2 kertaa ehdittiin käydä rannalla. Pojalla upposi lasinsiru rantavedessä jalkaan.
Tais olla meidän osalta yleiset uimarannat tässä. Kauan sitä iloa kestikin.
Oikeasti älypäät, älkää särkekö lasipulloja rannalle tai leikkipuistoihin tai muutenkaan mihinkään missä ihmiset ovat paljain jaloin tai missä on lapsia ja eläimiä. Kiitos.
Kommentit (29)
Nämä pullojen hajoittajat tulisi teljetä vankilaan, mistä suoritettaisiin päivisin työpalvelusta rantojen ja muiden yleisten tilojen siivoamiseksi jätteistä. Lisäksi raipparangaistus ja kovat rahalliset sanktiot päälle. Minä voin tulla tarvittaessa raippomaan.
- pienenä poikana jalkansa pullonpohjaan halkaissut-
Tapahtui -70 luvulla. Olin noin 10 ikäinen, kun järvessä olin astunut pohjassa olevaan lasinsiruun. Jännä juttu, mutta kylmässä vedessä en tuntenut yhtään mitään. Vasta kun kävelin laiturilla, niin joku alkoi ihmettelemään, mistä on tullut verijälkiä. Minäkin siinä ihmettelin, että nuohan ovat tuoreita verijälkiä. Kunnes joku huomasi, että ne tulee minulta. Erinäisten vaiheiden jälkeen lääkäriin ja kolme tikkiä päkiään. En muista, miten pitkään piti olla pois vedestä.
m56
Vierailija kirjoitti:
Nämä pullojen hajoittajat tulisi teljetä vankilaan, mistä suoritettaisiin päivisin työpalvelusta rantojen ja muiden yleisten tilojen siivoamiseksi jätteistä. Lisäksi raipparangaistus ja kovat rahalliset sanktiot päälle. Minä voin tulla tarvittaessa raippomaan.
- pienenä poikana jalkansa pullonpohjaan halkaissut-
Voin tulla avuksi raippomaan.
-myös nuorena poikana jalkansa telonut-
Vierailija kirjoitti:
Sitä sattuu. Kannattaako rajoittaa elämää tuollaisten pikkuasioiden takia?
En kyllä menis itsekään uudestaan tuollaisen jälkeen. Siis hyi helvetti puistattaa koko ajatus lasinsirusta jalassa.
Me asutaan meren äärellä, ja vaikka kuinka koiralenkkien lomassa rannoilta kerätään lasten kanssa sirpaleita, tuntuu, ettei ne lopu ikinä. Monesti on koirankakkapussi puolillaan siruja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä sattuu. Kannattaako rajoittaa elämää tuollaisten pikkuasioiden takia?
En kyllä menis itsekään uudestaan tuollaisen jälkeen. Siis hyi helvetti puistattaa koko ajatus lasinsirusta jalassa.
Eihän se kiva ole mutta ei siihen kuole. Mulla on aina ensiapulaukku mukana. Olen oman jalkani saanut joskus paikata kun pukukopissa oli naula pahasti johon horjahdin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette crocseja osaa käyttää?
Kuka nyt ui crocsit jalassa?
Juuri tänään mietin samaa. Nyt ymmärrän miksi. Täytyypä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Tais päästä itku pienelle :(
Ei nyt kovin pieni. 11v. 😅 Ap
**tuttaa ne lasinsirut. Ja **tuttaa ne hienostelijat, jotka eivät kestä Elämän ääniä.