Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavoitteena rehellisesti sanottuna kulttuuri-ja tapahtuma-alan totaalinen näivettäminen?

Vierailija
22.06.2021 |

Perusteita rajoituksille ei enää kertakaikkiaan ole. Naurettavaa, että samaan aikaan, kun keikat tms tapahtumat ovat pannassa ihmiset tuolla kokoontuu joka hemmetin viikonloppu Helsingissä sankoin joukoin puistoihin ja rannoille, keskustaan tiiviiksi massaksi, kaikenmaailman elokapinalliset saavat kokoontua osoittamaan mieltään ja terassit ovat täynnä. Lukon kultajuhlistakaan ei mitään merkittävää tapahtunut. Tartunnat laskussa.

Joten miksei nämä pällit voi avata jo kulttuuri-ja tapahtuma-alaa? Mikä vaivaa? Missä logiikka?

T. Todella ärsyyntynyt.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen hallituksen tarkoituksena on tuhota pienet ja keskisuuret suomalaiset yritykset. Näin raivataan tilaa suurille globaaleille yrityksille.

Vierailija
2/19 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus 3 miljoonaa Suomalaista jo saaneet edes sen ensimmäisen rokotteen.

https://thl.fi/fi/-/talla-viikolla-3-miljoonaa-suomessa-asuvaa-on-saanu…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuo on tarkoituksena myös radion työntekijöillä kun ei haluta yleisöä bändien keikoille. No silloin sinne ei sitten kannata edes mennä.

Vierailija
4/19 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, en käy tuollaisissa jutuissa. en ole koskaan käynyt enkä käy

Vierailija
5/19 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteena on taudin tukahduttaminen. Luulisi että se olisi jo ehtinyt upota kovakalloisimpienkin päähän.

Vierailija
6/19 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa, en käy tuollaisissa jutuissa. en ole koskaan käynyt enkä käy

MuTta, KuN mInÄkÄäN eN nIin Ei MuIdEnKaAn TaRtTe!!!!11

Vierailija
7/19 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleva miten paljon ihmiset säästää silkkaa rahaa ja luontoa kun pysyvät kotonaan. Miksi kukaan menisi mihinkään tapahtumaan kun kaiken voi striimats näppärästi nettiin.

Vierailija
8/19 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen.

Voi hevonvit*** ettei asioista voi keskustella

Vierailija
9/19 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä on jo taas ihan tarpeeksi ulkomailta tulleet tuoneet koronaa ja sitten vielä ollaan ravintolarajoituksia hylkäämässä juhannukseksi. Kyllä APN kaltaiset idiootit saa taas koronan leviämään.

Vierailija
10/19 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat tappelee jaksamisensa äärirajoilla myös laskevien tartuntamäärien kanssa ja hallitus ihmettelee kun palkalla ei alakaan suomalaiset uhraamaan koko elämäänsä työssä muiden terveyden eteen. Palkkakustannusten nosto ei käy mielessäkään, filipinien tuliaisia vaan venaillaan...

Vierailija
11/19 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään ne tartunnat vielä alhaalla ja kanssakäyminen kohtuudessa mahdollisin keinoin. Suomen lomakuukausi heinäkuu myllää tartunnat 99% todennäköisyydellä nousuun ja sitten onkin taas koulujen alkaessa kiva mylläkkä päällä.

Vierailija
12/19 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on pari muutaki muuttujaa kun kulttuuriala. Jokainen kantaa työllistymisen ja työttömyyden riskiä koulutus- ja alavalinnallaan, ja aina voi olla omatoiminen ratkaisujen hakija ynnä monialayrittäjä. Mutta jos nyt ekana perustarpeet haltuun.

Vierailija
13/19 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavoitteena on taudin tukahduttaminen. Luulisi että se olisi jo ehtinyt upota kovakalloisimpienkin päähän.

Ei ole. Luulisi sen jo uponneen pehmeäkalloisimmankin päähän.

Vierailija
14/19 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy se osissakin. Kiitos

Vierailija
15/19 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy suojella ikäihmisiä, koska he äänestävät minua. Tämä on tärkein agenda MINULLE. Kultuuriväestä ei niin väliä, kunhan nämä ikäihmiset pysyvät hengissä äänestääkseen MINUA. Ikäihmiset pitävät rajoituksista, näin takaan parhaan vaalivoiton ITSELLENI.

Terveisin Sanna Marin, ME, MYSELF AND I

Vierailija
16/19 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olin viikonloppuna Helsingin keskustan tuntumassa puistossa ystävieni kanssa ja väkeä oli kuin jossakin puistokonsertissa. Esiintyjä vain puuttui :D

Vierailija
17/19 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä on jo taas ihan tarpeeksi ulkomailta tulleet tuoneet koronaa ja sitten vielä ollaan ravintolarajoituksia hylkäämässä juhannukseksi. Kyllä APN kaltaiset idiootit saa taas koronan leviämään.

Senkun piileskelet kolossasi, vaikka maailman tappiin asti. Mätäne sinne, minä en aio.

Vierailija
18/19 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy suojella ikäihmisiä, koska he äänestävät minua. Tämä on tärkein agenda MINULLE. Kultuuriväestä ei niin väliä, kunhan nämä ikäihmiset pysyvät hengissä äänestääkseen MINUA. Ikäihmiset pitävät rajoituksista, näin takaan parhaan vaalivoiton ITSELLENI.

Terveisin Sanna Marin, ME, MYSELF AND I

Joo. Harmi vain, kun ne eläkeläiset ei tätä maailmaa pystyssä pidä. Pitivät joskus, mutta nyt se vastuu on nuorempien ja kiitoksena siitä on työttömyys.

Vierailija
19/19 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailma päästettiin tänne kaikenmaailman variantit ettei oma kansa vain pääsisi juhlimaan ja rentoutumaan edes vahingossa.