Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaas nyt sitten arvon naiset vinkkejä

Vierailija
17.06.2014 |

Monta keskustelua on käyty seksistä ja sen puutteesta pitkässä liitossa. Useissa kommenteissa käy esiin, että osa naisista tarvitsee oikean mielentilan ja tunnelman yms., jotta kiinnostuvat tai suostutvat seksiin. Oma vaimoni on juuri tällainen luonteeltaan. 

Haluaisin kuulla vinkkejä, mitä ja miten miehen tulee tehdä ja käyttäytyä, että nainen olisi useammin sopivassa mielentilassa seksin ja läheisyyden suhteen. Kiitos!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetisti kotitöitä. Mielellään alasti :D

Vierailija
2/25 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitöitä kannattaa tehdä ja hoitaa lapsia, jos teillä on lapsia. Naisen ns. kotitaakkaa jos keventää, voi olla paremmat chanssit. Hemmotteluhetkien lanseeraminen voisi myös auttaa. Hemmotteluun kuuluu lahjoja, ravintolassa käyntejä, hierontaa tai yhteistä aikaa kivassa paikassa. Yksinkertaisinta tietenkin olisi naida nainen, joka pitää seksistä kovasti. Sellainen kuin minä. Tosin minulla on mies, jota ei kovin usein haluta. C'est la vie!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 10:32"]

Ehkä se turhautuminen tulee siitä, että vaikka kuinka ja paljon yrittää tehdä oikein, niin läheisyyttä ja seksiä on juuri ja vain ja ainoastaan silloin kun vaimoa sattuu haluttamaan. Ja tämä on ehkä noin kerran kuukaudessa. Omat aloitteet, oli ne sitten suoria ehdotuksia tai pitkin päivää viettelyä, torjutaan noin 99 prosenttisesti. No kenties täytyy tästä lähtien torjua vaimo, kun hän ehdottaa petipuuhia. Ei sekään nyt periaatteessa ole oikein, että aina kun vaimoa haluaa seksiä hän sitä saa, mutta toisinpäin tilanne on ihan toinen...

[/quote]

Vaimollasi on oikeus kieltäytyä, ja harrastaa seksiä ainoastaan silloin kun hän haluaa. Et kai toivo että hän vastentahtoisesti olisi sun kanssa? Ikävähän se on jos halujen määrä ei kohtaa, ja teidän täytyykin sopia miten sun halut hoidetaan. Hoidatko itse, tyydyttääkö vaimosi sinut vai voitko käydä muualla tyydyttämässä ne. Se on ihan teistä kiinni. Mitään pelejä en suosittele seksillä pelaamaan, enkä alkamaan mihinkään pihtauskilpailuun ja kostoon. Siitä ei ainakaan hyvää seuraa kummallekaan.

Vierailija
4/25 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisella on oikeus vartaloonsa! mies on vain raskautumista ja kotitöitä varten,

hyvän palkan lisäksi! muuten se on vain pakollinen paha ja sika!

Vierailija
5/25 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoudu hieromaan vaimon selkää, kehu, miten on ihana koskea häntä ja kuinka hän on kaunis jne. Viettele.

Meillä on mies aina valmiina seksiin, jos minä sanon hep. Mutta se tarkoittaa, että vastuu meidän seksielämästämme on minulla. Haluaisin olla haluttu, että mieskin tekisi aloitteen, haluaisin olla vieteltävänä ja himoittu. Haluaisin, että mies yrittäisi saada minut sille tuulelle, haluamaan. Huoh, aika rasittavaa.

Vierailija
6/25 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa on kyllä tosi harvoin. Onko vaimo sulle jostain vihainen?

Vierailija
7/25 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa tuntea olevansa kaunis ja haluttava silmissäsi. Hän haluaa, että himoitset juuri häntä ja haluat painaa juuri häntä.

Vierailija
8/25 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerron omasta miehestäni. Meillä on pitkä parisuhde ja paljon seksiä.

-Läheisyys. Mies tulee halimaan. Saatetaan koko perhe olla sohvalla "kasassa" ja vain tankata toisiltamme sitä läheisyyttä. Tässä ei ole semmoista seksuaalista värinää vaan pelkkää läheisyyttä jolla viestitetään muille että on ihanaa kun olet siinä,minun on hyvä olla tässä.

-Ollaan oikesti kiinnostuneita toisistamme. Mennään omalta mukavuus alueelta pois ja jaksetaan kuunnella niitä toiselle tärkeitä asioita. Mies on kuunnellut radiosta jonkun tekniikasta kertovan jutun ja pohtii sitä minulle. Asia ei ole minusta yhtään kiinnostava eikä se liikuta minua mitenkään. Rohkaisen miestä kertomaan asiasta lisää,kyselen, pohdin itsekin asiaa koska se on hänelle tärkeää.

-huomaan jos mies on vaikka imuroinut. Sanon siitä hänelle että ihana kulta kun imuroit. Hän kiittää kun olen tehnyt ruokaa

-vietämme yhdessä perheenä paljon aikaa. Käymme vaikka kaikki yhdessä pyöräilemässä.

Vierailija
9/25 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on joko piilovihainen tai kyllästynyt suhun!

Vierailija
10/25 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosta häntä. Kuuntele. Kehu häntä kauniiksi. Kerro, että hän tuoksuu hyvältä. Huomaa hänen uusi kampauksensa. Suutele häntä. Soitä hänelle, kun olet poissa. Hymyile ja hän vastaa hymyysi :)

Vierailija
11/25 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se riitä, että välittää naisesta oikeasti ja on henkisesti sekä fyysisesti läsnä. Muuallakin kun sängyssä. Haluaa jakaa elämänsä, olla myös parhaimmat ystävät ja auttaa toista. Jos pitää vaimoa vain piikana ja sängynlämmittäjänä, ei ihme, jos läheisyys ja seksi ei toista kiinnosta. Se on silloin vain mekaanista. Kumppanuus pitää lähellä.

Vierailija
12/25 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 14:23"]

Helvetisti kotitöitä. Mielellään alasti :D

[/quote]

Täytyykin koittaa ;)

Vierailija
13/25 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 14:26"]

Kotitöitä kannattaa tehdä ja hoitaa lapsia, jos teillä on lapsia. Naisen ns. kotitaakkaa jos keventää, voi olla paremmat chanssit. Hemmotteluhetkien lanseeraminen voisi myös auttaa. Hemmotteluun kuuluu lahjoja, ravintolassa käyntejä, hierontaa tai yhteistä aikaa kivassa paikassa. Yksinkertaisinta tietenkin olisi naida nainen, joka pitää seksistä kovasti. Sellainen kuin minä. Tosin minulla on mies, jota ei kovin usein haluta. C'est la vie!

[/quote]

Mitäs jos vaihdettaisiin puolisoita. Kaikki olisivat tyytyväisiä :D

Vierailija
14/25 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 14:36"]

Kerran kuussa on kyllä tosi harvoin. Onko vaimo sulle jostain vihainen?

[/quote]

Ei vain kuulemma kaipaa seksiä, eikä tunne mitään tarvetta sille. Silloin tällöin (eli noin 10 kertaa vuodessa) ilmeisesti tähdet ja muut ovat oikeassa asennossa ja hän tekee aloitteen seksiin. Haluaisin tietää miten ja miksi tuo tapahtuu, jotta näin tapahtuisi useamminkin.

Vierailija
15/25 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettele vaimoasi paljon, ja kerro hänelle että "tämä ei ole mikään seksinvonkausyritys, vaan haluan pitää sua hyvänä ihan vain siksi että tykkään susta niin hirveästi". Jos siis torjuu usein ihan kaiken lähentelyn. Ja sitten myös vain pidät hyvänä niin että et yritä viedä tilannetta seksiin.

Voitte myös ihan sopia, että seuraavan kuukauden ajan ette ole yhdynnässä, niin ei tarvi ottaa siitä paineita. Ja sinä aikana hyväilette toisianne kaikin tavoin muuten, ja keskustelette päivittäin tästä ja muistakin asioista niin että oikeasti kuuntelette toisianne ja olette toisillenne läsnä. Pyrkikää lähentymään toisianne keskustelemalla, ja kannusta vaimoasi kertomaan tuntemuksistaan. Ja vaikka tekisi kuinka mieli, niin ei ihan oikeasti yhdyntää sinä aikana mikä on sovittu, ei vaikka vaimosikin haluaisi. Siitä seuraa vain epävarmuutta siitä että mitenkäs seuraavalla kerralla sitten, yritätkö taas yhdyntää ja voiko sanaasi luottaa. Kun olennainen osa tätä kuukauden yhdyntätaukoa on juuri ilmapiirin vapauttaminen sekä rentouden ja luottamuksen saavuttaminen. Silloin kun tietää että ei ole velvoitetta yhdyntään, voi olla enemmän vapautta ja uskallusta olla hyvinkin halukas. Ymmärrän että voi olla inhottavaa pidätellä itseään, mutta kun kirjoitit että teillä on seksi yleensä kerran kuukaudessa, niin tämän ei luulisi kovasti siitä poikkeavan. Lisäksi te voitte tyydyttää toisenne käsillä ja suulla, sitten kun pääsette sinne asti. Ja jos vaimostasi tuntuu kuukauden jälkeen että haluaa jatkaa vielä tällä tavoin, niin jatkakaa ihmeessä! Parempi hoitaa kerralla luottamus ja läheisyys kuntoon, kuin kärsiä niiden puutteesta johtuvien ongelmien kanssa vuosikaudet.

Tärkeintä on saada vaimollesi luottamus, että et ole pelkästään seksin perässä aina kun kosket häneen, ja vahva tunne siitä että hän on kaiken läheisyyden ja hyväilyn arvoinen ihan itsessään, ja että haluat oikeasti koskettaa / hyväillä häntä ihan sen takia että se tuntuu hänestä (ja susta) hyvältä. Ja jos sulla on sellainen olo, että et oikein piittaa hyväillä vaimoasi "ihan muuten vaan" eli siksi että haluat hänen nauttivan, niin mieti tarkasti miksi olet vastahakoinen sellaiseen. Ymmärräthän, että sellainen ei ole tervettä rakastavassa ja tasaveroisessa parisuhteessa?

Eli pois se asenne että sinä hyväilet vaimoasi siksi että saisit pimpsaa. Samoin syyllistäminen, mököttäminen, murjottaminen ja vaatiminen pois ihan kokonaan.

Sitten kun teillä taas on yhdyntöjä, niin pitäkää yllä se kaikki läheisyys, keskusteleminen sekä "muuten vaan" hyväily mikä teille on kehittynyt. Ja pidä huoli siitä, että vaimosi on ihan oikeasti äärimmilleen kiihottunut ennen yhdyntää, ja kannusta vaimoasi sanomaan mikäli hän ei ole oikeasti tosi kiihottunut siinä vaiheessa kun sinä haluaisit sisälle. Ja voisi ylipäätään toimia paljon paremmin, jos sovitte että vaimosi sanoo sitten kun haluaa kikkeliä sisäänsä. Se paine että toinen haluaa ja itse ei oikein ole kunnolla valmis mutta pitäisi ihan justiin heti olla, on ihan kamalaa jos on taustalla kokemuksia seksiin painostamisesta! Joten välttäkää ettei tule missään vaiheessa sellaista oloa, ja sen saa oman kokemukseni mukaan parhaiten pois juuri tuolla että vaimosi sanoo sitten kun on sellainen olo että todella haluaa sinut sisäänsä. Ja tietenkin näitä voi tulla aika usein, jos vaikka lähes päivittäin hyväilette toisianne ihan laukeamiseen asti. ;-) Itselleni ainakin tulee hirveä tarve saada kikkeli sisään siinä vaiheessa kun olen ihan laukeamispisteessä.

Terveisin nainen joka koki hyvin voimakasta seksiin painostamista kahden vuoden ajan, ja nyt kolme vuotta suhteen päättymisen jälkeen on suurin piirtein ongelmaton tämän asian kanssa.

Vierailija
16/25 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia näistä ajatuksista #25. Tunnistan tiettyjä piirteitä omasta toiminnasta. Olen kyllä pyrkinyt huomattavasti parantamaan toimintaani vuosien varrella.

AP

Vierailija
17/25 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisijaisesti se on mielestäni jo väärin, että koitetaan saattaa toinen siihen oikeaan mielentilaan taka-ajatuksena seksin saaminen. Kun ilman taka-ajatuksia pitää naista hyvänä säännöllisesti, niin varmasti aukeavat haarat helpommin.

Kyllä nainen nimittäin huomaa, milloin yritetään johdatella seksiin, ja siinä menee hyvin nopeasti fiilikset.

Vierailija
18/25 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se lähtee siitä arjesta, mitä yhdessä vietetään. Esim. ääriesimerkki joka veisi minulta halut: mies lojuu sohvalla ja juo ehkä vielä kaljaa, ei osallistu mitenkään lastenhoitoon tai kodinhoitoon, ja minä teen yksin kaikki hommat ja olen väsynyt. Sitten illalla pitäisi seksiä jaksaa sen tyypin kanssa joka muuten ei ole huomioinut minua mitenkään. Kyllä siinä voi pää särkeä.

Toisaalta voi olla sellainen kuin oma mieheni onneksi on. Käyttäytyy kohteliaasti arjessa. Jos näkee minut tekemässä jotain kotityötä, kysyy voiko jotenkin auttaa ja mielellään auttaakin. Tai touhuaa oma-aloitteisesti lasten kanssa. Lisäksi pientä mukavaa flirttiä ohimennen, pieniä halauksia, kosketuksia, suukkoja. Illalla sitä on yleensä aika valmis seksihommiiin kun tuntuu että noilla pienillä vihjeillä sitä on pedattu aamusta asti :)

Vierailija
19/25 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää läheisyyttä ja hellyyttä ihan yleisellä tasolla. Esimerkiksi jos antaa naiselle hellyyttä ja läheisyyttä aina iltaisin sängyssä ilman vonkausta seksiin, on hetken päästä nainen jo valmiiksi rennossa ja odottavassa tilassa sänkyyn kavutessaan. Siitä on sitten helppo jatkaa seksiin, kun nainenkin tietää, että hellyyttä ja läheisyyttä saa ihan ilman seksiäkin.

Vierailija
20/25 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa huomioida kokonaisuus. Auta kotitöissä ja ole oikeasti läsnä naisen elämässä,kuuntele häntä ja tehkää yhdessä asioita. Koskettele ja anna hellyyttä muutenkin kuin seksiä vongatessa. Jos teillä on lapsia niin hoida omatoimisesti niitäkin eläkä jämähdä siihen että nainen sanelee tahdin tyyliin annappa nyt lapsille iltapala ja pese hampaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän