Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä parhaat bokserit hinta/laatusuhteeltaan?

Vierailija
15.06.2014 |

Onko antaa vinkkejä? Huomasin pyykätessäni, kuinka kulahtaneita mieheni alushousut alkavat jo olla. Vyötärönauhat ovat venyneitä, nyppyyntyneitä eikä kankaatkaan parhaimmasta päästä. Olen lähdössä ostoksille, ja ajattelin ostaa nipun uusia boksereita.

Ihan tosissani kysyn, vaikka otsikko näyttääkin omaan silmääni hieman oudolta. Ja kyllä, ostan alusvaatteet miehelleni, sillä jos en sitä tee, hän käyttänee tyytyväisenä kamalia boksereitaan hamaan loppuun asti!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälä.

Vierailija
2/11 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäiseltä Bambu-bokserit. Mieheni ei suostu enään muita käyttämään. Talvella lämpimät ja kesällä ei hiosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dressmanin on kestäneet hyvin.Hintakaan ei päätä huimaa, yleensä ollut vähän alle kympin.Ja aika kivalta näyttää ainakin minun miehen päällä..;0)

Vierailija
4/11 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin asiaa ja Dressmannin bokserit olivat pärjänneet 10v vanhassa Kuningaskuluttajan testissäkin. Täytynee siis tsekata ainakin, minkälaiset ne ovat. Minulle on tärkeintä pesunkestävyys ja miehelle tietty istuvuus ja käyttömukavuus. ap

Vierailija
5/11 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon poikaystävälle ostanut dieselin boksereita. On kuulemma ollut parhaat mitä sil on ikinä ollut. N. 20e/kpl.

Ja perse näyttää tosi hyvältä kun niiden leikkaus korostaa perseen muotoa.

Vierailija
6/11 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M 3kpl/paketti. Mustia valkoisia ja harmaita yksivärisiä. 15e/paketti.

Mieheni ei muita suostu enää käyttämään ja hyvin ovat kestäneet! Tosi miellyttävät päällä. Lahkeen pituudessa vaihtoehtoja.

Vierailija
7/11 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin miehelleni Hugo Bossin bokserit ja ne oli ainakin surkeita, olisi pitänyt ostaa samalla hinnalla kasa dressmanin boksereita. Tai Björn borgit jotka on myös olleet hyviä.

Vierailija
8/11 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jack&Jonesin

Vierailija
9/11 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dressmanille ääni neljän miespuolisen taloudesta.

Vierailija
10/11 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

dressmannille täältäkin pojot

Vierailija
11/11 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joululahjaksi björn borgin boksereita. Ulkonäöllisesti oli kivan näköisiä mutta kuulemma oli tosi epämukavat jalassa ja joutu kokoaika repimään niitä kasseista tai perseestä. Tavallaan siis kiristi vaikka koko oli kyllä sopiva. Roskiin ne sitten nakattiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi