Reaktiosi, kun vastaan kävelisi tällainen nainen lastenvaunuineen?
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288702691119.html?pos=ok-nln
Kuvassa Kim Kardashian vaunukävelyllä piikkikoroissa ja napaan asti uurretussa liiviasussa.
Jos olisin oikeassa mielentilassa, marssisin mamman luokse ja läksyttäisin. Minkälaista mallia se haluaa näyttää lapsilleen? Muille ihmisille? Minkälaisen kuvan haluaa antaa itsestään äitinä? Äitikin voi näyttää halvalta huoralta?
Kommentit (38)
Okei, odotin jotain ihan muuta. Tämä on oikeasti tajuttoman mauton. Mauton, vaikka olen nähnyt kaikenlaiset britneyspearsit ja wt-julkkikset..
Epäilisin, että on karannut jostakin laitoksesta.
Panisin silti.
Tä varmaan on niitä julki-imettäjiä, mistä tällä palstalla keuhkotaan.
kaunis nainen mutta ...paita ja rintaliivit ois kivat.
Mauton, mutta sopii tyyliin.
Jokainen siis tyylillään.
No eihän Kim Kardashian (tai kukaan Kardashian) ole muutenkaan aikamme suuria ajattelijoita, joten esitelköön rintojaan, jos ne ovat hänen paras puolensa. Mutta hauska otsikko ja nätti lapsi. Onko tämä nyt se, jonka nimi on North West eli Luode? Mikä lapsen sukunimi on? Tulee mieleen Hitchcockin hieno elokuva North By North West (Vaarallinen romanssi).
Kyllähän noiden daisarien väliin satsit laskisi.
Onkohan tuo niiät naisia, jotka valittavat kun miehet tuijottavat rintoja?
Ei hyvää päivää!! Mä menisin ihan pokkana sanomaan, että 'anteeksi rouva, teiltä on tainnut jäädä paita aamulla kotiin'. Nappaisin ton rätin tuosta vaunuista ja yrittäisin peitellä sitä etumusta sillä.
Omiaanhan ulkoiluttaa, niin mukulaa kuin mollukoitakin.
APUA :D Vauva valvottaa ja totaalisesti vain unohti paidan ja rintaliivit? Väsyneenä ei muista? Kyllä mäkin olen joskus meinannut lähteä ilman housuja ulos vauvan kanssa, mutta onneksi Suomessa on aina niin kylmä, ettei ilman vaatteita pysty menemään :D
Voi olla, että leukani tippuisi (luomu)rinnoilleni.
Jotakinhan kys rva kompensoi tuolla itsensäpaljastelulla ja se mitä se on lienee selvää vain hänen kallonkutistajalleen, jos hällekään.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 10:38"]Ei hyvää päivää!! Mä menisin ihan pokkana sanomaan, että 'anteeksi rouva, teiltä on tainnut jäädä paita aamulla kotiin'. Nappaisin ton rätin tuosta vaunuista ja yrittäisin peitellä sitä etumusta sillä.
[/quote]
Miks sua häiritsis toisen tissit noin paljon, että yrittäisit itse peitellä ne?
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 10:38"]
Ei hyvää päivää!! Mä menisin ihan pokkana sanomaan, että 'anteeksi rouva, teiltä on tainnut jäädä paita aamulla kotiin'. Nappaisin ton rätin tuosta vaunuista ja yrittäisin peitellä sitä etumusta sillä.
[/quote]
varmasti menisit. Olisi kyllä hyvä jos joku niin tekisi.
Kyllä minäkin esittelisin noin hyviä rintoja. ;)
-N25-
Tosi hyvännäköinen äiti-ihminen! Ja nuo ihanat kengät ottaisin ihan milloin vaan omaan käyttöön!
Ei tosin ihme, että av-tasoiset mammat täällä tukehtuvat aamupäivän viidenteen pullaansa... Hei vähän avarakatseisuutta peliin! Antaa kaikkien kukkien kukkia! Mieluummin arvostelisin niitä kauppakeskuksissa pörrääviä ylipainoisia ja tupakkaa ketjussa vetäviä ränsistyneen näköisiä wt-tapauksia, jotka virttyneissä huppareissaan ja kulahtaneissa legginsseissään juoruavat kaltaistensa seurassa...
Siis voi luoja. Luulin nähneeni jo kaiken. Hyi yök. Mikä tätä maailmaa vaivaa?!?