Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tallinnan Viru -hotellista kokemuksia?

Vierailija
16.06.2014 |

Ja haluaisin kommentteja niiltä jotka ovat käyneet siellä viimeisen parin vuoden sisällä, kiitos. Onko kovin meluisa huoneet? Millaista henkilökunta/palvelu? Onko hyvä aamupala?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus hotelli tuo oli, ei jäänyt mieleen mitään erityisen hyvää eikä huonoakaan.

Vierailija
2/24 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelu ja huoneet ovat ihan ok. Minua vaan ahdistaa hotellin koko, esim. respa on usein aivan tukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköala on tietty upea, huoneet tosi perus laatua, siistit ja ihan kivat, tavalliset hotellihuoneet. Aamupala ihan ok, sekin sellainen normaali hotelliaamiainen, ei kovin kummoinen, mutta ei huonokaan.

Vierailija
4/24 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin hieman isommassa, saunallisessa huoneessa. Ei mitään valitettavaa, en kuullut lainkaan naapurien ääniä, huoneet olivat todella siistit ja palvelu oli hyvää. Respa on tosiaan tukossa näinä pahimpina kellonaikoina, mutta siihen nuo ongelmat sitten jäävätkin.

Vierailija
5/24 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiainen aika perus Sokoshotellitasoa. Muutenkin ihan ok, siisti, ei mitenkään ihmeellinen. Näköalat voi olla todella hyvät, siihen kannattaa panostaa jos johonkin. 

Vierailija
6/24 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijainti tuossa Virussa on niin loistava, että siksi harkitsen sitä. Helppoa lähteä 3v kanssa shoppailemaan kävellen:) Mies vaan tahtoisi mahdollisimman rauhallisen ja melusta vapaan hotellin joten en nyt sitten tiedä. .tai. ap

Vierailija
7/24 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten se uusi Sokos-hotelli Virun vieressä, Estoria?

En kyllä ole itse tuolla vielä käynyt, mutta harkitsisin kyllä Virun sijaan tuonne menemistä.

Vierailija
8/24 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:52"]

Sijainti tuossa Virussa on niin loistava, että siksi harkitsen sitä. Helppoa lähteä 3v kanssa shoppailemaan kävellen:) Mies vaan tahtoisi mahdollisimman rauhallisen ja melusta vapaan hotellin joten en nyt sitten tiedä. .tai. ap

[/quote]

Kyllä se ihan rauhallinen on, siellä huoneissa ei meillä ainakaan kuulunut mitään toisista huoneista tai esim. alakerran yökerhosta. Ei isoissa kaupungeissa keskeisellä paikalla olevat hotellit koskaan sillä lailla rauhallisia ole, etteikö respassakaan koskaan olisi ruuhkaa tai yhteistiloissa.

Vierailija
9/24 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli on ihan ok. Tosin olen ottanut aina inansa paremman huoneen. Aamupala on hyvä. Tosin jengiä on paljon. Viru on varma - tylsä tosin - valinta. Vanahassa kaupungissa on varmasti lukuisia persoonallisia hotelleja.

Mutta voisin yöpyä jälleen Virussa, jos menisin Tallinnaan nyt. Ja olen aika tarkka laadusta

Vierailija
10/24 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hotelli sisältä on ihan riittävän rauhallinen, mutta siinä ympärillä on tosi vilkkaasti liikennöityjä katuja ja jalankulku ei ole mitenkään miellyttävää, varsinkaan jonkun taaperon kanssa. Toki jos haluaa vaan shoppailla siinä samassa korttelissa olevassa ostoskeskuksessa, niin sitten varmaan ihan hyvä. 

Vierailija
11/24 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri olin siellä perheeni kanssa! Aamupala aivan loistava ja valinnanvaraa löytyi kun on hedelmiä, puuroja, pullaa, perunoita, makkaraa, lihapullia, myslejä, muroja, leipiä ja vaikka mitä!

Huoneet siistejä ja näköala aivan täydellinen!

Meillä oli mukana 1v 3kk ikäinen rakkauspakkaus ja henkilökunta muisti lapsiperhettä erikseen leluilla, sängyllä, potalla ja omalla pesuaineella.

Olen itse herkkä äänille ja herään pieneenkin meluun, mutta tuolla en yöllä herännyt kertaakaan muuta kuin sen takia, että oli pakko nousta pissalle (raskaana).

Suosittelen lämpimästi kun sijaintikin on mitä täydellisin ja helposti satamasta käveli hotelliin :)

Vierailija
12/24 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme siellä matkallamme pari päivää sitten. Vanhat on tavat. Huoneesta lähtee vaatteita omille teilleen. Reklamaation jälkeen ne älyävät vasta palata takaisin. Piti

patsastella juhla tamineissaan, ennen kuin pitovaatteet eri komennon jälkeen älysivät 

palata oikeille omistajilleen.      

Vierailija
13/24 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huone ihan perussiisti. Äänieristys ei paras mahdollinen. Näköalat tietty hyvät.

Muuten aivan kammottavan iso hotelli. Itse suosin aina pieniä ketjuun kuulumattomia boutique hotelleja. Aamupalalla hirveä ryysis ja ruoka perusmättöä. Respaan jonoa. Siis ihan sen ison ja sieluttoman koon takia en menisi koskaan uudestaan.

Vierailija
14/24 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok perushotelli. Muutamia kertoja olen tuolla yöpynyt, eikö ole oikeastaan mitää pahaa sanottavaa. Kerran saatiin miehen kanssa normaalin huoneen sijasta sviitti, kun olivat kämmänneet varausten kanssa. Täytyy kyllä sanoa, että täyttä hintaa en siellä sviitistä maksaisi.

Vierailija
15/24 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka julistavat virun aamupalaa. Ilmeisesti he eivät ole hyvää aamupalaa syöneetkään. Minusta tarjonta oli hyvinkin tavallinen. Mitään ekstraa ei ollut. Kaikista pelkät perusvaihtoehdot tarjolla. Ja se, että aamupalaa pitää jonottaa on huono asia. Ruokasali epämiellyttävä tilana.

Vierailija
16/24 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululoma Virussa. Jouluruoka oli kehno, kinkku oli sitä samaa mättöä mitä laitamme leivän päälle pitkin vuotta, perunalaatikkoa ei voinut syödä (kovaa valkoista mössöä, tehty ilmeisesti perunajauheesta). Porkkanalaatikkoa en maistanut. Tarjoilupöytää ei täydennetty, piti hakea toisesta päästä salia. Lautaset ja ruokailuvälineet loppuivat. Tarjoilija tuli 35 min. kuluttua kysymään juomatilausta. Eipä tarvitse enää mennä Viruun. Aamiainen vaatimaton.

Vierailija
17/24 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoria, huumeita ja konetuliaseita riitti. m29

Vierailija
18/24 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoneet siistejä, meidän huoneeseen ei ainakaan kuulunut mitään. Mielestäni aamiainen oli oikein hyvä perushotelliaaminen, joskin tosi täynnä. Meidän huoneesta oli tosi upea näköala.

Mielestäni kaikin puolin oikein kiva hotelli. Itse matkustan yleensä aika vaatimattomissa majoituksissa ja käytän rahani mielummin muihin asioihin matkalla. Virun visiitin firma maksoi, itse en maksaisi noinkaan paljoa hotellista.

Vierailija
19/24 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan joka kesä perheen kanssa Virussa. Loistava sijainti ja tosi helppo pienten lasten kanssa. Ei haittaa vaikka olisi sadepäivä, kun voi kätevästi suoraan huoneesta poiketa ostoskeskuksessa. Aamiainen on minusta tosi hyvä. Laaja valikoima kaikenlaista joka makuun. Huoneet on peruskorjattu hiljattain, joten ovat siistit ja mielestä ihan hiljaiset. Suosittelen tosi lämpimästi!

Vierailija
20/24 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka asunkin Virossa niin en ole käynyt tuossa hotellissa kuin kaksi kertaa eka kerta oli vuonna 1976 ja se oli silloin kyllä kaupungin paras hotelli. Taisi olla ainoa joka majoitti ulkomaalaisia. Toinenen kerta oli joskus 95.

Näköalat on hyvät muuten tiedot on vähän vanhentuneita. Siinä on Virukeskus ihan vieressä ja Solaris on myös lähellä ja vanha kaupunki ihan lähellä.

Lähistöllä on myös monia hotelleja, jotka eivät ole yhtä legendaarisia. Mutta ihan kelvollisia.