Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille koskaan käynyt niin että joku tuntematon luulee sinua tuttavakseen?

Vierailija
22.06.2021 |

Todella vaivaannuttavaa kun toinen vilkuttaa ja vilkuttaa iloisesti hymyillen enkä kyllä tunne häntä. Ei ollut mahdollisuutta ko. tilanteessa että olisi jollekulle toiselle huiskinut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tuosta, huiski vain takaisin

Vierailija
2/9 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs muusikko tuli kadulla vastaan ja halusi maksaa velkansa. Otin sitten tonnin vastaan kun en halunnut olla epäkohtelias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivaannuttavampaa on se, kun joku tuttu ei tunnista sinua.

Vierailija
4/9 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika useastikin, johtuu tosin siitä että mulla on identtinen kaksosisko. Sitten täytyy vaan moikkaajalle sanoa että luultavasti tunnet siskoni.

Vierailija
5/9 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/9 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viel vaivaannuttavampaa kun hän tulee puhumaan sulle kaupassa "hyvää vappua, vaik onki tilanne tämmönen! Koita jaksaa!"

Olin sillee 🤔🧐 tunnenko tän tyypin ja varmaan näytinki siltä.

Sit se randomi katto mua ihmeissään kun huusin omalle miehelle jotain, että "pekonit on tuolla, Pekka"

Se näytti jotenki tutult juu, mut ei tullu päähän kuka eikä mul ollu mitää tilannetta xD noh, näin sitte joku kerta kaupungil naisen joka näytti vähän multa, niin ehkä luuli minua häneksi.

Vierailija
7/9 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kerran yksi mies tuli onnittelemaan ja toivetteli hyvää kesää. Vastasin, kiitos samoin.

Vierailija
8/9 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein sattuu, mulla on ympäri Suomea kaksoisolentoja. Italiassakin kuulema yksi.

Yksi tuttu mies suuttui minulle, kun en ollut jossain kapakassa puhunut hänelle mitään.

En ollut ikinä käynyt koko paikassa.

Vierailija
9/9 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran bussissa joku istui viereeni ja rupesi höpöttelemään niitä näitä, ihan kuin oltaisiin vanhoja tuttuja. Kun meinasi mennä liiankin henkilökohtaisiin juttuihin oli pakko kysyä, että tunnetaanko me jostain. Katsoi pitkään, pyysi anteeksi ja nolona meni istumaan muualle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme