Miten saan mieheni ottamaan minulta suihin?
No tuossahan se jo ongelma tuli... Itse otan häneltä suihin usein enkä pidä sitä inhottavana. Huolehdin hygieniastani todella hyvin. Onko muita kohtalotovereita? Miten saan miehen innostumaan asiasta? Vinkkejä muilta naisilta? Asiasta on kyllä puhuttu ja olen pyytänyt häntä, mutta se ei ole johtanut tulokseen.
N30
Kommentit (9)
Näinhän se on että vakka kantensa valitsee, ja evoluutio hoitaa loput.
Eli hajut ohjaavat ihmisiä.
Jonkun miehen mielestä haiset pahalle, ja jonkun toisen miehen mielestä hajusi ovat parfyymia tai hunajaa, ja hän nuolisi sinua tuntien ajan tauotta.
Jotkut inhoaa, toiset nuolee molemmat rei'ät karvojen kera. Tuskin sinussa mitään vikaa on. Turha miettiä.
Onko ketään naisia joilla ollut sama ongelma? Miten pääsitte eroon?
N30
exäni ei nuollut minua koska olin posliini... ja nykyinen ei nuole jos olen karvainen.. Karvattomuus oli exän kanssa minulle must juttu, harrastin kilpauintia ja silloin ei yksinkertisesti voinut jäätäväää puskaa kerätä tuonne alas, kokeilin hetken aikaa ja mies suostui nuolemaa?? itseäni se ei kyllä kiihottanut ollenkaan enään koko nuoleminen, koska karvainen tuheroni oli ällö mielestäni. nykyinen mies taas ei tykkää jos jätän esim pienen kolmion 3 x3 cm (max sentin pitkää karvaa).. kokeile eri karvavariaatioita.. jos miehesi tykkää posliinista niin hyvä esileikki on että miehesi sheivaa sinut saunassa ;) saunapuhdas pimpsa on kuulema herrrrkullinen
n22
Kiitos, pitäisi kokeilla vissiin jotain tuollaista. Tai sitten pitäisi vain pakottaa jotenkin, en kyllä tiedä miten :)
No, olisiko ideoita miten minä saan vaimoni ottamaan suihin? Nyt ehkä kerran pari vuodessa minuutin imuttelee. Itse nuolen hänet kiimaan lähes joka kerta.
Ja kyllä, osaan huolehtia hygieniastani.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 04:46"]
Kiitos, pitäisi kokeilla vissiin jotain tuollaista. Tai sitten pitäisi vain pakottaa jotenkin, en kyllä tiedä miten :)
[/quote]
En saa orgasmia pelkästä panosta. Älä pakota miestäsi nuolemaan, laitappa jotain tödöä ja meikkaa itsesi. Meillä oli sama tilanne, mutta juotiin parit sidukat ja kysyin mieheltä saunan jälkeen että nuolisitko viimein. Lopulta hän nuoli, nykyään tästä on tullut tapa ihanaa.n38
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 04:46"]
[/quote]
Eikös jokaisella ole oikeus kieltäytyä? Ei ketään saa pakottaa seksiin (=raiskata).
Voi se olla niinkin, että mies pitää karvoitusta tai pillun makua epämiellyttävältä.
Karvat saa pois partahöylällä ja makua voi muuttaa geeleillä, joita löytyy seksikaupasta. Jos jokin muu tökkii niin kävisikö 69-asento? Vaikka se voi vähän hankala ollakin niin siinä molemmat voivate tehdä toisilleen hyvää ja miehen jännitys voi helpottaa.
M40