Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut mieheen joka ei luota naisiin

Vierailija
22.06.2021 |

Tapasin pitkästä aikaa kaverini, viime näkemisestä monta vuotta. Tajusin lyhyessä ajassa että olen rakastunut mieheen. Kaikki vain tuntui niin oikealta hänen kanssaan. Ongelma on kuitenkin se että hän ei luota naisiin. Ei myöskään minuun. Hän on 27-vuotias ja tiedän ainakin hänen ensimmäisen tyttöystävänsä vaihtaneen lennosta miestä. Tämä mies on se mitä haluan, enkä ole ikinä tuntenut ketään kohtaan näin. Olen kuitenkin neuvoton. Olen valmis taistelemaan, mutta en tiedä mitä voin tehdä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastusprojektit toimii vain, jos kohde on kissa. Miestä ei voi pelastaa, jos hän on lapsellinen pettyjä, sellaisena hän pysyy, vaikka nainen olisi millainen.

Tuo on oikein miestyyppi: ensin nainen nostetaan epärealistiselle jalustalle, ja kun huomataan että nainen onkin tavallinen ihminen, syytetään naista. Eikä omaa lapsellisuutta, kuten pitäisi.

Vierailija
22/28 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulta. Olin lapsena tunteellinen poika. Luulin, että rakastuminen tapahtuu samalla tavalla kuin disney elokuvissa esim kaunotar ja hirviö. Totuus läsähti kasvoille teini-ikäisenä. Tytöt vaihtoivat poikaystävää lennosta. Ajattelin, että se on vain nuoren elämää. Aikuisena tuli tutuksi miten naisilla oli kierroksessa aina muutama mies ehdokas, tyttö saattoi olla kanssani, mutta tekstaili samalla toisen miehen kanssa. Tai tyttö harrasti seksiä kaverini kanssa pari päivää aikaisemmin ennen kuin alkoi lähestyä minua seurustelu mielessä. En luota naisiin. En näe mitään syytä luottaa naisiin.

Niin.. no kun vaaditaan naiselta missitason kauneutta ja supermallin laihuutta niin turha ihmetellä miksi nainen niin herkästi pettää. Tyytyisitte niihin lojaaleihin tavisnaisiin. Ainiin, mutta kun naisen luut pitää näkyä tai muuten on läski ja ruma!

Ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä pettämistaipumuksen kanssa, ainoastaan persoonalla. Vinkki: mustasukkaiset ovat pettäjiä. Ihmiset ajattelevat alitajuisesti, että muut kokevat maailman samalla tavalla kuin he itse, joten koska he itse ajattelevat seksin harrastamista muiden kuin oman kumppaninsa kanssa, niin heistä tulee vainoharhaisia oman kumppanin lojaaliuden suhteen.

Olet väärässä.

Tutkitusti kauniit naiset ja komeat miehet pettävät enemmän kuin rumemmat.

Aloittajalle neuvo: älä kuvittele pystyväsi muuttamaan miehen luottamusta. Älä ryhdy miehen terapeutiksi. Siinä eivät ole muutkaan naiset onnistuneet. Eikä se edes ole parisuhteen tehtävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli vähän samanlainen. Totesin sitten että en edes halua olla hänen kanssaan, jos kerran olen hänelle vain joku nainen, samanlainen kuin kaikki muut. Sitäpä jäi mies miettimään, ja nyt ollaan oltu 7 vuotta yhdessä.

Vierailija
24/28 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulta. Olin lapsena tunteellinen poika. Luulin, että rakastuminen tapahtuu samalla tavalla kuin disney elokuvissa esim kaunotar ja hirviö. Totuus läsähti kasvoille teini-ikäisenä. Tytöt vaihtoivat poikaystävää lennosta. Ajattelin, että se on vain nuoren elämää. Aikuisena tuli tutuksi miten naisilla oli kierroksessa aina muutama mies ehdokas, tyttö saattoi olla kanssani, mutta tekstaili samalla toisen miehen kanssa. Tai tyttö harrasti seksiä kaverini kanssa pari päivää aikaisemmin ennen kuin alkoi lähestyä minua seurustelu mielessä. En luota naisiin. En näe mitään syytä luottaa naisiin.

Niin.. no kun vaaditaan naiselta missitason kauneutta ja supermallin laihuutta niin turha ihmetellä miksi nainen niin herkästi pettää. Tyytyisitte niihin lojaaleihin tavisnaisiin. Ainiin, mutta kun naisen luut pitää näkyä tai muuten on läski ja ruma!

Ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä pettämistaipumuksen kanssa, ainoastaan persoonalla. Vinkki: mustasukkaiset ovat pettäjiä. Ihmiset ajattelevat alitajuisesti, että muut kokevat maailman samalla tavalla kuin he itse, joten koska he itse ajattelevat seksin harrastamista muiden kuin oman kumppaninsa kanssa, niin heistä tulee vainoharhaisia oman kumppanin lojaaliuden suhteen.

Ei pidä paikkaansa. Voin kertoa, että mustasukkaiset voivat olla myös petettyjä. Itse olen elävä esimerkki. En ajattele muita, en ole pettänyt, enkä tule ikinä pettämään, koska tiedän miltä se tuntuu, mutta minusta tuli vainoharhainen oman kumppanin lojaaliuden suhteen. Ei se anteeksianto luottamusta palauta. Tajutkaa ihmiset, että yksi kerta vie luottamuksen ainiaaksi. Sen jälkeen voi kyllä jatkaa, mutta jotain on kuitenkin menetetty lopullisesti.

Vierailija
25/28 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu minulla. Syynä myös idealistinen kotikasvatus ja naivinromanttinen luonne. Sitten oikea elämä ei vastannut yhtään tätä omaa käsitystä ja sitä olen kipuillut koko aikuisiän.

Sama täällä. Vasta keski-iässä heräsin todellisuuteen. Se on kova paikka miehelle kun ymmärtää että kaikki se romanttisuus on täyttä sontaa. Mies on romanttinen olento, nainen on käytännöllinen ja hyppää aina sinne missä saa eniten hyötyä tai nautintoa tai mitä sitten hakeekin. Tähän ajatukseen tässä sitten totutellaan, että jos vielä meinaa pyrkiä naisten kanssa tekemisiin niin sillä on hintansa.

Tää. Miehet on naisille käsilaukkuja. Missään tapauksessa ei tulisi investoitua parisuhteeseen liikaa. 

Että sellaiset naisvihaoksennukset sieltä sitten. Helpottaako?

Vierailija
26/28 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelastusprojektit toimii vain, jos kohde on kissa. Miestä ei voi pelastaa, jos hän on lapsellinen pettyjä, sellaisena hän pysyy, vaikka nainen olisi millainen.

Tuo on oikein miestyyppi: ensin nainen nostetaan epärealistiselle jalustalle, ja kun huomataan että nainen onkin tavallinen ihminen, syytetään naista. Eikä omaa lapsellisuutta, kuten pitäisi.

tämähän on narsistisen suhteen kaava: idealisointi -> mitätöinti (kun toisen osoittautuu epätäydelliseksi kuolevaiseksi) -> dumppaus. Alussa tosiaan leijutaan pilvien päällä. Viimeistään puolen vuoden jälkeen alkaa mitätöintivaihe, ja se on kuin jääkylmää vettä niskaan tälle palvotulle. Loppu onkin historiaa.

Nämähän vielä koettavat virvelöidä dumpattujaan takaisin kun tulee puutetta seurasta. Mutta mikäänhän ei muutu. Sama sykli toistuu jopa niin että välillä mätkitään ja sitten nostetaan taas, jotta uhrin pää saadaan taatusti solmuun.

Mikähän siinä on että miehet ovat tunnetumpia tässä prinsessa-koko pitäjän poljettava- leikissä? Naisen ei tarvitse tosiaan kuin hengittää joutuakseen noiden leluksi.

Vierailija
27/28 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan.

Vierailija
28/28 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkä tekee perus källit typerälle muijalle. Panee menemään ja samalla esittää, ettei oikein luota naisiin. Saa pillua ilman, että tarvii sitoutua sen enempiä. Vanha juttu, mutta toimii näemmä vielä nykypäivänäkin naisiin 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän