Turkulainen Enni-vauva, huhuu!
Sinä, joka kävit vauvauinnissa (loppui lauantaina). Löydytkö tätä kautta?
Kommentit (88)
Joo tääl mä tsättään aina kun ehdin muilta harrastuxilta, en nyt sit kummiska ehdi ottaa uusii gamui irl ku on entisiiki liiaxi, mut tergui paljo tein pojalle :*
love, Ennivauva, Turq
Alan epäilemään, että E perheineen on liian fiksua porukkaa tänne.
AP
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:11"]Alan epäilemään, että E perheineen on liian fiksua porukkaa tänne.
AP
[/quote]
Mitä itse täällä teet??
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:11"]Alan epäilemään, että E perheineen on liian fiksua porukkaa tänne.
AP
[/quote]
Mitä itse täällä teet??
[/quote]
Toivon löytäväni etsimäni ihmiset, eikö tule keskustelusta ilmi? :)
Jos taas mietit miksi omen täällä: eksynyt palstalle joskus bongattuani minusta tehdyn keskustelun ja selailin hetken. Täällä tuntuu olevan suht paljon porukkaa, joten ajattelin huhuilla. Ei siis todellakaan ole tapana pyöriä täällä ja ko. keskustelu tulee luultavasti olemaan sekä ensimmäinen että viimeinen tekemäni aloitus.
AP
Hehe ap sulla on hyvä huumorintaju!! :'D kiva ketju, toivottavasti enni löytyy
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:58"]Hehe ap sulla on hyvä huumorintaju!! :'D kiva ketju, toivottavasti enni löytyy
[/quote]
Hahhaha, kiitos vaan. :D Toivottavasti, vaikka vähän epäilyttää!
AP
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:11"]Alan epäilemään, että E perheineen on liian fiksua porukkaa tänne.
AP
[/quote]
Mitä itse täällä teet??
[/quote]
Jos taas mietit miksi omen täällä: eksynyt palstalle joskus bongattuani minusta tehdyn keskustelun ja selailin hetken. Täällä tuntuu olevan suht paljon porukkaa, joten ajattelin huhuilla. Ei siis todellakaan ole tapana pyöriä täällä ja ko. keskustelu tulee luultavasti olemaan sekä ensimmäinen että viimeinen tekemäni aloitus.
AP
[/quote]
Mistä tiedät että keskustelu oli juuri sinusta?
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:11"]Alan epäilemään, että E perheineen on liian fiksua porukkaa tänne.
AP
[/quote]
Mitä itse täällä teet??
[/quote]
AP
[/quote]
Mistä tiedät että keskustelu oli juuri sinusta?
[/quote]
Hyvä, että tartut olennaiseen! :) Kirjoitan blogia ja osoitteeni löytynyt joistain keskusteluista.
AP
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 09:12"]Tiedossa olisi yksi Impparin klo 9 ryhmän uimamaistereista. Enniksi kutsuttu, vielä ei tosin viestiketjussa mainittua nobelia ole takataskussa ja luku- ja kirjoitustaitoakin vasta hiotaan :) Mahtaakohan kyseessä olla etsimäsi Enni-vauva?
[/quote]
Heh. :D No siihenpä aikaan hyvinki!
AP
Saako vauvauinnin ohjaaja antaa heidän tietoja tai jos se ilmottais ennin vanhemmille etyä haluatte yhteyden et saako antaa tms?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 09:33"]Ei ne vanhemmat kehtaa enää tämän ketjun jälkeen ottaa yhteyttä xD
[/quote]
Olisin otettu jos minua etsittäisiin..
Uuteen nousuun.