Miksi ihmiset eivät mieti mitä suustaan päästävät kun puhuvat nuorille?
Kun olen ulkona 30 asteen helteellä shortsihaalarissa saan kuulla vanhoilta miehiltä epämukavia kommentteja. Tässä iässä muutenki ollaa epävarmoja kehostaan (itseäni ahistaa olla julkisilla paikoissa esim shortseissa) nii tommosista kommenteista tulee vaa epämukava ja likainen olo. Tukkaki kuulema päässä miesten takia. Milloin mulla on liian paljastava paita ym. Pitääkö mun pitkähihane laittaa tällä ilmalla. Meikkaanki kuulema miesten takia. Mitä mä uskallan tehä etten saa joltai keski-iän ohittaneelta mieheltä tai naiselta tämmöstä palautetta. Jätkät voi olla ilman paitaa pelkissä shortseissa. Sit mä en saa mennä shortsihaalarissa ilma jotai kommentteja ahistaa ja ärsyttää. Vinkkejä mitä tämmösille ihmisille voi sanoa jos ne laukoo suustaan tämmösiä kommenteja?
-tyttö 16v
Kommentit (45)
Johtuisiko siitä että tyttöjen shortsit ovat viime aikoina olleet erittäin ihonmyötäisiä ja syvälle perunavakoon meneviä?
Vierailija kirjoitti:
Johtuisiko siitä että tyttöjen shortsit ovat viime aikoina olleet erittäin ihonmyötäisiä ja syvälle perunavakoon meneviä?
Tämä. Tytöt kulkevat lähes alasti, mutta he eivät sitä tajua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten kaikki pukeutuu sellaisiin? Minä ainakin pukeudun vanhoihin shortseihini jos kaupassa ei ole mieleisiä. Jotenkin kummastuttaa muutenkin ihmisten pukeutuminen, kun pitää esitellä itseään. N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten kaikki pukeutuu sellaisiin? Minä ainakin pukeudun vanhoihin shortseihini jos kaupassa ei ole mieleisiä. Jotenkin kummastuttaa muutenkin ihmisten pukeutuminen, kun pitää esitellä itseään. N43
Teini-iässä on pakko pukeutua paljastavasti tai olet nolo lapsi. Omituinen logiikka teineillä.
Tee yrjöliike ja käske painua h*lvettiin. Sinne ne kaikki limanuljaskat joutais heti.
Ne yrittää tehdä olosi epämukavaksi.
Et pälyile epävarmana takaisin, vaan kävelet ryhdikkäästi eteenpäin. Aurinkolaseista on apua. Älä katso niitä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin äijillä taas voi laskea perskarvojen määrän suoraan vaosta.
On tää niin tätä:
-Naiset ei meikkaa miesten takia.
-Naiset meikkaa huvikseen, kun on kiva levitelle värejä naamalle joka päivä ja pestä ne sitten illalla pois, kummallista, että ei edes yhtä päivää ilman meikkiä/ei edes kaupassa käydä ilman meikkiä, mutta ei siis meikat muille, vaan itselle???
-Nainen laittaa päälleen tiukan topin, jonka alta silikonit pursuaa ulos, mutta tässähän ei ole mitään esiintymistä ja silaritkin hankittiin koska ne on niin käytännölliset, mutta muille niitä ei ole tarkoitus näyttää, vaikka paita repeääkin. Farkkushortsit on niin lyhyet, että karvoitus näkyy ja perseen puolella pelkkä naru, mutta hän pukeutuu näin itselleen, eikä halua mitään humiota keneltäkään.. ->
Ne miehet, jotka katsoo, on sikoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teini-iässä on pakko pukeutua paljastavasti tai olet nolo lapsi. Omituinen logiikka teineillä.
On tosiaan ja käyttää noita ihan vanhemmatkin, ehkä hekään ei halua olla noloja. Minä olen ennemmin nolo kuin paljastelija. Ei ainakaan kannata ihmetellä jos joku katsoo liian pitkään.
Meissä vanhemmissakin ihmisissä on erilaisia heikkolahjaisia ja jälkeenjääneitä. Muista, että suurin osa kuitenkaan ei kommentoi tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Kuka pakottaa kulkemaan julkisilla paikoilla?
Vanhemmat: "nyt ulos siitä ku on hyvät ilmat" "toi ei oo normaalia olla kotona ku on kerranki näin hyvät ilmat" "et sä voi koko kesää sisällä olla älä sitten valita ku sataa vettä"
Alasti vedetään ja sitten kun joku katsoo, niin se on paska.
-Somaan aikaan laitetaan Instaan irstaita kuvia, mutta toki on tarkoitus, että kukaan ei katso, ei tykkää?
Miksi sitä persettä on ok esitellä somessa ja julkisesti, mutta auta armias jos joku sitten katsoo, niin se on paska ja ahdistaa????
Vierailija kirjoitti:
Tee yrjöliike ja käske painua h*lvettiin. Sinne ne kaikki limanuljaskat joutais heti.
miksi joutaisi? Etkö sinäkin sitten jouda kun neuvot nuoria epäasilliseen käytökseen?
Terapiaan.