Eipä olis kannattanut lähteä nyt Kreikkaan lomalle
Heh, mahtaa kyrsiä niitä jotka näki kauheen vaivan kaikkien rokotustodistusten ja rahanmenon kanssa😁 Nyt on Suomessakin yhtä lämmintä🤗
Kommentit (11)
Kyllä mä ainakin mieluummin olisin nyt kreikassa kuin suomessa.
Ajatteletko, että ihmisten matkustamisen syynä on matkakohteen lämpötila?
Vierailija kirjoitti:
Usein on. Sitähän ainakin palstalaiset mainostaa, että pitää päästä aurinkoon, rannalle ja lämpimään.
Miksi muutoin Kanarian saaret, Kreikka ja Kreikan olisivat suomalaisten suosituimpia lomakohteita.
Mä toivoisin, että kaikki pääkaupunkiseudun rantoja kansoittavat ihmiset lähtisivät pois. Normikesänä ei ole koskaan tällaisia ruuhkia, koska ihmiset ilmeisesti tapaavat mennä ulkomailla. Kumma kyllä, ei ollut viime kesänäkään näin paljon ruuhkia - pelkäsivätkö ihmiset silloin niin paljon?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pitkälti. Miksi kukaan menisi kreikkaan, italiaan jne jos siellä olisi kylmää? Yhtä kylmää kuin Suomessa yleensä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Olisit maksanut tonneja reissusta koronatesteineen. Siellä kuitenkin rajoitetut tekemisen mahdollisuudet edelleen, kaikki kaupat ei ole auki jne. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun Suomessa on niin paljon suomalaisia, Kreikassa ei ole.
LOL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Olisit maksanut tonneja reissusta koronatesteineen. Siellä kuitenkin rajoitetut tekemisen mahdollisuudet edelleen, kaikki kaupat ei ole auki jne. 🤔
Tämä. Osassa ulkomaan lomakohteista on käytännössä hotelliloma, koska lock down.
Eiköhän siellä Kreikassa ole aika lämmin. Lisäksi kirkkaansininen meri ja kaunista luontoa ja arkkitehtuuria, herkullista ruokaa ja vaikka mitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pitkälti. Miksi kukaan menisi kreikkaan, italiaan jne jos siellä olisi kylmää? Yhtä kylmää kuin Suomessa yleensä?
Minä menisin Italiaan vaikka siellä olisi kylmä. Ainakin on kauniimmat maisemat ja paremmat ruoat.
Mutta kun Suomessa on niin paljon suomalaisia, Kreikassa ei ole.