Suomessa hallitus ja THL tekee taas virhettä, jonka seurauksena suomalaisten paikka on ensi talvenakin neljän seinän sisällä
Kommentit (11)
En minä ainakaan täällä neljän seinän sisällä käytä maskia enkä pelkää. Ota sinäkin vain rohkeasti se foliohattu päästä pois.
Ei pitäisi suostua. Ei ole kukaan pakottanut tähänkään asti sitä tekemään.
Ja riisukaa nyt hyvät ihmiset ne maskit (ainakin) ulkona ollessanne.
Onneksi meillä on aaveemammat, niin on edes joku asiantuntija. Mitäpä jokin THL tietäisi?
Mä oon heittänyt maskin jo romukoppaan. Oon tehny oman velvollisuuteni ottamalla kaksi rokotetta.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi meillä on aaveemammat, niin on edes joku asiantuntija. Mitäpä jokin THL tietäisi?
Huoltovarmuuskeskus hoitaa loput.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Minä aion käyttää maskia jatkossakin, vaikka korona katoaisi. Ja käsidesiä myös. On noita muitakin viruksia, flunssat, enterorokot, norot ja ties mitä. Eipä ole vuoteen ollut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Minä aion käyttää maskia jatkossakin, vaikka korona katoaisi. Ja käsidesiä myös. On noita muitakin viruksia, flunssat, enterorokot, norot ja ties mitä. Eipä ole vuoteen ollut mitään.
Koronapsykoosi!
Eiköhän pelko ollut suomalaisilla vuosi sitten. Voit olla oikeassa, että syksyllä rajoituksia taas kiristetään, mutta siitä on tullut jo normaalia. Eletään mahdollisuuksien mukaan kuten ennenkin. Jos uimahallit menee kiinni, sitten vaan ei mennä uimahalliin. Keksitään jotain muuta tekemistä.
Niinpä niin