Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahaa ja rakkautta sähköpostilla

Vierailija
16.06.2014 |

Lomakkeen yläreuna

Rakas ystävä,
ensinnäkin haluan kiittää teitä vastausta sähköpostiini. Miten kaikki tuolla omassa maassa, uskon, että olet hyvä ja että ilmapiiri tuolla omassa maassa on erittäin mukavaa tänään? Mine on hieman lämmin täällä Dakarissa Senegalissa.
Nimeni on Cecile Agurma olen (23 vuotta vanha), mutta ikä ei ole väliä todellista suhdetta niin olen mukava ikäsi, olen kotoisin (Liberia Länsi-Afrikka) 5.2ft pitkä, messuilla ihonväri single, (koskaan naimisissa) ja tällä hetkellä olen asuvat täällä Dakarissa Senegalissa seurauksena sisällissota, joka oli taistellut maassani joitakin vuosia sitten.
Edesmennyt isäni Dr. Adisa Agurma oli poliitikko ja toimitusjohtaja (Gold & Mine Industry) Monroviassa pääkaupunki Liberian ennen kapinalliset hyökkäsivät meidän talo yksi varhain aamulla ja tappoi isäni ja äitini kylmäverisesti. Tiedän, että minun olisi pitänyt odottanut suhteemme kestää jonkin aikaa ennen kuin kerron kaiken tämän salaisuuden, mutta koska tilanteeni täällä leirillä, ja en halua kuolla täällä, ymmärtäkää minua.
Juuri nyt, koska puhun teille, olen ainoa henkilö elossa perheeni, ja onnistuin tekemään minun tapa lähellä maan (Senegal), jossa Lähden nyt pakolaisena edelleen hoidossa pastori pastori ja olen käyttäen hänen tietokoneensa lähettää nämä sinulle viestin nyt.
Älä loukkaannu tästä viestistä, joka tulee minulle kiitos, sen vain, että en tiedä mitä muuta tehdä, koska minun tilanne täällä pakolaisten antaa minulle suurta huolta, siksi minä haluan sinun harkita tilanteeni kuin orpo, ja olla ystävällinen minulle, koska olen laskemisesta koko luottamukseni teitä ilman pelkoa, vaikka en tiedä kuka olet ennen, mutta uskon, että et voi pettää sen lopussa.
Olen ilmoittanut teille, koska minun vaikea tilanne täällä pakolaisten leiri, Sen aivan kuten yksi oleskelevat vankilassa ja toivon Gods Grace I tulee tänne pian.
Minulla ei ole mitään sukulaisia nyt jolle voin mennä, kaikki sukulaiset karkasi keskellä sodan ainoa henkilö olen nyt pastori (PASTOR.JOHN CHARLES), joka on pastori (Kristuksen Kuningas Church Mission) täällä leirillä, hän on erittäin mukava jokainen elin leirillä, mutta emme ole lähdössä hänen kanssaan, vaan jätämme hostellissa, joka on jaettu kahteen osaan, yksi mies, ja toinen naaras.
Darling voit soittaa minulle tähän numeroon (+221-775-622-635) puhelin oli antaa minulle rev. isä, jotta voimme kommunikoida niin voit soittaa minulle milloin tahansa haluat ja mielelläni puhua kanssasi.
Rakkaani haluan mennä takaisin minun tutkimuksia, koska olen vain osallistui ensimmäistä vuotta ennen traaginen tapaus, joka johtaa olemukseni tässä tilanteessa nyt tapahtui.
HUOM; Kuunnelkaa tätä (ota se on salaisuus, vaikka kukaan ei tiedä siitä paitsi pastori isä, joka tietää siitä),
Minulla on edesmenneen isänsä acount talletus ja kuolintodistus täällä kanssani, jonka minä lähetän teille jälkimmäisen, koska kun hän oli elossa hän talletettu noin paljon rahaa johtava ulkomainen pankki jota hän käytti nimeäni lähiomaiset, kokonaismäärä, on $ 9,7 miljoonaa euroa (yhdeksän miljoonaa seitsemänsataatuhatta Yhdysvaltain dollaria).
Niin minä kuin voit auttaa minua siirtämään rahat tilillesi ja siitä, voit lähettää rahaa minulle saan matkustaa asiakirjoja ja lentolippujen tulla yli tavata sinut. Pidin tätä salassa ihmisille leirin täällä, ainoa henkilö, joka tietää sen, on pastori, koska hän on kuin isä minulle.
Joten, minä haluan sinun pitää sen itse ja älä kerro sitä kenellekään, koska pelkään menettää elämääni ja rahaa, jos ihmiset saa tietää siitä.
Muista annan sinulle kaikki nämä tiedot, koska luottamus i syrjäytetty teitä. Pidän rehellinen ja ymmärtäväinen kansa, totuudenmukaista ja avarakatseinen ihminen, ahkera ja Jumalan pelkäämään ihmisiä.
Oma suosikki kieli on Englanti ja puhun Englanti erittäin sujuvasti. Samaan aikaan minä kuin voit soittaa minulle, kuten sanoin, on paljon kertoa, tämä on minun kuvat Have a nice Have a nice day ja ajattele minua. odottaa kuulla sinusta pikimmin.
Rakkaimman yksi
Miss Cecile

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hoono soomi

Vierailija
2/2 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset