Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan aloittaa uuden elämän

Vierailija
22.06.2021 |

Muuttaa johonkin kauas ja olla siellä ihan uusi ihminen ilman menneisyyden häpeällisiä asioita. Onko muilla tällaisia haaveita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole uuden elämän aloittamista. Pakoonjuoksulta vaikuttaa. Uusi elämä aloitetaan alusta, 0v ikäisenä.

Vierailija
2/11 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole uuden elämän aloittamista. Pakoonjuoksulta vaikuttaa. Uusi elämä aloitetaan alusta, 0v ikäisenä.

Mutta ku tuo on mahdollista vain hinduilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo houkutteleva ajatus. Unohtaisi tai ainakin yrittäisi unohtaa menneisyyden ja aloittaisi ns. tyhjästä. Tuohon kun saisi vielä uuden minän. En tykkää nykyisestä. Ois niinku v...u ihan uus mies.

Vierailija
4/11 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittanut uuden elämän ulkomailla. Suosittelen.

Vierailija
5/11 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein yrityksen uuteen elämään ainakin yhden kerran, lähtiessäni opiskelemaan. Ehkä minulla oli toinen yritys tässä viimeisen kahden vuoden aikana, mutta se taisi vähän kosahtaa. Ymmärrän tarpeen päästä uuteen ympäristöön ja seuraan, voidakseen kirjoittaa elämäänsä uusiksi, tekeehän se muutoksesta helpompaa. Silti siinä on se pako elementti, eikä omaa elämäänsä, eikä itseään voi paeta, joten muutoksen pitää lähteä sisältä, ei ulkoa. Ja aina voi muuttaa elämäänsä, tuskin se koskaan on helppoa.

Vierailija
6/11 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän eniten mun humalaisia sekoiluja. Olen ollut juomatta kohta vuoden, niin sellaisia ei ainakaan ole uudessa elämässä tulossa. Toinen asia on mun sosiaalinen kömpelyys, jonka kanssa olen tehnyt todella paljon töitä ja nykyään olen jo lähes normaali. En kutsuisi ongelmien pakenemiseksi.

Ap

Vierailija
7/11 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itseään pääse karkuun mihinkään. Eli sinä itse muutat.

Vierailija
8/11 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun jo siellä, missä haluankin asua. Jos haluaisin asua jossain muualla, muuttaisin muualle. 

Vierailija
9/11 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aloittanut uuden elämän ulkomailla. Suosittelen.

Se on kivaa niin kauan kun ei jää kiinni. Onko Interpol jäljilläsi?

Vierailija
10/11 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeän eniten mun humalaisia sekoiluja. Olen ollut juomatta kohta vuoden, niin sellaisia ei ainakaan ole uudessa elämässä tulossa. Toinen asia on mun sosiaalinen kömpelyys, jonka kanssa olen tehnyt todella paljon töitä ja nykyään olen jo lähes normaali. En kutsuisi ongelmien pakenemiseksi.

Ap

Kännisekoilut ja selvinpäin ei uskalla mitään. Mulla kesti 50 vuotta ja tänä keväänä kysyin ensimmäistä kertaa selvinpäin naiselta haluaako nähdä. Halusi mutta onnistuin känniviesteillä hyvin nopeasti tyrimään kaiken. Olen niin typerä idari että huomattavia vaikeuksia kestää itseäni. Juhannus ahdistaa ja houkuttelee.....

Vierailija
11/11 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kännisekoilut ja selvinpäin ei uskalla mitään. Mulla kesti 50 vuotta ja tänä keväänä kysyin ensimmäistä kertaa selvinpäin naiselta haluaako nähdä. Halusi mutta onnistuin känniviesteillä hyvin nopeasti tyrimään kaiken. Olen niin typerä idari että huomattavia vaikeuksia kestää itseäni. Juhannus ahdistaa ja houkuttelee.....

Minä uskallan mennä nykyään treffeille ja ihan mihin vaan selvinpäin. Aiemmin piti ainakin se pari annosta juoda ennen kuin pystyi menemään mihinkään. Lopeta säkin se juominen.

Ap