Miehet huhuu ! Mitä mieltä mun pepusta? pitäiskö muokata jontenkin
http://media19.onsugar.com/files/2011/08/35/2/192/1922729/ebaff3c0f2e8b87e_saddlebags.jpg
Naisten vastauksia en kaipaa ku en o lesbiaani :)
Kommentit (49)
Mmmm!!! Upea! Olisipa itselläni tollanen takamus... Mmmmm!!!!
Mä olen ollut huomaavinani, että palstalla on tänä keväänä ollut yhä enemmän keskenkasvuisia palstailijoita, kuten ap. Saa sitä keskenkasvuinen olla vaikka hautaan asti, mutta ei heidän avauksistaan mitään keskustelua keskustelupalstalla saa aikaan.
Tietysti täällä roikkuu myös paljon koululaisia, jotka eivät ole saaneet kesätöitä, eijä ole kavereita. Roikkuvat sitten netissä.
En avannut linkkiäsi, ap, kun minäkään en ole "lesbiaani". Naisissa ja miehissä on niin paljon mielenkiintoisempia osia kuin peppu. :D
Pepussa ei muuta vikaa kuin selluliitti. Nilkat ja sääret ihan kauhiat.
Aika läskinen ja treenaamaton perse.
Näyttää kyllä aivan kamalalta, löysä läskiperse ja jalat ovat kuin tukit.
selluliitti pois! naiset hus täältä kateellisina höpöttämästä
selluliitti pois! naiset hus täältä kateellisina höpöttämästä
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 14:43"]Löysä, ei lihaksia, selluliittinen. Askelkyykkyä vaan tekemään mars!
[/quote]
Lihas kasvaa kyykätessä. Tämä rouva tarvitsee ensisijaisesti laihdutusta.
[/quote]
Kyykkäämällä se liika läskikin lähtee, ja pakarat saa muotoa. Ei se hyvä peppu pelkällä laihduttamisella muodostu.
Kyllähän tuonne mulukkuansa upottelisi. Siis sinne vittuun, ei persereikään. Se on homojen hommaa, vaikka naistakn nussisi.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 14:46"]On kaunis peppu. Vyotäron ja lantion suhde on klassista tiimalasi mallia.
Anna ylpeänä pepun pyöriä ja hyllyä, koska se näytää hyvältä.
[/quote]
Juu klassista on + 30 kg päälle.
[/quote]
Tosi taiteen tuntija, ei raameja katsele.
Minua kuitenkin viehättää se, että vyötärö on lantiota kapeampi.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 14:49"]
Laihduta äkkiä!! Ei muuten mutta nuo läskit nilkat on ällöt.
[/quote]
Minkä sitä nilkoilleen voi? Ei kaikilla ole ohuita nilkkoja, vaikka kuinka harrastaisi liikuntaa. Meidän suvun naisilla kaikilla suurinpiirtein ton näköiset sääret ja laidasta laitaan löytyy naisia, laihoja/"normaaleja"/pullukoita. Ollaan vaan saatu huonot geenit.
Jos mallikilpailuihin matkaat niin pientä laittoa vaatii. Arkielämään olet täydellinen ja sovit mainiosti joukkon. Et ilman seuraa jää jos sitä etsit ;)
Tuo on sitä lajia mistä mun mies diggaa..
Kyykkyä ja fillarointia. Sokeri pois ja terveellinen safka.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 21:42"]
Kyykkyä ja fillarointia. Sokeri pois ja terveellinen safka.
[/quote]
No haloo!!! Mitä sen terveellisen ruuan tilalle?
Tavallinen aikuisen naisen peppu. Ei mitään hätää, voit jatkaa elämääsi. Tosi mies arvostaa omaa rakastaan juuri sellaisenaan. Ja eritoten, jos tämä on synnyttänyt hänelle useita lapsia.
pöhköt. joku on goolettanut kuvahaulla saddlebags...
hyvä perse on joo, mutta onko oma?