Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toinen koronapiikki

Vierailija
22.06.2021 |

Millaisia oireita olette toisesta kokeneet?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap onko tää sun mielestä normaalia että ihmiset vertailee rokotehaittoja? Kysy itseltäsi, että onko se normaalia? Mun mielestä ei ole. Rokote ei muka ole kokeellinen (jotkuu raivostuu jos tälleen sanoo), mutta sitten kuitenkin jännitetään oireita, joista ei vielä tiedetä mitään kun ei ole näyttöjä. Jos pelottaa niin kuuntele intuitiotasi.

Vierailija
2/30 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet taitavat olla nykyisin jo yleisempiä kuin long covid?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyperventiloin hullun lailla peloissani

Vierailija
4/30 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja ootte kun otatte piikkiproteiini-injektion.

Vierailija
5/30 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap esittää asiallisen kysymyksen ja vastauksena vi...lua. Tämä palsta on täyttä syöpää. 

Vierailija
6/30 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rokotteet on kokeellisia ei niitä kehitetä kymmeniä vuosia eikä hiota vuosia jottei voisi olla mitään haittavaikutuksia.

Vierailija
7/30 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta piikistä tulin todella kipeäksi. Sanottiin vaan, että se on hyvä asia, osoitus että rokote toimii. Mutta kun jouduin olemaan töistä pois enkä ole vieläkään ihan kunnossa.

Vierailija
8/30 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisesta piikistä tulin todella kipeäksi. Sanottiin vaan, että se on hyvä asia, osoitus että rokote toimii. Mutta kun jouduin olemaan töistä pois enkä ole vieläkään ihan kunnossa.

Uskooko joku ton, että osoite rokotteen toimivuudesta? Kunnon propagandaa oikeesti. Itse en ole koskaan saanut rokotteesta näin hurjia sivuoireita mitä kuulee tulleen. Ihan normaalia? Ei ole.

Vierailija
9/30 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymystä, kuumetta, tinnitusta, jne.

Vierailija
10/30 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sain. Käsivarsi on vähän kipeä kuten ensimmäiselläkin kerralla. Lisäksi tällä kertaa on ollut vähän epämukavaa päänsärkyä ja huonovointisuutta. Ensimmäisen piikin jälkeen oli vain ohimenevä vilunväristys ja lyhyt huono olo. Toisaalta nämä oireet voisi johtua helteestäkin, mutta huonovointisuus on aivan samanlaista kuin viimeksi enkä saa yleensä tällaista päänsärkyä helteillä. Päänsärky muistuttaa migreeniä mutta on lievempää ja parasetamoli auttaa siihen.

Kieltämättä ihmettelen miten joku rokote voi aiheuttaa päänsärkyä. Ainakin se toimii.

Vierailija
11/30 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koko suku kuoli koronarokotteeseen. Isoisoisoisäni oli ensimmäinen uhri.

Vierailija
12/30 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutuin steriiliksi.

Vierailija
13/30 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain rytmihäiriöitä ja olin viikon sairaalassa.

Vierailija
14/30 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut sekarokotuksen ekasta tulin kipeäksi muutamaksi päiväksi toisesta tuli käsi vain kipeäksi kuten vaikkapa influenssa rokotteen jälkeen.

Vierailija
15/30 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli pakkomielle spämmätä valheita av-palstalle.

Vierailija
16/30 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap esittää asiallisen kysymyksen ja vastauksena vi...lua. Tämä palsta on täyttä syöpää. 

Minullekin tuli toisesta rokottesta syöpä.

Vierailija
17/30 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni 19-vuotias tyttö sai viikko piikin jäljeen veritulpan ja meinasi kuolla. Ei kuulemma yhteyttä rokotteeseen, joten ei ainakaan rokotehaittana tilastoida. Mutta kai ne ammattilaiset sitten tietää paremmin.

Vierailija
18/30 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi kipeämpi kuin ekasta, meni päivässä ohi, muuten ok.

Vierailija
19/30 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulin epämääräiseksi läjäksi.

Vierailija
20/30 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap onko tää sun mielestä normaalia että ihmiset vertailee rokotehaittoja? Kysy itseltäsi, että onko se normaalia? Mun mielestä ei ole. Rokote ei muka ole kokeellinen (jotkuu raivostuu jos tälleen sanoo), mutta sitten kuitenkin jännitetään oireita, joista ei vielä tiedetä mitään kun ei ole näyttöjä. Jos pelottaa niin kuuntele intuitiotasi.

Rokotteiden lievät ja lyhytkestoiset jälkioireet on ihan tavallista kaikilla rokotteilla ja ne vaihtelee yksilöittäin. Oireet tulevat, koska elimistö rakentaa puolustuskykyä ja reagoi lievästi sitä vastustuskykyä muodostaessaan. Rokotteessahan annetaan lievä signaali hyökkääjästä ja elimistön puolustusreaktio muodostaa vastustuskyvyn.

Siksi kai niitä kiinnostaa vertailla, kun toiset ovat huolestuvaisempia. Normaalitilanteessa ihmiset saa rokotteita vain harvoin eikä niistä oireista siksi keskustella kuin harvakseltaan ehkä kerran 5 vuodessa jossain työpaikan kahvipöydässä. Nyt on vähän eri tilanne, kun koko kansaa rokotetaan kerralla.