23h matkustamista, niin olen huomenna iltapäivällä mökillä!
Vaihtoja, odotusta, pari taksimatkaa, jonotus, yöpyminen..
Sitten vielä ihan lopussa venematka saareen; laituri, venemaja, syreenit talon päädyssä.
Vähän väsyttävää, mutta kyllä kannattaa, varmasti!
Kommentit (10)
Mulla menee kotoota mökille ja 30 tuntia. Suomen sisällä ollaan.
Kadehdin! En karseeta matkaa, mutta sitä että olet sitten mökillä.
Vierailija kirjoitti:
Mökki saaressa muttei varaa autoon?
Ahh , hyvä pointti! Auto on kyllä. Täältä , mistä olen tulossa en kuitenkaan autolla pääsisi venerantaan 23 tunnissa. Kestäisi tovin pidempään. Lomaa on vain 3viikkoa, niin haluan olla sen siellä mökillä, enkä matkalla.
Vajaa tunti autolla mökille, veneellä vähän pitempää.
Joskus ajanut 600km juhannukseksi telttailemaan, juhannuksen jälkeen taas kotiin.
Meiltä on mökille (saareen) puolen tunnin venematka. Mut ei jaksa lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahh , hyvä pointti! Auto on kyllä. Täältä , mistä olen tulossa en kuitenkaan autolla pääsisi venerantaan 23 tunnissa. Kestäisi tovin pidempään. Lomaa on vain 3viikkoa, niin haluan olla sen siellä mökillä, enkä matkalla.
Suomalaisten halu ajaa aina itse on hämmentävä. Mä teen taksilla mökkireissuja myös. Saa vaikka ottaa tirsat.
Tuolla kysyjällä ei taida olla varaa taksiin. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten halu ajaa aina itse on hämmentävä. Mä teen taksilla mökkireissuja myös. Saa vaikka ottaa tirsat.
Tuolla kysyjällä ei taida olla varaa taksiin. 😊
Ei olis mulla varaa taksilla tehdä mökki matkaa, joskus lentänyt oon, jos yksin matkalla.