Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kysymys naisille?

Vierailija
15.06.2014 |

tartee naisten mielipidettä pikku asiaan. eli mä olen nyt tapaillut yhtä tyttöä vuoden ajan ja meidän suhde tulee varmasti muuttumaan lähitulevaisuudessa.

jotta jutussa oli "järkeä" täytyy mennä ajassa useampi vuosi taakse päin. oltiin tollon kaverin tykönä viettämässä iltaa isommalla porukalla ja siinä sitten selvisi, että yksi porukan mukana notkuva luuli mun nimeni olevan jotain ihan muuta kuin se oli. tämä siis noin parin vuoden tuntemisen jälkeen. tää nimi on sitten säilynyt mulla jonkinlaisena kännipilana. siitä ei vaan pääse eroon. no, oltiin sitten osaksi samojen hemmojen kanssa ulkona noin vuosi sitten ja törmättiin muutamaan tyttöön siinä illan aikana. yksi niistä oli oikein söpö ja kivan olonen tyttö ja ennen kun mä kerkesin edes jutteleen sen kanssa, niin selvisi, että me ollaan kotosin tasan tarkkaan samasta pikku kylästä. ajattelin siinä sitten, että koska mä haluaisin kovasti päästä sänkyyn sen kanssa, niin tästä ei sanota sitten sille yhtään mitään. yksi asia sitten johti toiseen ja sen ovelle ja siinä sitä ovea avatessa huomasin sitten sen sukunimen siinä postiluukussa. sillä oli sama suht harvinainen sukunimi kuin yhdellä mun entisellä ala- ja yläasteen luokkakaverilla oli. en tollon sitä sen enempää murehtinut, kun ajattelin ettei tästä välttämättä sen enempää kuitenkaan tule. myöhemmin selvisi sitten, että mun ex-luokkakaverini on tän tytön isä. tää oli siis noin vuosi sitten enkä ole vieläkään ottanut noita asioita puheeksi. nyt tilanne on kuitenkin se, että tää tyttö haluaa viedä mut mukaansa joihinkin sukubileisiin kotipuoleen tänä kesänä ja jotain perheenjäseniä tulee tänne jne. joten taitaa olla aika ottaa tää puheeksi pikku hiljaa ihan kahdenkesken eikä koko suvun edessä. siitä voisi tulla pikkusen vaivautunut tilaisuus :-). eli miten te suhtautuisitte, jos teidän noin vuoden tuntemanne mies kertoisi teille, että sen nimi on jotain ihan muuta kuin minä te olette tunteneet sen ja toi ei ole edes se pahin asia tässä vaan se, että sillä on ollut valehteluun hyvä syy, joka on se, että hän on sun isäsi vanha koulukaveri? ja onko mitään vinkkejä miten kertoa tää sille? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 15:45"]unohtu mainita tuo ikäjuttu vielä. se tyttö saattaa luulla mua hieman nuoremmaksi kuin mä itse asiassa olen. ja toinen asia mikä unohtu mainita on se, että sen isä harrastaa metsästystä ja mä en koe sitä kovin hyväksi ajatukseksi mennä niille tilaisuuteen, jossa on alkoholia ja aseita ja kertoa sille, että mä makaan sen tyttären kanssa. miehet ei aina ota tollasta kovin hyvin.

[/quote]

Oikein sinulle, toivottavasti isä vetää sua turpaan. Kuulostat tosi luotettavalta mieheltä, et ollenkaan omaa pedofiilimäisiä piirteitä. Hauskoja juhlia!

Vierailija
2/11 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis vähintään nelikymppinen ja tytön kanssa suhde. Vähän pedofilian piirteitä, jos haluaa naista tytöksi kutsua. Sama kun itse puhuisin miehistä poikina.

Mietis itse jos entinen luokkakaverisi panisi tytärtäsi, suurimmalla osalla heiluisi nyrkki vaikka olisi muuten miten väkivallaton ihminen tahansa. Tämä "tyttö" voi jopa tahallaan halua sinun avullasi satuttaa isäänsä, koska isä ei ole ollut tarpeeksi kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 15:45"]unohtu mainita tuo ikäjuttu vielä. se tyttö saattaa luulla mua hieman nuoremmaksi kuin mä itse asiassa olen. ja toinen asia mikä unohtu mainita on se, että sen isä harrastaa metsästystä ja mä en koe sitä kovin hyväksi ajatukseksi mennä niille tilaisuuteen, jossa on alkoholia ja aseita ja kertoa sille, että mä makaan sen tyttären kanssa. miehet ei aina ota tollasta kovin hyvin.

[/quote]

Oletpa kypsä mies. Toivottavasti metsästäjä isä tekisi sinusta vielä kypsemmän, vähän kuin poronkäristyksen. Voi kun tekisi sen niin ettei joutuisi istumaan:(

Vierailija
4/11 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sä olet oikeasti aikuinen mies? Alkuun mä luulin lukevinani jonkun just ja just teini-ikään päässeen pojan tekstiä. Taidat olla jäänyt sinne teini-ikään...

Vierailija
5/11 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollon kaverin tykönä viettämässä iltaa.

Vierailija
6/11 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman nopeasti ja suoraan paras tapa.

Mulle henk koht tossa ei oo muuta ongelmaa kuin valehtelu. Mä en anna valehtelua helposti anteeksi ja oot valehdellu tosi kauan... :S

Vierailija
7/11 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sekö ei auta vaikka valehteluun olisi todella hyvä syy?

Vierailija
8/11 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi metsästät puolet ikäistäsi nuorempia? Kirjoitustyylistäsi päätellen olet lapsen tasolla vielä itsekin.

Vierailija
9/11 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 15:35"]

eli sekö ei auta vaikka valehteluun olisi todella hyvä syy?

[/quote]

Valehteluun ei koskaan ole hyvää syytä.

Vierailija
10/11 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 15:35"]eli sekö ei auta vaikka valehteluun olisi todella hyvä syy?

[/quote]

No riippuu syystä? Tuossa aloitusviestissä ei ollut yhtään hyvää syytä valehteluun. Tyttö varmasti tiesi ikäsi? Eli se ei ainakaan ole syy.

Hyvä syy tässä tilamteessa minulle olisi se että tytön isä olisi esim kiusannut sinua aikanaan. Silloin ymmärtäisin, muttä kyllä minua loukkaisi todella paljon ettet vuoden aikana kertaakaan olisi luottanut minuun niin paljoa että olisit voinut kertoa totuuden ja luottaa että pysyisin kanssasi silti. Se on rakkautta.

Jotain se tyttö sua kohtaa tuntee kun noin kauan on sun kanssa pyörinyt. Nyt vaan mahd nopeesti kerrot totuuden!

tsemppiä ;) nro2

Vierailija
11/11 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohtu mainita tuo ikäjuttu vielä. se tyttö saattaa luulla mua hieman nuoremmaksi kuin mä itse asiassa olen. ja toinen asia mikä unohtu mainita on se, että sen isä harrastaa metsästystä ja mä en koe sitä kovin hyväksi ajatukseksi mennä niille tilaisuuteen, jossa on alkoholia ja aseita ja kertoa sille, että mä makaan sen tyttären kanssa. miehet ei aina ota tollasta kovin hyvin.