Mieheni ei anna minulle koskaan seksiä!
Kuten otsikkokin ilmoittaa, en siis saa koskaan seksiä mieheltäni. Se turhauttaa, surettaa ja vituttaa, kun aina ja iänkaiken jään ilman. Meillä on alle viisi vuotta vanha suhde, olemme iältämme 36 ja 39, ja meillä on kahden ja vuoden ikäiset lapset. Aluksi seksi väheni johtuen raskaudestani ym, sitten loppui kokonaan kun toisen vauvan kanssa raskaaksi. Tänä vuonna olen saanut miehltäni seksiä kaksi kertaa, viime kesänä (toukokuu-elokuu) en kertaakaan.
Suhteen alussa meillä oli seksiä ihan koko ajan, ja molemmat olemme seksin saralla suht kokeneita ja tässä suhteessa erittäin kokeilunhaluisia. Mies vetoaa aina väsymykseensä, tai jää iltaisin telkkarin ääreen ja lopulta nukahtaa sohvalle. Tällä hetkellä emme nuku samassa sängyssä, tai edes samassa huoneessa joten suhteessamme ei ole läheisyyttäkään. Ihan kaikki kikat on kokeiltu, olen laihduttanut vauvakilot pois, treenannut ja olen aktiivinen ja kaunis nainen. Mies saa minulta suuseksiä useasti kuussa, imen hänelle orkun ja hyväilen muutenkin. Session jälkeen mies haluaa nukkua tai mennä vielä telkkaria "katsomaan hetkeksi". Koskaan ei tee samaa minulle, tai tee aloitetta seksiin.
Nyt olen koko loppukevää ja alkukesän ollut ihan rikki miehen käyttäytymisestä. Alussa seksittömyys turhautti ja suututti, nyt surettaa ja itkettää etten kelpaa miehelleni ja hän ei minua seksuaalisesti halua. Tarvitsen läheisyyttä ja seksiä, mutta mies taitavasti liukenee aina paikalta ja tilanteesta kun ja jos tulen hänen kanssa katsomaan telkkaria tai satun hyväilemään. Nyt en tiedä mitä tehdä, en jaksa enää rukoilla, pyytää tai raivota, mikään ei auta. Mies ei minua halua ja joudun ehkä elämään asian kanssa. Imetän vielä nuorimmaistamme, mutta silti haluan miestäni niin paljon että sattuu, toisinaan valun kiimasta ja olen tulla hulluksi halusta. Tyydytän itseäni useasti viikossa dildoilla ja fantasioin siitä miten meillä oli ennen. Kun lopetan imettämisen, on ihan pakko alkaa ajattelemaan kuinka tulevaisuudessa, elänkö näin ilman huomionosoitusta, läheisyyttä ja seksiä, vai menenkö tosiaan vieraisiin. Jos vaikka vain kerran tapaisin jonkun jonka kanssa synkkaisi yhden illan, harrastaisimme kiihkeää seksiä ja nukkuisimme yhdessä aamuun. Sitten taas jaksaisin.
Kommentit (8)
Miksi helvetissä annat miehelle, joka ei anna sulle? ????!!!
Jos haluaa saada on pakko antaa! Tämä siis miehellesi.
Pistä mies lääkäriin ja käske testauttamaan mm. testosteronin määrä. Siitä voi löytyä hyvinkin syy miehen haluttomuuteen. Jos mies ei osaa asiaansa lääkärille selittää (tai ei kehtaa), niin kirjoita lääkärille kirje, jossa selität minkälainen vetelys mies nykyään on, mutta älä sotke siihen omia kiimojasi, se ei lääkäriä kiinnosta... Lähtisin siitä liikkeelle ja lopettaisin muuten sen suihin ottamisen ilman vastakaikua. Jos sinä et siitä mitään saa, niin miksi ihmeessä vaivaudut?
Olen itse mies mutta en keksi muuta syytä kuin jokin stressi tai pelkotila.
Minä itse pelkäsin seksiä nuorena koska en halunut että nainen tulee raskaaksi, koska en tuntenut olevani valmis siihen.
Tai sitten miehelläsi on jokin fyysinen ongelma, seksi sattuu, erektiohäiriö, tauti ?
On tietenkin mahdollista että hän käy vieraissa tai on käynyt ja saanut taudin, mutta silloin kuvittelisi että hän olisi hoidattanut sen.
Mun mielestäni sullakin olisi oikeus kokeilla muita miehiä jos ette yrityksistä huolimatta päädy sänkyyn.
Oma vaimoni on muuten niin sairas että hänestä ei olisi seksiin. En silti käynyt vieraissa vaikak välillä teki mieli .Nyt olen vaan nin väsynyt että en jaksa ajatella asiaa .
Käy ostamassa sitä K-kaupasta. Saat vielä lisäksi plussapisteitä.
Tässä tapauksessa on seksiä: nainen tyydyttää miehen yksipuolisesti.
Ihan sama tilanne oli meillä. Kaikki keinot käytetty, lääkärissä on käyty, kaikki oli ihan hyvin, ja "normaalia".
Oma ratkaisu tilanteeseeni oli ero miehestä. Ei elämän kuulu olla vuodesta toiseen yhtä masennusta, pahaa oloa ja pahaa mieltä. Oma pää oli ihan täynnä, mutta samalla helpotuksen tunne oli/on sanoinkuvaamaton, kun viimein päätin ajatella itseänikin ja päästä eroon sairastuttavasta elämäntilanteesta.
Aika surullinen tilanne. Onko miehesi jokaista asiaa kohtaan väsynyt? Itselläni kilpirauhasen vajaatoiminta aiheutti haluttomuutta. Olisin halunnut haluta ja himoitsinkin, mutta en vain jaksanut. Onneksi siihen löytyi syy ja lääke.