pidätkö mekon/hameen alla shortseja tms?
Tuli kaverin kanssa puheeksi tossa päivällä ja pöyristyi kun vastasin että en pidä. :D ikinä ei oo ees mieleen tullut koko asiaa. Helmani yltävät väh. sormenpäihin eli en mitään miniminihameita käytä.
Onko tää ihan yleistä? Käytätkö (varsinkin nyt kesäisin?) shortseja mekkojen alla?
Kommentit (27)
En käytä enkä ole kuulllut kenenkään muunkaan käyttävän.
En käy ulkona muuta kuin onkimassa.
en mutta ostin taannoin kyllä sellaset trikoo shortsit jotka on legginsit mutta vaan tosi lyhyet joita vois käyttää hameen alla, mutta en oo jaksanu käyttää. ehkä tosi lyhyiden hameiden kanssa ne on ok, mutta toisaalta mustilta alkkareiltahan ne vaan näyttää kai. hipstereiltä missä on lyhyet lahkeet.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:07"]En käytä enkä ole kuulllut kenenkään muunkaan käyttävän.
[/quote]
No niin tuli itsellekkin ihan puskista tämä :D Ja kaveri katsoi vielä mua kuin hullua :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:06"]
Tuli kaverin kanssa puheeksi tossa päivällä ja pöyristyi kun vastasin että en pidä. :D ikinä ei oo ees mieleen tullut koko asiaa. Helmani yltävät väh. sormenpäihin eli en mitään miniminihameita käytä.
Onko tää ihan yleistä? Käytätkö (varsinkin nyt kesäisin?) shortseja mekkojen alla?
[/quote]
En käytä, en ole koskaan käyttänyt enkä näkisi syytä miksi käytän. Mulla helmat on aika lyhyitäkin välillä, mutta osaan kulkea niissä vilauttelematta. En ole läski joten reidetkään ei hankaa toisiinsa, mihin shortseja siis hameen alla tarvitsisin?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:18"]
Käytän
[/quote]
Miksi?!? :O
En todellakaan käytä, ei ole ikinä tullut mieleenikään...
Toisaalta ei paha idea. Tiedättekö siskot sen tunteen kun helma on lyhyt ja se hilautuu vielä ylöspäin kun istut penkille? :x hrrrrrrrrrr
Käytän aina, jos helmalla on mahdollista nousta tuulessa. Eli en käytä esim. kynähameen kanssa.
Ja käytän yksinkertaisesti sen takia, että asun Helsingissä ja täällä tuulee aina eikä ole yksi tai kaksi kertaa, kun helma noussut tuulenpuuskan takia ylös. Kun alla on musta pyöräilyshortsit, ei vilautus häiritse lainkaan niin paljoa kuin jos vilautteliI pikkuhousuja.
En tosiaan käytä, menisi koko idea hameesta/ mekosta pilalle kun joutuisi pitämään jotain siellä alla. Pitää tarpeeksi pitkiä helmoja ettei vilauttele ihan kamalasti ainakaan. Vaikke nyt sekään niin vakavaa ole
käytän ja usein leggareitakin. saa istua jalat harallaan ja ajaa pyörällä kovaa eikä tarvitse tuulenpuuskissa pidellä helmoja eikä paljastaa kannikoita.
Käytän vain pikkuruisia timanteilla koristeltuja stringejä. Ja keksin erityisen paljon kumarreltavaa jos on miehiä lähettyvillä...
En käytä mitään, paitsi jos olen menossa terassille istumaan tai vastaavaa niin laitan pikkarit.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:06"]
[/quote]
Pidän AINA pyöräilyhousuja. Mielestäni on inhottava tunne jos reidet osuvat toisiinsa ja jalat ovat paljaat. Olen normaalipainoinen, mutta inhoan sitä paljauden tunnetta reisissä. Hame tai mekko tuntuu muutenkin pervolta ilman että alla on shortsit.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 20:44"]
Käytän vain pikkuruisia timanteilla koristeltuja stringejä. Ja keksin erityisen paljon kumarreltavaa jos on miehiä lähettyvillä...
[/quote]
Olet katsonut liikaa Sinkkuelämää.
Täh? En tietenkään pidä. Pikkuhousuja käytän hameiden ja mekkojen kanssa riippumatta mekon materiaalista tai heman pituudesta. Mä en myöskään käytä leggareita mekon kans vaan joko sukkahousuja tai paljaita sääriä. Yleensä jälkimmäinen.
Pidätkö ite housuja ja hametta samaan aikaan?
En tod.