Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Danny ja Helmi

Minä
23.06.2021 |

Uusi Seiska kertoo Dannyn ja Helmin tilanteesta ja näyttää Helmin bikinivideoita. Helmi ei ole enää Dannyn assistentti, vaan viettää muuten aikaa Dannyn kesäparatiisissa WTF?

Kommentit (1521)

Vierailija
121/1521 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Armi, Erika ja nyt Helmi! Mitäs sitten kun Helmi täyttää 25, on luonut jonkinlaisen oman uran ja kiinnostunut muustakin kuin Dannyn kanssa hengaamisesta, vieläkö papassa on virtaa etsiä Armi numero nelosta?

Kuka oli Armi nro 2?

Todennäköisesti tarkoitetaan Erikaa.

Erika ennen oli useampia.

Vierailija
122/1521 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai hän viihtyy KUN mediaa ja yleisöä näin kovasti kiinnostaa..

Mutta. JOS minun tyttäreni olisi hänen asemassaan, HÄPEÄISIN SILMÄT PÄÄSTÄNI 🤦.

Koko seutukunta puhuisi, ja minä vaipyisin häpeään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1521 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Armi, Erika ja nyt Helmi! Mitäs sitten kun Helmi täyttää 25, on luonut jonkinlaisen oman uran ja kiinnostunut muustakin kuin Dannyn kanssa hengaamisesta, vieläkö papassa on virtaa etsiä Armi numero nelosta?

Kuka oli Armi nro 2?

Todennäköisesti tarkoitetaan Erikaa.

Erika ennen oli useampia.

Olisihan se vähän outoa jos Armin ja hänen välisään ei olisi ollut ketään, mutta ei he tainneet esiintyä julkisuudessa samalla tavalla kuin Armi, Erika ja nyt Helmi. Ehkä he eivät samalla tavalla tarvinneet sitä.

Vierailija
124/1521 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny on ollut kyllä nuorena varsin komea, kun kuvia katsoo. Vieläkin ikäisekseen ihan ok-näköinen, mutta seuralaisenkin soisi olevan mieluummin +60v kuin parikymppinen.

Vierailija
125/1521 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin sen videon ja vaikutti ensin ihan viattomalta rantavideolta, mutta sitten Helmin kääntyessä näin kuinka bikinin alaosa oli persvakoon uponneena???? Ja pahinta oli, kun hän meni Dannyn ohi keimaillen ja Danny näytti peukkua. Hyi saatana. Ihan sairasta menoa. 

Mitä vikaa on kahden aikuisen välisessä seksissä? Jos Helmi saa julkisuutta ja Danny saa seksiä, niin molemmat voittaa.

Vierailija
126/1521 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän seksin myymistä tarvitse enää hävetä. Se on nykyisin ihan normaali ammatti. Lehdissä on artikkeleita jatkuvasti, miten hieno ja itsenäinen työ on itsensä myyminen.

Vierailija
127/1521 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin sen videon ja vaikutti ensin ihan viattomalta rantavideolta, mutta sitten Helmin kääntyessä näin kuinka bikinin alaosa oli persvakoon uponneena???? Ja pahinta oli, kun hän meni Dannyn ohi keimaillen ja Danny näytti peukkua. Hyi saatana. Ihan sairasta menoa. 

Mitä vikaa on kahden aikuisen välisessä seksissä? Jos Helmi saa julkisuutta ja Danny saa seksiä, niin molemmat voittaa.

Mitä vikaa noiden kahden seksissä? 😂 Voittaa ? Kyllä on voittaja olo, kun on antanut kääkälle itsensä todella halpaan hintaan.

Mikä se hinta sitten on? Ja mistä sä sen tiedät? D tarjonnut jotakin hintaa sulle? Tämähän käy mielenkiintoiseksi...

Vierailija
128/1521 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka periaatteessa he ovatkin kaksi aikuista, niin tosiasia on kuitenkin, että ihmisen aivot kehittyvät n. 25-vuotiaaksi asti. Ja onhan tämän huomannut varmaan jokainen vanhemmiten, miten lapsellinen ja keskenkasvuinen sitä vielä olikaan parikymppisenä. 

Kyllä Dannyn olisi pitänyt pysyä huomattavasti vanhemmissa naisissa eikä sekaantua noin nuoreen TYTTÖÖN.

Mutta kun ne vanhemmat naiset eivät pysy Dannyssa. Dannylle oli yllätys, kun Liisa Lipsanenkin oli niin omatoiminen, ettei tarvinnut Dannyn apua juuri mihinkään. Ei edes osannut näytellä avutonta.

Vierailija
129/1521 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka periaatteessa he ovatkin kaksi aikuista, niin tosiasia on kuitenkin, että ihmisen aivot kehittyvät n. 25-vuotiaaksi asti. Ja onhan tämän huomannut varmaan jokainen vanhemmiten, miten lapsellinen ja keskenkasvuinen sitä vielä olikaan parikymppisenä. 

Kyllä Dannyn olisi pitänyt pysyä huomattavasti vanhemmissa naisissa eikä sekaantua noin nuoreen TYTTÖÖN.

Mutta kun ne vanhemmat naiset eivät pysy Dannyssa. Dannylle oli yllätys, kun Liisa Lipsanenkin oli niin omatoiminen, ettei tarvinnut Dannyn apua juuri mihinkään. Ei edes osannut näytellä avutonta.

Nuoret naiset on pysyneet pidempään? En nyt menisi ihan noinkaan sanomaan.

Vierailija
130/1521 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään, mutta kyllä sellainen kipparinlakki sisämaassa näyttää aika typerältä vaikka kenen päässä. Dannykin näyttää ihan helppoheikiltä. Jotenkin olen aina ihaillut Dannyn pukeutumista. Kai sekin on sitten ollut vain muiden luomaa glamouria esiintymislavoja varten. Erikan kanssa ollessa alkoi jo olemaan niitä palmukuvioisia shortseja ja nyt vielä tämä kipparilakkikin.

Vierailija
131/1521 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin et sinä, mutta tuon on Danny ihan itse sanonut.

Vierailija
132/1521 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ihmetyttää, että nytkin näkyi olevan lehdessä juttu siitä, miten Danny oli lapsena törmännyt isäänsä torilla. Isä oli kantanut pientä tyttöä olkapäillään ja kääntänyt katseensa pois Dannysta.

Dannyn oma perhe oli ihan täynnä juttuja Armista ja Dannystä ja pyysivät itsensä takia Dannya eroamaan, että he saisivat olla näiltä isäänsä liittyviltä jutuilta rauhassa.

Sama kuvio toistuu, mutta mies ei ole ymmärtävinäänkään asiaa.

Vierailija
133/1521 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liisa oli naimissa hänen kanssaan vuosikymmeniä. Nämä nuoremmat naiset ei kai ollenkaan joten sillä ei ole mitään merkitystä mitä Danny sanoo nuorten naisten pysymisessä itsessään ( muutenkin jotenkin tosi erikoinen ilmaisu kumppani on pysynyt minussa parikymmentä vuotta).

Vierailija
134/1521 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen nyt toki paljon Helmin kypsyydestä, mutta tuosta saattaa jäädä hänelle ikuiset traumat.

Vierailija
135/1521 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liisa oli naimissa hänen kanssaan vuosikymmeniä. Nämä nuoremmat naiset ei kai ollenkaan joten sillä ei ole mitään merkitystä mitä Danny sanoo nuorten naisten pysymisessä itsessään ( muutenkin jotenkin tosi erikoinen ilmaisu kumppani on pysynyt minussa parikymmentä vuotta).

Vierailija
136/1521 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ihmetyttää, että nytkin näkyi olevan lehdessä juttu siitä, miten Danny oli lapsena törmännyt isäänsä torilla. Isä oli kantanut pientä tyttöä olkapäillään ja kääntänyt katseensa pois Dannysta.

Dannyn oma perhe oli ihan täynnä juttuja Armista ja Dannystä ja pyysivät itsensä takia Dannya eroamaan, että he saisivat olla näiltä isäänsä liittyviltä jutuilta rauhassa.

Sama kuvio toistuu, mutta mies ei ole ymmärtävinäänkään asiaa.

Liisa oli itsenäinen nainen mutta ei voinut ottaa eroa Dannystä vaan Dannyn olisi pitänyt ja piti se tehdä?

Vierailija
137/1521 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän seksin myymistä tarvitse enää hävetä. Se on nykyisin ihan normaali ammatti. Lehdissä on artikkeleita jatkuvasti, miten hieno ja itsenäinen työ on itsensä myyminen.

Niin, en tiedä muista, MUTTA minä olen sellainen äiti, että tuossa tilanteessa häpeä olisi minulle suunnaton.

Vierailija
138/1521 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä38488 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinköhän Helmi on kymmenen vuoden kuluttua samaa mieltä, että oli fiksua hankkia maine 78-vuotiaan Dannyn parikymppisenä heilana. Mistään muustahan Helmiä tuskin kukaan muistaa.

Kuka on sanonut että se on heila?

Ihan oikeasti, kuvitteletko sen suhteen olevan jotain muuta? Totta kai ne panee, eihän siitä asiasta ole mitään epäselvää.

Eihän sitä ole suoraan sanottu , että heillä on suhde, mutta kovasti vihjaillaan siihen suuntaan. Minä tosin en sitä usko, pelkkä julkisuus temppu.

Suhde sellainen hyötysuhde. Helmi antaa viihdykettä, että gubbe voi kuvitella olevansa taas 70 luvulla. Helmi saa rahaa ja julkisuutta, ehkä jotain musiikkibisnestä. Paneehan jotkut opiskelijatkin rahasta. Lehdissä hehkutetaan näitä juttuja.

Juuri näin. Lehdissä on joka viikko juttuja, miten esim. sairaanhoitaja ryhtyi myymään seksiä. Ja on niin voimaannuttavaa myydä p**lua kun voi itsenäisesti määrätä työtahdin (heh, tahdin..).

Eli siinä mielessä Helmi tekee ihan samalla tavalla kuin ne lukuisat seksiä myyvät naiset, joista on lehtijuttuja jatkuvasti. Kai se on jonkinlainen muoti-ilmiö, että seksin myyminen halutaan normalisoida. Helmi on vain yksi monista tässä uus-normaalien joukossa

Mä kiinnittäisi huomion ostajaan. Ruotsissa se on kriminalisoitu. Ja se on yhä enemmän nykyaikaa, että ostaja tuomitaan. D ei nää tätä elää vielä pappatodellisuudessaan.

Ruotsi onkin täysin hakoteillä. Myyjälle pitää tuomita ankarampi rangaistus kuin ostajalle. Sama periaate kuin huumausaineiden kaupassa ja alkoholin tai tupakkatuotteiden kaupassa.

Ihan eri asia, tupakka ja alkoholi eivät ole ihmisiä.

Vierailija
139/1521 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuen nyt toki paljon Helmin kypsyydestä, mutta tuosta saattaa jäädä hänelle ikuiset traumat.

Helmi ei taida ihan ymmärtää, millaisia seurauksia tuosta julkisuudesta Dannyn kanssa vielä seuraa pitkän päälle. Saattaa kaduttaa jossain vaiheessa.

Vierailija
140/1521 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, en tiedä muista, MUTTA minä olen sellainen äiti, että tuossa tilanteessa häpeä olisi minulle suunnaton.

Mä taas olen tytär, joka häpeäisi seksiä ostavaa isää. Katkoisin välit pysyvästi.