Bootcut-farkut ei näytä enää hyvältä
Tilasin sovitukseen bootcut-farkut ja mun jalat näytti niissä vaan järkyttäviltä ja muodottomilta tukeilta. Ihan hirveät vaikka joskus muinoin olivat just paras malli. Pidän jatkossakin pillejä/kapealahkeisia farkkuja.
Kommentit (9)
Niitäkin on hyviä ja huonoja. Eikä sovi mihin tahansa asuste yhdistelmään.
Mitä jos ne sinun jalat ovat muuttuneet?
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia farkkuja käytätte? (Tällä viikolla ei kyllä ole farkkukeli :D)
Ai miten niin? Ei kaikki asu etelässä!
Yritin myös vaihtaa hieman väljempiin mutta jalat tosiaan näyttävät muodottomilta puupökkelöiltä. Sitä kun on siunattu lyhyillä ja reitevillä jaloilla niin mitkään housut eivät näytä hyviltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miten niin? Ei kaikki asu etelässä!
Kaikesta sitä voikin pahoittaa mielensä.
Riippuu kyllä niistä jaloista että käykö niihin pillifarkutkaan rehellisesti sanoen. Itselläni myös ongelma ettei käy oikein minkäänlaiset housut ei leveät, kapeat eikä sieltä väliltä. Syynä leveät reidet ja lyhyet jalat. Liikun paljon mutta jalat on kuin tukit ja "lihovat" vain. Ennen ihan ok suorista sääristä on tullut kammottavat.
Mulle ei sovi enää MITKÄÄN farkut, vartalon malli muuttunut niin rajusti (ja nyt en tarkoita ylipainoa).
Aikanaan bootcutit näytti todella hyvältä, samoin ne low waist -lantiofarkut, kun olin hoikkavyötäröinen mutta leveälanteinen.
No mutta , näin 46v iässä ja usean raskauden jälkeen keho on muuttunut, jäi vatsalihasten erkaumaa, vyötärö paksuni (edelleenkään en puhu läskistä vaan sen muoto jotenkin muuttui) ja reidet ovat jotenkin sulaneet ohuiksi vaikka kovasti urheilen. Alkaa tulla ilmeisesti keski-ikäisen käpylehmä-malli vaikka treenaa ja kamppailee muutosta vastaan.
En käytä farkkuja ollenkaan. Kaikki näyttää hirveiltä. Vähiten hirveiltä näyttää pillit, eli jos olisi pakko niin sellsia varmaan pitäisin.
Sellaiset bootcutit, jotka lähtee levenemään liian ylhäältä, on kamalat ja saa jalat näyttämään vaan tasaisen paksuilta. Niiden pitää olla tiukat reisistä ja leventyä vasta polven alta.