Mikä idea on mennä helteessä rannalle makaamaan?
Suorassa auringonpaisteessa tuntikausia. Ei ihme, että on kuuma..
Kommentit (27)
Rannalla ei ole yhtään niin tuskaisen kuuma kuin asfalttiviidakossa, se idea siinä on. Ja tarvittaessa voi pulahtaa uimaan.
Naiset menee hakemaan rannalta mummolookkia, aurinko vanhentaa ja rypistää ihon nopeasti.
Mulle siinä on ideana, että pääsee uimaan. Ja välillä tietysti tuntee ihanan lämmön ihollaan. Mutta en ole kuin max 2 tuntia enkä päivän kuumimpaan aikaan. Lisäksi on kunnon aurinkorasvat käytössä, hellehattu ja iso huivikin suojana. Tänään olin tunnin rannalla klo 9-10, kyllä se vesi vaan tuntui ihanalta! Olen jo viisikymppinen ja ymmärrän kyllä, että nuorempana sitä ei kauheasti välitä varoituksista - kyllä itsekin tuli aikoinaan vähän liikaa käristyttyä auringossa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset menee hakemaan rannalta mummolookkia, aurinko vanhentaa ja rypistää ihon nopeasti.
Myös negatiivisuus vanhentaa ja rumentaa ihmistä.
Lapsena oli aidosti se uimisen ja liikkumisen ilo mutta aikuisena en ymmärrä miksi sinne pitää kokoontua muuta kuin omia lapsia vahtimaan tms. Monet kyllä esittelevät vartaloitaan ja hakevat rusketusta. Toki joillakin uimarannoilla on esim. rantalentopallokenttiä joten siinähän tulee liikuntaa samalla.
Överirusketus on muuten out, mutta ei ihan valkoinenkaan kaunis ole. Jotakin sieltä väliltä. "Terve väri".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa maata nyt rannalla ja myöhemmin syöpäosastolla.
Hienoa on jättää nauttimatta siitä jäljellä olevasta elämästä. Syöpä voi tulla kenelle vaan ja missä muodossa vaan. Ihan yhtä lailla voi kuolla vaikka autoonnettomuudessa heti huomenna.
Myös stressi aiheuttaa syöpää.
Kannattaa siis jättää se toisten arvostelu ja asioiden paheksuva ihmettely, keskittyä omaan elämäänsä ja onneen ja antaa toisten tehdä mitä tykkäävät.
Sinäkin altistat itsesi ihosyövälle joka ikinen kerta kun astut ulos kodistasi tai istut ikkunan ääreen, ellet ole suojautunut.