Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Danny ja Helmi

Minä
23.06.2021 |

Uusi Seiska kertoo Dannyn ja Helmin tilanteesta ja näyttää Helmin bikinivideoita. Helmi ei ole enää Dannyn assistentti, vaan viettää muuten aikaa Dannyn kesäparatiisissa WTF?

Kommentit (1521)

Vierailija
341/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 24 ja minua kuvottaisi olla tuollatavalla käyttäytyvän ja pukeutuvan vanhuksen vieressä.

Vanhukset ovat kuvottavia? Surullista. Olet joku päivä itsekin vanhus. 

Vierailija
342/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

Vierailija kirjoitti:

" Vaikuttaa kyllä siltä, että Danny groomaa ......... Danny on sen oloinen ihminen, että tavallaan vie toisen ihmisen kokonaan."

Helmi taisi olla 19-vuotias tutustuessa tuolloin 78-vuotiaaseen Dannyyn? Nyt hän taisi täyttää 20 vuotta.

Kun katsoo (linkki alla mihin viittaan) Iltalehden jutussa olevaa videotallennetta /artikkelin lopussa kuvien jälkeen), niin on kiinnostavaa huomata, miten

Dannyn ilme valpastuu kuin ketulla välittömästi hyvin tarkkaavaiseksi kun (ilmiselvästi jännittyneeltä) Helmiltä kysytään jotain.

Kontrolli varmaan pelaa, käärittynä sydämellisyyteen ja herrasmiehen hiottuihin elkeisiin. Editoitu kesken puheen myös leikkaamalla videota kesken Helmin kommentin.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/995c92d4-5e39-4433-b10f-1fd3d1…

Dannyn kehonkieli muuttuu mielenkiintoisesti Helmin puhuessa .

Onkohan Helmiä valmennettu mitä tulee haastattelussa ympäripyöreästi sanoa, koska puhe leikattu hieman kömpelösti seuraavaan virkkeeseen, ei kuulosta luontevalta.["

--

- Kyllä minä sanoisin, että . . .punastunut Helmi aloittaa mutta Danny keskeyttää.

https://www.seiska.fi/kotimaa/kumpi-kestaa-pidempaan-loylyissa-helmi-va…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perintöä odotellessa...🎶🎶

Millä perusteella helmi olisi perijä? Mielenkiintoinen ajatus,että perintö menisi aina sen hetkiselle (kun kuolema korjaa) tyttö- tai poikaystävälle. Tällöinhän aika moni lapsi Suomessa jäisi tänä päivänä perinnöttä,kun vanhemmalla joku ehtoopuolen ilostuttaja.

Siis lapsethan eivät jää perinnöttä, ymmärsitkö nyt väärin? Saahan omaisuuttaan testamentata vaikka postinkantajalle jos haluaa.

Vierailija
344/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 24 ja minua kuvottaisi olla tuollatavalla käyttäytyvän ja pukeutuvan vanhuksen vieressä.

Hän kirjoitti, että tuolla tavalla käyttäytyvän ja pukeutuvan. En itse ymmärtänyt kommentin koskevan kaikki vanhuksia.

Vierailija
345/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella helmi olisi perijä? Mielenkiintoinen ajatus,että perintö menisi aina sen hetkiselle (kun kuolema korjaa) tyttö- tai poikaystävälle. Tällöinhän aika moni lapsi Suomessa jäisi tänä päivänä perinnöttä,kun vanhemmalla joku ehtoopuolen ilostuttaja.

Siis lapsethan eivät jää perinnöttä, ymmärsitkö nyt väärin? Saahan omaisuuttaan testamentata vaikka postinkantajalle jos haluaa.

Tottakai saa, mutta se, että kukin laatisi erikseen uuden testamentin kulloisellekin tyttö- tai poikaystävälleen, on todella erikoinen ajatus.  Luullaanko täällä oikeasti,että danny tekisi testamentin, jossa Helmi on yksi perijä? Onko katsottu liikaa elokuvia?

Vierailija
346/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän kirjoitti, että tuolla tavalla käyttäytyvän ja pukeutuvan. En itse ymmärtänyt kommentin koskevan kaikki vanhuksia.

Käyttäytyvä ja pukeutuva? Luulin, että eletään liberaalia aikaa. Ei näköjään, pitää pukeutua ja käyttäytyä jonkun vanhuskoodiston mukaan. 

Vierailija
347/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Helmi pelaa tennistä korkokengissä.

Edes missikisoissa, joissa nyt muuten poseerataan bikineissä ja korkokengissä, ei liikuntasuorituksissa olla korkokengissä.

Toi on jotenkin todella sairasta.

Danny vähät välittää, onhan hän elämänsä ehtoopuolella.

Mutta se kylmäverinen välinpitämättömyys, mitä se osoittaa Helmin tulevaisuutta kohtaan, on todella karmeaa."

jep jep.

näin on, lyhyestä virsi kaunis jep

Vierailija
348/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" Vaikuttaa kyllä siltä, että Danny groomaa Helmiä reippaasti. Varmaan omaa vielä sitä menneen Suomen iloisen ilmapiirin peruja olevaa karismaa ja kun on vielä varallisuutta kertynyt niin esittelee "seuraneidille" näitä asioita. Käyttäytyy tavallaan kuin kummisetä tms.

En usko heidän suhteensa olevan varsinaisesti seksuaalinen, mutta Helmin kannalta jopa törkyiset puheet muilta ovat huono asia. Helmiltä menee joka tapauksessa maine ja voi käydä erikat tai armit, Danny on sen oloinen ihminen, että tavallaan vie toisen ihmisen kokonaan."

Helmi taisi olla 19-vuotias tutustuessa tuolloin 78-vuotiaaseen Dannyyn? Nyt hän taisi täyttää 20 vuotta.

Kun katsoo (linkki alla mihin viittaan) Iltaleden jutussa olevaa videotallennetta /artikkelin lopussa kuvien jälkeen), niin on kiinnostavaa huomata, miten

Dannyn ilme valpastuu kuin ketulla välittömästi hyvin tarkkaavaiseksi kun (ilmiselvästi jännittyneeltä) Helmiltä kysytään jotain.

Kontrolli varmaan pelaa, käärittynä sydämellisyyteen ja herrasmiehen hiottuihin elkeisiin. Editoitu kesken puheen myös leikkaamalla videota kesken Helmin kommentin.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/995c92d4-5e39-4433-b10f-1fd3d1…

Katselin eilen vanhoja Armin ja Dannyn ja Erikan ja Dannyn haastatteluja. Ihan samanlainen vaikutelma mullekin syntyi, Danny seuraa tarkasti mitä sanotaan. Vaikuttaa siltä, että on harjoiteltu etukäteen mitä sanotaan. Jotenkin outo vaikutelma tuli. Hän voi sen tietysti kokemattomille naisille verhoilla sillä, että hän tietää mitä julkisuuteen kannattaa kertoa. Eli ohjailee tätäkin tarinaa omien käyttötarkoitustensa mukaisesti. Helmistä viis.

No onhan hänellä koko ajan tuota ”minä tiedän vanhempana ja viisaampana paremmin” - asennetta ja Helmikin uskoo saavansa Dannylta kokemusta ja viisautta. Voijumalauta. Kasikymppinen kurppa ei ole osoittanut minkäänlaista kasvua näinä vuosikymmeninä. Olin nuori koulutyttö silloin kun Armi ja Danny tahtoivat olla toisilleen helliä. Lapsi siis. Armi ei silti ollut kuin muutamia vuosia itseäni vanhempi vaikka silloin tuntui niin aikuiselta. Helmi oli samanikäinen langetessaan Dannyn verkkoon. Mikään ei Dannyn kohdalla ole muuttunut tänä aikana. Muut vanhenevat, hänen omat lapsensakin, mutta Danny on jumittunut pahasti siihen Armin ja Dannyn kulta-aikaan. Mitä elämänviisautta hän voi tarjota? Ei mitään.

"

Helmi ei ollut edes syntynyt kun Armi ja Danny halusivat olla toisilleen helliä.

Voisi olla ikänsä puolesta heidän lapsenlapsensa?

Vierailija
349/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäytyvä ja pukeutuva? Luulin, että eletään liberaalia aikaa. Ei näköjään, pitää pukeutua ja käyttäytyä jonkun vanhuskoodiston mukaan. 

Tahallinen väärinymmärrys ei anna fiksua vaikutelmaa (eikä se sitä myöskään ole)

Vierailija
350/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että Danny on vain välikappale kuuluisuuteen näille pikku pimuille. Eihän joku eerika tai helmi olisi muuten pikkujulkkis ilman Dannya.

Uskon myös että Danny on mukana pelissä.

Eikö he juuri pikkujulkkiksia ole?

Vierailija
351/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinköhän Helmi on kymmenen vuoden kuluttua samaa mieltä, että oli fiksua hankkia maine 78-vuotiaan Dannyn parikymppisenä heilana. Mistään muustahan Helmiä tuskin kukaan muistaa.

Uskoisin että Helmiä odottaa muutto ulkomaille.

Vierailija
352/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei toi Helmi lähde? Tajuaako se että Danny tienaa sillä? Maksaa kevyesti Helmin elatuskulut Seiskan juttupalkkioilla? H vois aivan hyvin pistää jo nyt ne rahat omaan taskuunsa, eikä antaa setämiehille, vaikka jonkun OnlyFansin kautta. Tai menis opiskelemaan, opiskelijat saa liki ilmaisen kämpän vaikka Hesan keskustasta ja opintorahaa ja -lainaa. Olis vähän toista kuin joku vanha ränsistynyt mökki ja ukko Raumalla.

Vierailija
353/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei oo kuin Danny ja kaltaisensa.

Vierailija
354/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että onko toi Helmi narsisti. Onhan meille muillekin tytöille tulleet papat tarjoamaan talojaan ja vaikka mitä yhdestä panostakin, mutta me ollaan kaikki kieltäydytty oksettavasta ehdotuksesta. Helmi ollut niin innoissaan julkkiksen tittelistä, ettei ole kieltäytynyt nöyryyttävästä norsun kiillotuksestakaan?

Vierailija
355/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tyttäreni seurustelisi tuolla tavalla, vetäisin pappaa turpaan. Tämä siksi, koska pappa ymmärtää, mitä on tekemässä. Mutta selvästi on niin, että tyttö ei ymmärrä, mitä tekee (ja kenelle antaa p**lua).

m56

Eikös se ollut niin, että juuri tytöt kypsyy aikaisemmin? Onhan tuo jo reilusti täysi ikäinenkin. Totta kai nuori nainen ymmärtää mitä on tekemässä.

Vierailija
356/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saa, mutta se, että kukin laatisi erikseen uuden testamentin kulloisellekin tyttö- tai poikaystävälleen, on todella erikoinen ajatus.  Luullaanko täällä oikeasti,että danny tekisi testamentin, jossa Helmi on yksi perijä? Onko katsottu liikaa elokuvia?

Oletko kuunnellut liikaa Dannyn iskelmiä? ;D

Vierailija
357/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi parka ei ymmärrä miten iljettävää tuo touhu on, ikäistään kunnon poikakaveria ei tuu enää saamaan, maine ja kunnia menetetty.

Vierailija
358/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun miettii millainen olen itse ollut Helmin ikäisenä, niin pakko sanoa että tuon ikäinen ei todellakaan ole vielä mikään kypsä aikuinen eikä todellakaan täysin tiedä mitä tekee, ja mitä se merkitsee ja mitä seuraamuksia tekemisillään voi olla.  Joo joo täysi-ikäinen on lain mukaan jne. mutta 20 vuotias on oikeasti henkisesti vielä ihan lapsi. Danny on pervo.

Mitä työpaikallamme on ollut työharjoittelijoita/työntekijöitä ikähaarukassa 19-20 vuotta, niin kyllä heitä kohtaan tulee AINA automaattisesti vanhemman ja kokeneemman henkilön suojelunhalu sekä sen myötä ilman muuta äärimmäisen korrektin käytöksen korostuminen heitä kohtaan, vaikka kuinka kypsymättömyyttään testaisivat ympäristöönsä viehätysvoimaansa.

Tämä täytyisi olla selvä näin meetoo-aikakaudella.

Myöskin toimittajat voisivat päivittää asennettaan siten, että kun sen asetelmaisia sisältöjä pyydetään tuottamaan, niin jyrkkä ei kiitos tuollaiselle ,missä nuori nainen esineellistetään jollain epämääräisellä tavalla koristeeksi.

Eipä mulla muuta.

Vierailija
359/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmi parka ei ymmärrä miten iljettävää tuo touhu on, ikäistään kunnon poikakaveria ei tuu enää saamaan, maine ja kunnia menetetty.

Poikakaveri täytyy ehkä hommata ulkomailta.

Vierailija
360/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuunnellut liikaa Dannyn iskelmiä? ;D

Miksi olisin? Ja miten se liittyy tuohon testamenttiasiaan? Nyt on vaikea löytää  punaista lankaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän