Mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä?
Meillä on miehen kanssa 9v ja 8v lapset. Minä olen monen vuoden ajan halunnut kolmatta lasta mutta mies sanoo, että kaksi lasta riitää. Nyt kävi niin, että ehkäisy petti. Minä söin e-pillereitä ja mies käytti yhdynnässä kondomia. Kaikesta huolimatta olen nyt raskaana. Mies on ehdottomasti sitä mieltä, että ainoa vaihtoehto on abortti ja vaatii minun teettämään sen. Minä kieltäydyn siitä ehdottomasti, sillä minä olen päättänyt, että haluan synnyttää ja pitää tämän lapsen. Kuitenkin tiedän, että kolmas lapsi olisi miehen mielestä ei-toivottu ja ylimääräinen perheenjäsenen. Mitä pitää tehdä?
Kommentit (14)
"Minä kieltäydyn abortista ehdottomasti, sillä minä olen päättänyt, että haluan synnyttää ja pitää tämän lapsen."
Mitä ihmettä sä vielä kyselet?
Kyllä se mies siihen tykästyy kun synnytät, usko pois.
No, ota huomioon, että tuo lapsi on isälleen ei-toivottu. Tilanne voi eskaloitua siihen pisteeseen, että teille tulee ero ja jäät lasten kanssa kokonaan yksin.
Vai provoatko vain aikasi kuluksi?
Mies lähtee ostaan savukkeita kioskilta ja jää sille tielle.
No just, kolme lasta on minusta kans liikaa. Miettikää vielä kuinka paljon rahaa tarvii ja ei oo kiva, että nainen haluaa lasta ja mies ei. Abortti siis.
Minun mielestäni ihmisten pitää tajuta, että jos harrastaa p v:ssä seksiä, voi tulla raskaaksi, vaikka käyttää ehkäisyä. Jos miehesi ei halua uutta lasta, ei pidä sitten harrastaa yhdyntääkään. Abortin vaatiminen ei ole hänen oikeutensa. Abortti on vain naisen oma valinta.
En tiedä mutta miksi mies käytti kondomia vaikka olisi voinut vedellä paljaalla?
Teet miten hyvältä tuntuu. Miehesi on jo oman mielipiteensä asiasta ilmeisen selvästi ilmoittanut. Kestääkö suhteenne tämän?
Maailma on niin kamala paikka että abortti ehdottomasti.
Kuten jo varmaan tiedätkin niin lapset on pääosin aivan helvetin rasittavia.
Jos lapsen haluat niin miten pystyt edes aborttia miettiin ja elämään sen kanssa? Jos miehesi sinua ja lapsia rakastaa niin ei vaatisi moista.
Kuuntele itseäsi.
Tässä nimenomaisessa tilanteessa sinun pitäisi ottaa minulta suihin.