Suurimman ikäeron panosi?
Huhhuh, tulipa viikonloppuna testattua yhtä vaari-ikäistä. Itse oon 30v, luulisin että mies jotain 60v. Mieletön kalu ja kova kuin kivi. Mies oli niin kiihkeä, että jopa pelotti (hyvällä tavalla). Kiihkein sessio mitä koskaan on ollut. Jäin koukkuun.
Kommentit (22)
Kun olin 51v yksi nuorempi mies oli työmatkan aikana kovin kiinnostunut. Luulin että kyse oli ihan ystävällisyydestä ja kaveritasolla kemioiden kohtaamisesta mutta avautui sitten viimeisenä iltana. Vietimme hänen 27v synttäreitä. Hän luuli että olen 38v... Tiedän kyllä että olen ikäistäni nuoremman näköinen mutta tuo oli jo liikaa:)
Parikymppisenä mulla oli (seksi-)suhde 15 vuotta vanhempaan mieheen. 25-vuotiaana mulla oli suhde just ja just 18-vuotiaaseen. Noi on mun ääripäät iän puolesta :)
21 vuotta vanhempi. Yhdessä ollaan edelleen ja perustettu perhe.
Hassusti muotoiltu otsikko. Mutta se on sanottava, että parhaat kyydit saatu vaari-ikäisiltä ;)
Minä olin 20 ja nainen arviolta 65. Hirveä kännipano, vaikka pillu kyllä maistui siinä missä nuoremmankin.
Olin 19 kun päätin että haluan neitsyydestäni eroon. Päätin ottaa yökerhosta vaan ekan miehen joka mukaan lähtee. Noin 60-vuotias varsin hampaaton albaaniukkohan sieltä löytyi ja sen kanssa saatiin ongelma pois hoidettua päiväjärjestyksestä (minua ahdisti jo kovin olla niin vanhana neitsyt). Ukko kiitteli panon jälkeen kovin minua, syytä olikin, harvoin semmoinen varmaan saa 19-vuotiasta :D
21 vuotta vanhempi mies. Nolon tyhmän nuoren naisen seksisuhdehölmöily, josta jäi paska olo.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 10:00"]Olin 19 kun päätin että haluan neitsyydestäni eroon. Päätin ottaa yökerhosta vaan ekan miehen joka mukaan lähtee. Noin 60-vuotias varsin hampaaton albaaniukkohan sieltä löytyi ja sen kanssa saatiin ongelma pois hoidettua päiväjärjestyksestä (minua ahdisti jo kovin olla niin vanhana neitsyt). Ukko kiitteli panon jälkeen kovin minua, syytä olikin, harvoin semmoinen varmaan saa 19-vuotiasta :D
[/quote]
Kaduttiko? :)
8v nuorempaa. Sekin oli pitkähkö suhde, vaikka en kovin vakavissani ollutkaan. En harrasta pelkkiä panoja.
Oma mies on 12 vuotta nuorempi. Sen suurempaa ikäeroa ei ole ollut.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 10:00"]Olin 19 kun päätin että haluan neitsyydestäni eroon. Päätin ottaa yökerhosta vaan ekan miehen joka mukaan lähtee. Noin 60-vuotias varsin hampaaton albaaniukkohan sieltä löytyi ja sen kanssa saatiin ongelma pois hoidettua päiväjärjestyksestä (minua ahdisti jo kovin olla niin vanhana neitsyt). Ukko kiitteli panon jälkeen kovin minua, syytä olikin, harvoin semmoinen varmaan saa 19-vuotiasta :D
[/quote]
Mulla oli sama tilanne mutta nuorena poikana. Halusin poikuudestani eroon ja annoin sen vanhalle lihavalle ja todella rumalle perheenäidille. No, oli hänellä valtavat tissit, märkä pillu ja himot tapissa, tuskinpa hänkään ihan joka päivä sai pitkää, komeaa teinipoikaa. Hauskaa oli.
Joskus olen kokeillut 30 vuotta vanhemman kanssa. Ja pitkälti samanlaiset fiilikset jäi kuin aloittajalla.
Olin 20v ja mies 42. Mahtavaa seksiä :D Se himo ja kuinka se mies halusi.. Aah... Menee kylmiä väreitä vieläkin, hyvällä tavalla. ;)
Yli 30 vuotta vanhemman miehen kanssa olen ollut.
Olin 19 vee ja halusin iskeä baarista jonkun panon. Ukko oli muistaakseni 31 v. En kehdannut kertoa hänelle ikääni, valehtelin olevani 21. Ja ukko taas oli ilmeisesti nolona omasta iästään, koska hoki "ei se ikä mittarissa mitään meinaa, vaan miltä itsensä tuntee". heh joo. Jälkeen päin nolotti. Ukko vielä soitteli mulle pitkään kotiin, mistä lie saanut mun numeron, en tosiaan ollut antanut sitä, enkä kertonut missä asuin. Hän oli naimisissa, minä muuten vaan suhteessa. Oli se niin vanha! Silloin.. =)=). Olen nyt 42.
Minä 50 ja mies 70. Koukussa olen ollut 10 viimeistä vuotta ;)
24 vuotta vanhemman miehen kanssa olin. Tosin ei siitä yleensä mitään tullut kun äijällä ei seissyt yleensä, vaikkei silloin ollut edes 50 täyttänyt. Vähän turhan paljon oli pulloa kallistellut.
Olisi saanut jäädä kokematta. En kadu, mutta enpä olisi mitään menettänytkään vaikken olisi moiseen sekaantunutkaan.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 10:02"]
[/quote]
Kaduttiko? :)
[/quote]
Ei ole kaduttanut. En ole koskaan ajatellut että neitsyydellä on mitään erityistä arvoa mitä pitäisi säästellä. Lisäksi olin aika ujo ja pelokas nuorena, ja minusta on hienoa että uskalsin repäistä noin, vaikka olin liian ujo edes seurustelemaan. Ja sitten se säälittävä varpaisiinsa katseleva hissukka menee ihan kylmästi yksin yökerhoon ja pokaa miehen, raahaa kotiinsa ja sekstailee :D Siitä se alkoi vähän rohkeampi elämä muutenkin!
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 14:18"]Mä olin 35, mies 65. Oli pidempi seksisuhde meillä.
[/quote]
Oi, haluaisin myös viritellä pidempää juttua tästä. Meillä on vaan osittain yhteinen kaveripiiri niin en kyllä halua edes tietää miten ihmiset reagoisivat. :/ ap