Voi luoja, mies lainaa salaa rahaa äidiltään.
Siis oikeesti, yli kolmekymppinen perheenisä vinkuu äidiltään joka(!!!) kuukausi rahaa ja tätä on jatkunut jo todella pitkään. Kuulemma n.200€/kk. Voi vi***. Minkä kakaran kanssa mä elän? Vaikka mies puhuu lainasta niin eihän tuo niitä ikinä maksa takas.
Mitä ton kanssa pitäis tehdä? Hävettää niin helkkaristi ja suututtaa ehkä enemmän. Hävettää!!!
Kommentit (17)
En mäkään mutta hävettää niin pirusti :/
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 20:14"]Mihin ne rahat menee?
[/quote]
Sitä tässä nyt lähden selvittämään. Tuntuu kuin ukko ois mut pettänyt täysin.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 20:26"]Sun rätteihin ne rahat menee.
[/quote]
Ei mene. Maksan omat ja lasten vaatteet sekä suurimman osan ruokalaskuista.
Ap
Mulla on kaksi visaa ja molemmat vedetty tappiin, eikä mies tiedä mitään. Tai toisen visalaskun näki, hämmästyi ja sanoi, että maksetaan se pois. Periaatteessa en omia laskujani miehelläni maksata, vaikka meillä yhteiset rahat onkin eikä noi laskut ole minkään holtittomuuden tulosta vaan niiden juuret on muutaman vuoden takaa kun olin vuorotteluvapaalla. Palkka on pieni, mutta silti tekee mieli ostaa joskus jotain uutta ja koko ajan tulee jotai ylläreitä. En vaan ole pystynyt maksamaan pois. Silti hävettää tuo "kulutusluotto", jonka mieheltäni salaan. Eli ei ne miehen lainaamat rahat välttämättä "mihinkään mene"; rahanreikiä vaan on niin paljon.
Ei se salaa sitä tee. Äitihän tietää siitä.
Mä en tajua mitä rahanreikiä on kun tuo tienaa kaksi kertaa sen mitä minä.
Heh meillä se on toisinpäin... anoppi pyytää pojaltaan (mieheltäni) rahaa lainaan!!
Peliongelmainen vanhapiika tienaa yli 2000e ja kehtaa meiltä pyytää rahaa kun minä pienellä kotihoidontuella ja meillä 2 lasta.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 20:46"]Heh meillä se on toisinpäin... anoppi pyytää pojaltaan (mieheltäni) rahaa lainaan!!
Peliongelmainen vanhapiika tienaa yli 2000e ja kehtaa meiltä pyytää rahaa kun minä pienellä kotihoidontuella ja meillä 2 lasta.
[/quote]
Mikä vanhapiika sellainen on jolla on lapsia?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:33"]No minkälaiset asumis-, auto- ja muut kulut teillä on jos sinä maksat osan ruuasta? Tuohan selittääkin jo jotakin, tietenkin riippuu minkä verran miehesi ansaitsee.
[/quote]
Auton olen minä maksanut. Maksan asumisesta mutta vähemmän kuin mies kun minä taas maksan muita kuluja joita hän ei. Periaatteessa meillä on yhteiset rahat mutta omat tilit. Raha on häneltä virrannut hänen keräilykohteisiinsa joita on luvannut olla ostamatta.
Tällä hetkellä tekis mieli laittaa kiertoon mokoma paskapää valehtelija!
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:33"]No minkälaiset asumis-, auto- ja muut kulut teillä on jos sinä maksat osan ruuasta? Tuohan selittääkin jo jotakin, tietenkin riippuu minkä verran miehesi ansaitsee.
[/quote]
Auton olen minä maksanut. Maksan asumisesta mutta vähemmän kuin mies kun minä taas maksan muita kuluja joita hän ei. Periaatteessa meillä on yhteiset rahat mutta omat tilit. Raha on häneltä virrannut hänen keräilykohteisiinsa joita on luvannut olla ostamatta.
[/quote]
Laita toki ja hoida itse asiasi saatanan vinkuva ämmä
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 10:33"]No minkälaiset asumis-, auto- ja muut kulut teillä on jos sinä maksat osan ruuasta? Tuohan selittääkin jo jotakin, tietenkin riippuu minkä verran miehesi ansaitsee.
[/quote]
[/quote]
Laita toki ja hoida itse asiasi saatanan vinkuva ämmä
[/quote]
Herra on hyvä ja poistaa ylimääräiset esineet rectumista. Se rauhoittaa ja helpottaa oloa.
Meillä tuota tapahtui ja anoppi kai luuli mun olevan mukana ja tietoinen kun eron korvilla kuulin olevani velkaa hänelle. Miehen lainaamat summat oli pistetty puoliksi ja veloiksi. Selvisi, että asiaa on takanapäin oikein jauhettu sukulaisten kesken ja kun en maksa.
En kai maksa kun ei ole mun kuluihin mennyt. Loppuajasta kun mies ei asunut enään kanssani, vaikka lasten takia usein olikin käymässä niin silloin elätin häntä.
Ne lainatut rahat oli miehen omiin menoihin ja kuluihin ja joskus antoi 20€ lainaamastaan summasta (viimeisinä viikkoina oletin todella, että lainaa rehellisesti itselleen) mulle koska saatoin olla tosi tiukilla kun olin laittanut kaiken mitä jää niin miehen elatuksen.
AP:n tapauksessa tulisi anopin ilmoittaa lainat sulle, koska teiltä niiden takaisinmaksu on silti yhteisesti pois ja sinulla tulisi olla oikeus tietää tuollaisesta. Tosin jos ihan rehellisiä ollaan niin miehesi t
ulisi neuvotella lainasta sun kanssa. Vaikka miehellä on eri rahat. Jos hän on liian tiukilla velkojen vuoksi niin kuka sitten kärsii jos miehelle tulee vaikkapa yllättävä terveysmeno, työauto hajoaa...? Koko muu perhe.
No minkälaiset asumis-, auto- ja muut kulut teillä on jos sinä maksat osan ruuasta? Tuohan selittääkin jo jotakin, tietenkin riippuu minkä verran miehesi ansaitsee.
Mä en tajuu miks sun pitää hävetä?