Auttakaa, vanhempien suostuttelu
Mä en koskaan pääse kenellekkään kaverille yöksi, mut joskus ihan super harvoin (puhutaan n. kerran 2 vuodessa) meille pääsee yöks. Mutta mut sitte niinku päästetään Helsinkiin saman kaverin kanssa, ja mä oon ollut tolla samalla kaverilla yötä kerran eikä mitään tapahtunu.
Se ei oo niinkään kamalan tärkeetä että pääsen/meille pääsee, mut se ei oo myöskään kivaa kun mun kaverit lähes joka viikko suunnittelee jotain yökylä juttuja. Se tuntuu pahalta varsinki, ku multa ei koskaan kysytä mitään (vaikka joskus olisin hyvin voinut päästäkkin) :c
Ja mun isosisko pääsee lähes joka yö poikaystävälleen yöks.. mun isosisko tyyliin "asuu" niillä :/
Miten saan mun vanhemmat jotenkin vakuutettua tähän hommaan?
Kommentit (2)
Juu, kysy syy tarkoin.
Mulla on lapsi ja hän saa mut suostumaan yökyläilyyn, jos antaa mun seurata itseään snäppikartalta (ja päivittää sitä) ja lisäksi suostuu pitämään puhelimessaan äänet päällä ja vastaamaan heti, jos soitan (en yleensä soita. Lisäksi hän lähettää viestin, kun menee nukkumaan siellä. (Ei sille mitään aikarajaa ole) . Kokeile näitä.
ootko ikinä kysyny niiltä miks et pääse? jos se on siitä että ne luulee että on jotkut bileet tms, niin kerro sun vanhemmille ihan rauhassa ja aika yksityiskohtasesti mitä siellä tapahtuis, ja sano niille että ne voi vaikka soittaa sulle joka toinen tunti niin tietää ettei siellä tapahdu mitään. ja sit jos ne ei vaan luota suhun nii luottamuksen saa helposti takas vaan tekemällä kotitöitä kun pyydetään mutta myös kun ei pyydetä, juttelemalla vanhemmille ja muutenkin viettämällä sillon tällön aikaa ihan kolmisteen. :) toivon että auttoi