Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatteko tekin lapsenlapsenne hoitoon juhlapyhinä, jotta heidän vanhempansa saavat bilettää kavereidensa kanssa?

Vierailija
23.06.2021 |

Pääsiäinen, Vappu ja nyt Juhannus. Paljubileet jatkuvat...
(puolison lapsenlapset kyseessä, eivät omat)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ensimmäinen lapsivapaa juhannus minulle. Isompi lapsi 9v. Ovat isänsä kanssa, kun ollaan erottu. Jos joskus saan lapsenlapsia, mielellään otan välillä yökylään.

Vierailija
22/23 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien pääsiäinen on ollut joku ryyppyjuhla? o_O

Ei ole vielä lapsenlapsia, mutta lapsi ja puoliso ei ole sellaisia jotka bilettäisivät, eivät käytä alkoholia. Pääsiäisenä tulivat meidän kanssa mökille ja myös juhannuksena ovat meidän kanssa mökillä. Joten varmaan sitten joskus kun saavat lapsen, niin tulevat sen kanssa mökille silloin kun itsekin. Pääseehän siinä helpommalla kun on useampia, jotka voivat katsoa lapsen perään. Nyt heillä on koira ja sitä viihdytetään ja lenkitetään joukkovoimin. Eiköhän se samalla tapaa mene lapsenkin kanssa. 

Lapsenlapsen voi ottaa itsekseen kylään sitten kun on siinä iässä, ettei tarvitse niinkään hoitajaa ja alkaa olla jo mukavaa keskusteluseuraa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien lapsen juhannustorstaina iltapäivästä mummolaan, menen itse seuraavana päivänä perässä. En koe (eivätkä isovanhemmatkaan koe) että yksi ilta ja yö olisi kamalan rasittava aika mummolla ja papalla viettää tutun 7-vuotiaan kanssa. Se ei ole heidän "biletysajastaan" pois, kun eivät aio viettää juhannusta bilettämällä (kuten en minäkään).

Tuona aikana näen ystäviäni ja miesystävääni, nautin aikuisten ajasta veneillen ja saunoen. Lopun juhannuksen vietän ilomielin lapsen kanssa yhdessä mummolassa ja kotona. Käymme kalassa, saunomme ja syömme hyvin yhdessä mummon ja papan kanssa. Voi olla että näemme juhannuksen aikana myös muita sukulaisia ja kavereita. Juhannuksen jälkeen olen kutsunut isovanhemmat minun ja lapsen kanssa varaamalleni mökille.

Näin se toimii silloin kun tykätään viettää aikaa yhdessä ja lasten kanssa ja auttaa toisia, eikä kyräillä sitä että kenellä on parhaat mahdollisuudet "bilettää" ilman lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan