Mikä samperin kesä tää on?
Kylmä, tuulee ja sataa. Mua ei haittaa sinäänsä kun olen töissä päivät, mutta iltaisin olisi kiva olla ulkona mutta eihän täällä tarkene ilman toppatakkia. Kohta saa varmaan laittaa pipon päähän ja kaivaa hanskat laatikosta.
Kommentit (34)
Varhainen kevät tietää aina paskaa kesää ja tässä se taas nähtiin. Ehkä ens vuonna parempi tuuri.
Mitä, eikös se helle ollutkaan ihan paskaa? Ja kiva lämpötilakin on paskaa? Ja kylmä, räntä, lumi ja syystuulet...
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 16:00"]
Kylmä, tuulee ja sataa. Mua ei haittaa sinäänsä kun olen töissä päivät, mutta iltaisin olisi kiva olla ulkona mutta eihän täällä tarkene ilman toppatakkia. Kohta saa varmaan laittaa pipon päähän ja kaivaa hanskat laatikosta.
[/quote]Heinäkuu tulee olemaan lämmin ja kaunis. Kun nyt kestät tän kesäkuun. Minusta on kivaa kun kollega tahtoi väen väkisin pitää kesälomansa ensin. Nyt kärsii paskasta säästä. Mun lomalla on lämmintä ja kaunista ja kyllä sitä kyylää silloin vituttaa :)
Meillä alkoi nyt kesäloma. Hieman ärsyttää tämä sää, mutta aamulla lähtee lento hieman aurinkoisemmille tasanteille :)
Aika pitkään tulee jatkumaan tämä eoävakaa sää. 10 päivän sääennuste ei hyvää kerro.
Me tultiin mökiltä pois kun oli niin kylmä.Aamulla laitoin paksut sukkahousut ja tuulipuvun siltikin oli kylmä.Viime yönä oli vain +4.Päästiin äsken kotiin ja vettähän täälläkin sataa.
Säästä nyt kannattaa viimeiseksi valittaa niin kauan kun se ei ole viemässä talolta kattoa. Ja silloinkin se harvoin mitään auttaa.
Hyvä vaan. Töissä rauhallista. Pidän synkästä säästä muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 16:00"]Kylmä, tuulee ja sataa. Mua ei haittaa sinäänsä kun olen töissä päivät, mutta iltaisin olisi kiva olla ulkona mutta eihän täällä tarkene ilman toppatakkia. Kohta saa varmaan laittaa pipon päähän ja kaivaa hanskat laatikosta.
[/quote]
Normaali Suomen kesä.
Viimeksi eilen oli kyllä hieno sää, vaihtelee vaan todella paljon nämä säät.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 16:45"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 16:00"]Kylmä, tuulee ja sataa. Mua ei haittaa sinäänsä kun olen töissä päivät, mutta iltaisin olisi kiva olla ulkona mutta eihän täällä tarkene ilman toppatakkia. Kohta saa varmaan laittaa pipon päähän ja kaivaa hanskat laatikosta.
[/quote]
Normaali Suomen kesä.
[/quote]
Kaikki ei asu Lapissa.
Jos nyt tänään sataa, se ei ole sama kuin koko kesä!!
Minä taas tykkään! Ei ole liian kuuma juosta :) Sopivan raikas ilma.