Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Biologinen kello tikittää ja mies jätti!

Vierailija
17.06.2014 |

Tänä vuonna tulee ikää 38v. Mies jätti mut täysin yllättäen. Mistä minä nyt uuden miehen löydän jonka kans tehdä lapsia? Jäänkö yksin ja lapsettomaksi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tietää. Jotkuthan ei saa lapsia vaikka kuinka haluaisivat ja nuorena yrittämään alkaneet. Kyllähän sulla jo ikä alkaa tulee vastaan, kun tosiaan se mieskin löydettävänä.

Vierailija
2/15 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireen vilkkaa yksityisiin hedelmöityshoitoihin tai adoptiojonoon mars mars!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä on vaikka kuinka paljon oikein kunnollisia miehiä jotka olisi vielä kiinnostuneet hankkimaan lapsia. Itsekin tiedän ainakin kolme. Hyvät työpaikat, isot asunnot hankittuna, harrastaa urheilua yms mutta eivät ole mitään auervaaroja, ehkä jopa jotenkin hiukan jo luovuttaneet ja tuskin tulevat sinua kotoa hakemaan valkoisella ratsulla. Nettipalveluista, suomi24 treffit ainakin löytyy.

Vierailija
4/15 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kerkiää, jos löydät miehen vuoden sisällä.

Vierailija
5/15 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jätit lapsenteon noin myöhään, jos lapsia olet halunnut? Lapsien hankkimisen suhteen olet kohta jo kalkkiviivoilla.

Vierailija
6/15 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistuttu saamaan miehen kans lapsia vaikka yritettiin. Nyt sitten olisi alkanut lapsettomuushoidot syksyllä mutta mies päättikin perääntyä siitä ja jättää :(

ap

Vierailija
7/15 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi pahoillani puolestasi. Itsellä kävi samanlainen juttu kolme vuotta sitten, tosin olen pari vuotta sinua nuorempi. Surin aika rankasti menetettyä suhdetta ja surkeaa elämäntilannettani ja olin täysin alamaissa ja masentunut, sillä olin haaveillut perheestä jo jonkin aikaa. Kaikki muut ympärillä tuntuivat lisääntyvän kovaa tahtia ja elävän onnellista perhe-elämää, itse olin yksin. Kun aikaa oli kulunut, päätin kuitenkin ottaa härkää sarvista ja aloitin aktiivisen deittailun. Noin 20 lyhyemmän tai pidemmän tapailun jälkeen löysin miehen, jonka kanssa kolahti ihan tosissaan. Koen, että tässä iässä sitä jo tietää tunteensa ja ajatuksensa aika hyvin ja koin, että uskalsin heittäytyä suhteeseen täysillä. Nyt olemme olleet reilun vuoden onnellisesti yhdessä, olen raskaana ja toivon, että kaikki menee hyvin. Osa arvostelee nopeasta toiminnasta, mutta itse tiedän kyllä, mikä on oikein. Tämän tarinan tarkoitus ei ole kehuskella vaan rohkaista, toivoa on. Vaikka olet minua pari vuotta vanhempi, aikasi lapsenhankintaan ei ole vielä ohi, joskus palaset saattavat loksahtaa paikalleen yllättävänkin nopeasti. Ja toki lapsenhankintaan on muitakin keinoja, jos oikea mies ei osu kohdalle, jos se tuntuu itselle sopivalta vaihtoehdolta. Jaksamista!

Vierailija
8/15 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia. Muista, että kenelläkään ei loppujen lopulsi ole takeita mistään.perheenjäsenet voi kuolla jne. Ja niinkuin joku kirjoitti, kaikki ei saa lapsia vaikka yrittäisivät jo tosi nuoresta. Ja jos on lapsia, niille voi sattua jotain, tunnen useita ainoan lapsensa menettäneitä. Ja vaikka on lapsia, monet pelkää silti yksinästä vanhuutta. Ei ole tarkoitus masentaa, vaan tarkoitan että kaikki ollaan täällä loppujen lopuksi yksin. "asiat ovat kuin ovat ja tapahtuu mitä tapahtuu". Uskon, että saat vielä hyvän elämän. Mitä siihen kuuluu, sen aika näyttää.

Vierailija
9/15 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna ryhtyisin hankkimaan lasta yksin, jos todella haluat lapsen. Jos löydät oikeasti hyvän, lapsirakkaan miehen, hän kyllä ymmärtää ratkaisusi ja voitte ehkä yrittää vielä toista lasta, mutta sinulla ei välttämättä enää ole aikaa soutamiseen ja huopaamiseen deiteillä.

Vierailija
10/15 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 18:58"]Sinuna ryhtyisin hankkimaan lasta yksin, jos todella haluat lapsen. Jos löydät oikeasti hyvän, lapsirakkaan miehen, hän kyllä ymmärtää ratkaisusi ja voitte ehkä yrittää vielä toista lasta, mutta sinulla ei välttämättä enää ole aikaa soutamiseen ja huopaamiseen deiteillä.

[/quote]

Samaa mieltä varsinkin, jos aiemmin ollut vaikeuksia saada lasta.

Vierailija
11/15 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin n.38v miehen jonka kans halusin lapsen. 44v sektiolla terve vauva.

Vierailija
12/15 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet niin l.hoitohin yksin. Miehen ehdit löytää myöhemminkin mutta lapsi/lapset pitää hankkia nyt!

Vierailija
13/15 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa lasta vielä toivovana nelikymppisenä miehen noita YH-äitejä on maailma pullollaan, olisi aivan käsittämätön ratkaisu lähteä tekemään lasta jonkun baarihoidon kanssa ja sitten lähteä etsimään miestä kaikkien muiden YH-äitien joukossa ja pienen lapsen kanssa. Nyt on ihan viimeinen mahdollisuus kunnollisen miehen hankkimiseen.

Vierailija
14/15 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että jostain syystä täällä ehdotettiin oman lapsen tekemistä ja jonkun lapsirakkaan miehen etsimistä sen jälkeen. Yhtä hyvin olisi voinut ehdottaa että etsii jonkun lapsirakkaan YH-miehen ja nainen voi sitten hoitaa toisen naisen lasta. Epäilen että tämä vaihtoehto ei kuitenkaan biologisen kellonsa tikitystä kuuntelevalle naiselle olisi olllut aivan samanarvoinen oman lapsen kanssa.

Vierailija
15/15 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyspäinen ihmien tekee ne lapset alle 30 vuotiaana.

Tää elämä on zambaa ja rumbaa mut silä on rajansa kuinka kauan ja minkä kustannuskella voit juhlia. Toi on se hinta minkä thaimaanreissuista ja itsenäsiyydestä maksat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi