Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi käytännössä vaatia testituloksia...

Vierailija
16.06.2014 |

...sukupuolitauti- ja hiv-testistä? Saako niistä jonkun paperin, että on puhdas? Minulla on uudehko miessuhde, mies haluaisi seksiä ilman kondomia mutta en halua ottaa riskiä, koska suhde on niin uusi. Vakuuttelee käyneensä kyllä testeissä, mutta mistäs näistä tietää. Toisaalta houkuttaisi todella paljon, että voisi vain panna paljaaltaan, eikä häiritsevän kumin kanssa, mutta en vielä uskalla. Mies on ulkomaalainen, ehkä sekin jarruttelee minua. mutta miten voin luottaa, että on muka testattu? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte mennä yhtä aikaa testeihin, tiedät ainakin että on käynyt. Ja voi ne tulokset paperilla pyytää, mutta ei se mikään erityisen virsllinen todistus ole.

Vierailija
2/10 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi sen miehen sanaan, vaan vaatisin todistusaineistoa. Mulla tuli testitulos(ei jatkotoimenpiteitä) tekstiviestillä kun pari vuotta sitten kävin Tampereella testeissä. Luulis et jotenkin sais paperillakin tulokset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin karisee romantiikka kun pitää testituloksia kysellä... Hankalaa tämä nykyaika. 

Vierailija
4/10 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö asiakas yleisestikin saa pyytää (/vaatia) potilastietonsa itselleen? Luulisi että kaikki kuitenkin kirjataan ylös ja tällöin en ymmärrä miksei asiakas voisi omia tietojaan saada myös paperiversiona.

Vierailija
5/10 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli ulkomaalainen ja vakuutti käyneensä testeissä, luotin tyhmänä ja sain Klamydian, mun mielestä ei kannata!

Vierailija
6/10 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole itse ilmeisesti käynyt testeissä koskaan, mutta vaatii mieheltä testituloksia. Menehän itsekin kusaisemaan purkkiin, jotta saat tietää onko itselläsi jo entuudestaan joku tauti.

Vierailija
7/10 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyysin miehen käymään testeissä, kaikissa ja hän toi paperilla tulokset jossa oli testi ja tulos ja sairaanhoitajan puumerkki ja tk-leima. Oli sanonut että on alkanut uusi suhde ja että minä haluan tulokset + hänellä oli aikaa edel testeistä. Mulle sama mitä selittää kun sain mustaa valkoisella.

Pyydä ap ihmeessä ja varmistu. Eihän se jatkoa tietty takaa etteikö pettäisi...

Vierailija
8/10 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse saanut paoerillisena versiona tulokset. Tosin pyysin niitä itse

Vierailija
9/10 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulokset saa paperilla, kun pyytää. Voi joutua käymään hakemassa sen erikseen, mutta jos ei roinen viitsi sen vertaa, en luottaisi. AIDS-tukikeskukset tekevät kuulemma pikatestejä, joten voi mennä yhdessä ja saada tuloksen heti. Muut testit joutuu kyllä hankkimaan muualta.

Vierailija
10/10 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä ulkomaanelävä, vaadi testit!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme