Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyselin illalla että millainen juhla-asu paksulle

Vierailija
22.06.2021 |

Ja nyt kun olisin tullut lukemaan kommentteja se onkin poistettu. Naurettavaa, että kaikkien luullaan ajattelevan täällä kierosti ja ovat jotain perverssejä. Olen kohta keski-iässä oleva rouvashenkilö, joka on syönyt itsensä siihen kuntoon, etteivät vanhat juhlatamineet mahdu päälle. Täältä kyselin, että mitä paksu pötikkä laittaisi juhliin päälle. Vinkkejä siis. Selasin illalla netin mekkosivustoja eikö inspistä sieltä tullut niin ajattelin kysäistä täältä. Ja nyt joku moderaattori on varmaan ajatellut, että tarkoitin tuolla ihan muuta. Kyllä on tämä sivusto mennyt ihan pilalle, jos näin luetaan rivien välistä väärin. Terveisin vuodesta 2003 täällä välillä ahkerammin ja välillä ei ollenkaan käynyt.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
2/10 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko Zizzin sivuja kurkkinut ? Osa vaatteista omaan makuuni liian kirjavia, mutta kivojakin löytyy seasta. Itse en uutena juurikaan näitä osta, etsiskelen kirppareilta.

https://www.zizzi.fi/ale

Tsemppiä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihat lepattavat tai puhvihihat. Tuo vyötäröä enemmän esiin. Jos on kauniit sääret, näytä ne. Vyötärölle vyö katkaisemaan linja. Onko mahdollisuutta käydä pukeutumisneuvojalla?

Vierailija
4/10 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painiskelen samojen ongelmien kanssa. Aiksemmin olen ostanut ale-laarista. Nyt panostan laatuun, heti huomattava muutos.

Vierailija
5/10 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tooga on hyvä.

Vierailija
6/10 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pitkä kevyt kesävillatakki tai pitkä pitsitakki, sellainen oli just zizzillä eiken. Nätti,nsen alle sitten joku nätti yksinkertainen mekko, kesäisen värinen muttei mikään täytekakkumainen. Hyvät, naiselliswt kengät ja iso kaulakoru. Siinä se on.

Vierailija
7/10 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 6. Silmälasini ovat hukassa. Kirj.virheitä on.

Vierailija
8/10 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

6. Tässä vielä, katoppa nettikauppa Annabellan mekkoja. Hyviä monen kokoiselle, sit zizzin pitkänputsitakki. Annabellalla on kivijalkakauppakin jossain, oliko Järvenpäässä, en varma.

Vierailija
9/10 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zizzin vaatteisiin pitää olla jo täysin muodottomaksi paisunut, malliltaan sellaisia, että eivät käy esimerkiksi minulle, jolla valtaisa maha ja isot rinnat, mutta muuten vielä normaali ruumiinrakenne. Olen itse tilannut nyt Noshilta paljon, osa mekoista käy myös juhlaan. Materiaali on paksua trikoota, joten joka muhkea ei näy ja ovat miellyttäviä päällä.

Vierailija
10/10 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalta kysyisin, mikä on pituutesi, onko omena, päärynä vai mikä vartalo? T. Kommentti 6. Ja mikä on tyylisi? Klassinen, sporttinen, yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan