Miten saisin miehen, joka rakastuu minuun?
Sisäiseen minuun?
Minulla on huono itsetunto ja olen varmaan palsta-arvioiden mukaan ihan elahtanut ym.
Kuitenkin minua sanotaan aina kauniiksi ja olen pitkä. En ole lihava, enkä laiha...
Olen joskus kuullut, että uusien tuttavuuksien miespuoliset ovat kuvailleet minua vain mallin näköiseksi, mitä lie sitten tarkoittaa.
Saan helposti iskettyä miehen tai paremminkin en edes iske, mutta olen kai helposti lähestyttävää sorttia. Miehet ihastuu minuun helpolla ja innostuvat haluamaan liikaa ja liian nopeasti (ei minulle vaan heitä itseään ajatellen).
Koen, että he ihastuvat ulkoiseen minään ja luulevat olevansa valmiita vakavampaankin, mutta todellisuudessa eivät ole.
Olen mielestäni oma itseni enkä tiedä miten minun sitten tulisi olla ettei enään osuisi kohdalleni niitä miehiä, jotka ihastuu pintaan. Annan varmaan tietämättäni jotain toista signaalia tms? Kaikkein hulluinta on se, että en itse pidä itseäni kauniina. Naama on paremminkin ehkä nätti, mutta kropastani en pidä (eikä tämä ole nyt turhaa urputusta, kuten naisilla usein on vaan oikeasti on arpea ja sairaudesta johtuvia juttuja). En tottavie tajua miksi miehet näkee minut kauniina.
Luonnettani ei ole haukuttu, päinvastoin, mutta olen epävarma ja tahtoisin joskus suojelevaakin läheisyyttä. Sellaista huolenpitävää sitoutumista ja lempeää läheisyyttä.
Ehkä vaikutan itsevarmalta ja pettyvät kun en sitä olekaan?
Miten löytäisin sen miehen joka haluaa minut? Deitti-ilmoitus ilman kuvaa?
En tahtoisi enään niin sanotusti tuhlata aikaani ja energiaani turhaan sillä tottakai sellainen sattuu, että aina menee niin kuin on mennyt.
Onko muilla ollut tai on samaa ongelmaa?