisista huo--a !

Vierailija
1216/1521 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

dooria kirjoitti:

Hyvä että Armin vanha äiti otti kantaa noihin dannyn valheisiin.

Armin äidin mukaan danny tuhosi puhtaan luottavaisen sielun tyhjillä lupauksillaan.

Kehtaakin tuo ikäloppu haiventukka vielä haudan partaalla valehdella.

Ihme laulun sanat: "sinä päivänä kun kaikki rakastaa minua"

Mitä tuo elostelija kuvittelee itsestään?

Ai kääk mikä kuva tuosta Dannystä tulee Ylen Armi-kuunnelmassa. A**hole

Vierailija
1217/1521 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Armi Aavikon esiintymistyyli oli mulle yllätys, aikasemmin olen nähnyt vain näitä siistejä tv-esiintymisiä. Sehän oli ihan samaa kuin Erikalla nyt !  Helmi tulee varmasti kohta myös.

Arvostus Dannyä kohtaan tippui kerralla ihan pohjille ; tekee nuorista naisista huo--a !

Näinhän se aina menee. Mies on paha ja viaton nainen on aina uhri. Vaikka olisi valittu Suomen kauneimmaksi, niin siltikin on uhri. Miten hemmetissä voi naisia kohdella tasavertaisesti töissä? Jos aina oletuksena on, että nainen on tahdoton ja avuton reppana, niin miten nainen voi neuvotella hankalan asiakkaan kanssa isosta sopimuksesta? Riskinä on, että uhriutuva nainen neuvottelee huonon sopimuksen, koska vastapuolella voi olla "Danny".

Vierailija
1218/1521 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ole juttua Helmen poikaystävistä? Siis että seurustelee jne. jos kerran on Danny-vaarin avustaja? (ts. sätkynukke).

Vierailija
1219/1521 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä-Danny on mun idoli - ite 31 ja voi vain haaveilla nuorten tyttöjen painamisesta aka kielletty hedelmä, vit*u kun piti mennä naimisiin ja lapsia saada, elämällä olisi ollut paljon parempaakin näköjään tarjota.

Ja mitä te täällä moralisoitte - varmasti tyttökin saa elämänsä kyydit kun dan-man 80-vuoden kokemuksella opastaa typykkää niin bisneksessä että muissa asioissa <3 

Vierailija
1220/1521 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Danny ei tunne itseään niin vanhaksi kuin  kirkonkirjat väittää. Mulla sama juttu - kun katson peiliin en voi uskoa että tuossa olen minä !                                                                       Nykyisin 60 on sama kuin ennen 40v. 

Dannyllä 80 sama kuin ennen 60v.

Kohtuullisempaa, mutta silti liikaa nuorelle tytölle .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan