Olen Suomen pätevin köökkipsykologi - haluatko kysyä jotain?
Vastaan hyvin mielelläni. Paljon kokemusta, muun muassa elämästä.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 23:00"]
Kiitos köökkis! :) mies on siis kaikilla mittapuilla huono - työtön huonoilla harrastuksilla ja kaveripiirillä. Itse olen ihan "eri maailmasta". Haluan tietysti tasoiseni miehen, jota tämä ei kyllä ole. Mutta juuri tuota potentiaalia mietin ja elättelen kyllä yhä toivoa, josko suhteesta tai miehestä tulisi parempaa. Ja tuskinpa tulee, eli pitää saada otettua etäisyyttä. Tässäpä se vaikeus! On kehitettävä muuta tekemistä.
[/quote]
Kiva jos pystyin auttamaan yhtään. Sen muun tekemisen ei tarvitse olla mitään isoa, jonkun harrastuksen täysipäivästä aloittamista tai muuta. Mieti, mikä tuntuu hauskalta vaan. Kun on vapaalla, on vapaalla ja on enemmän kuin okei elää itselleen. Täytyy olla terveesti itsekäs, pitää huoli itsestään.
-Köökkis
Autoit erittäin paljon, tuo terveesti itsekkäänä oleminen on juurikin totta. Olen nuori vielä ja turha roikkua vanhassa suolassa, joka ei paremmaksi muutu. Taitaa olla klassinen renttu-case :)
miksi äiti ei päästä irti aikuisesta pojastaan? poika kyllä aika nyhverö.äiti etsii työpaikan, opiskelupaikan jopa antaa sanat aikuiselle pojalleen suuhun. ovat molemmat hyvin riippuvaisia toisistaan..Mikä prkl noita vaivaa?