Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli-Viikari matkustellut melkein 200 000 euron edestä ties missä

Vierailija
23.06.2021 |

Kaiken maailman mukavat konferenssit tullut käytyä Jamaikalle yms . eksoottisissa paikoissa ja toki vielä lentopisteet kerättyä itselle. .

Hei, ja ylläri pylläri, ollut Vihreiden ehdokkaana v . 2014. Näin se ilmasto säästyy kun oikein lennellään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon -puolue.

Vierailija
2/8 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät lennot ei saastuta. Ne on kato ihan eri juttu ne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, ettei sitä akkaa saa pistettyä pihalle ja vastuuseen. Minun ja sinun rahoilla elostelee yhä ja esiintyy röyhkeän ylimielisesti. En voi hyväksyä sellaista verorahojen käyttöä. Akka vankilaan ja lasku perään. Tuomas Pöysti seuraavaksi tarkasteluun.

Vierailija
4/8 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä parempaa vihreyttä

Vierailija
5/8 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon -puolue.

Tekopyhien ihmisten puolue

Vierailija
6/8 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma, ettei sitä akkaa saa pistettyä pihalle ja vastuuseen. Minun ja sinun rahoilla elostelee yhä ja esiintyy röyhkeän ylimielisesti. En voi hyväksyä sellaista verorahojen käyttöä. Akka vankilaan ja lasku perään. Tuomas Pöysti seuraavaksi tarkasteluun.

Totta, tilannetta jotenkin pehmittäisi se, että olisi edes pahoillaan tms, mutta ei!

Onkohan jonkin sortin persoonallisuus häiriö kyseessä?

Vierailija
7/8 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkamiehen johtajasopimuksen irtisanominen on ihanan kallista lystiä. Tulisi halvemmaksi antaa Tytin olla virassaan "ilman työvelvoitetta" vuoden loppuun asti. Tämä varmaan onkin viivytystaistelun tavoitteena. Nyt kun tulisi joku virhe irtisanomismenettelyssä, niin Tytti vetäisi valtion oikeuteen ja siitä sitä kallista lystiä vasta syntyisikin.

Vierailija
8/8 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin rumakin vaikka kävi dubaissa meikkikursseilla, hukkaan meni meikit ja matka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi